2016 ralli ruåttissa

Avatar
löysä
Viestit: 116
Liittynyt: 26 Heinä 2010 22:00
Moottoripyörä: Midnightstar

2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja löysä »

Aikaahan tuohon on vielä lähes vuosi mutta tuli ajatus mieleen just nyt niin päätin kirjoittaa...

Viimevuosina olen mennyt kansainvälisiin omia teitä mutta tuli mieleen jos eri reittejä tuonne menevät sopisimme jonkin tapaamispaikan ja ajankohdan kohtuullisen matkan päähän tapahtumapaikasta ja ajaisimme mahdollisimman suurena letkana paikalle?

Lisäksi osoitan kiinnostusta osallistua johonkin letkaan ihan täältä kotomaasta alkaen, meni se sitten hesasta, turusta tai affenanmaan kautta saaristolautoilla.
XV250 vm 1991 vuosina 1996-1999
XV750 vm 1992 vuosina 2010-2014
XV1900 vm 2008 vuodesta 2014

Avatar
Tom Elantra
Viestit: 54
Liittynyt: 14 Touko 2015 02:10
Moottoripyörä: Honda VT750 Shadow

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja Tom Elantra »

Oletan siis, että olet ilmottautunut jo ko.reissulle. Ite olen menossa torstai-illalla kerhon porukassa laivaan, mutta olisi kiva, jos voisi mennä jonkun toisen kanssa samaa matkaa jo pk-seudulta Turkuun.

Tosin tämänhetkisen tiedon perusteella taidan ajella yksin satamaan, koska tyyrään mieluiten nopeusrajoitusten mukaan ja jos keli on vähänkään huono, vauhdit tippuvat entisestään, koska haluan antaa itselleni aikaa reagoida yllättäviin tilanteisiin joita tien päällä väistämättä tulee, enkä tiedä ketään muita, jotka tulisivat samalta suunnalta.
Katastrofitapaus.

Avatar
JussiN.
Viestit: 1341
Liittynyt: 16 Maalis 2009 14:32
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2010 - 2013 Länsi-Suomen varakuvernööri 2011 - 2013 YCCC 0026 FINLänsi-Suomen kuvernööri 2015-2017 Sissybar päätoimittaja 2022 -
Moottoripyörä: Royal Star XVZ vm -96
Oikea nimi: Nummelin, Juha Nummelin

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja JussiN. »

Tom Elantra kirjoitti:Oletan siis, että olet ilmottautunut jo ko.reissulle. Ite olen menossa torstai-illalla kerhon porukassa laivaan, mutta olisi kiva, jos voisi mennä jonkun toisen kanssa samaa matkaa jo pk-seudulta Turkuun.

Tosin tämänhetkisen tiedon perusteella taidan ajella yksin satamaan, koska tyyrään mieluiten nopeusrajoitusten mukaan ja jos keli on vähänkään huono, vauhdit tippuvat entisestään, koska haluan antaa itselleni aikaa reagoida yllättäviin tilanteisiin joita tien päällä väistämättä tulee, enkä tiedä ketään muita, jotka tulisivat samalta suunnalta.
Eiköhän jokunen muukin kerholainen ole lähdössä pääkaupunkiseudulta reissuun. Kättä pystyyn ja aikatauluja sovittamaan. Aina se on mukavaa ajella porukoissa.

JussiN.
Lännen varakuvernööri 2022 -
Sissybar päätoimittaja 2022 -

gonzo
Viestit: 90
Liittynyt: 14 Heinä 2013 17:48
Moottoripyörä: Yamaha XVS 950 Bolt
Oikea nimi: Timo Vuorelma

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja gonzo »

Juu, minäkin tulen Espoosta, lähdetään ajoissa, niin ei tartte kiiruhtaa.

Avatar
Tom Elantra
Viestit: 54
Liittynyt: 14 Touko 2015 02:10
Moottoripyörä: Honda VT750 Shadow

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja Tom Elantra »

gonzo kirjoitti:Juu, minäkin tulen Espoosta, lähdetään ajoissa, niin ei tartte kiiruhtaa.
Sopii enemmän kuin paremmin. :like:
Katastrofitapaus.

Avatar
Tom Elantra
Viestit: 54
Liittynyt: 14 Touko 2015 02:10
Moottoripyörä: Honda VT750 Shadow

2016 ralli ruåttissa - Etelän letkaa pk-seudulta kerhon laiv

Viesti Kirjoittaja Tom Elantra »

Josko sitten tähän alle voitaisiin ruveta kokoamaan, ketä ois kiinnostunu 16.6. lähtemään pääkaupunkiseudulta tai sen tuntumasta yhteiseen letkaan määränpäänään Turku, ja siellä Siljan autokaista, jonka luona koko kerholetka on määrä kokoontua laivaanmenoa varten?

Sovitaan vaikka YV:iden kaitta sitten tarkemmasta reitistä ja aikataulusta, mutta tarkoituksena olisi ajella rauhallisesti (nopeusrajoituksia ja kelioloisuhteita kunnioittaen) turhia hoppuilematta ja stressailematta, niin ei ole reissu heti pilalla ja päästään kenties rassin teemafiiliksen mukaisiin tunnelmiinkin. ;)

Itse starttaan tällä tietoa Vuosaaren satamasta.

Edit. itse Ruotsin puolella saatan jättäytyä pois varsinaisesta letkasta, koska mä oon just se tyyppi, joka joutuu aina ensimmäisenä poistumaan letkasta joko kuskin taikka pyörän tankkaukseen. Yleensä molempiin.
Viimeksi muokannut Tom Elantra, 08 Touko 2016 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katastrofitapaus.

penaH
Viestit: 65
Liittynyt: 08 Loka 2008 07:57
Moottoripyörä: XV 1600 Wild Star
Oikea nimi: Pentti Heiskanen

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja penaH »

Moi!

Mä olisin lähdössä Tikkurilasta ja olisihan se mukava körötellä letkassa kohti Turkua.
Sovitaan aikataulusta ja kohtaamispaikasta lähempänä H-hetkeä.

"kuperkeikka"

0405893981

Terho T
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Heinä 2013 17:09

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja Terho T »

Kiinnostunut, Tuusulasta letkaajoon turkuun

Terho

050 3209113

Avatar
löysä
Viestit: 116
Liittynyt: 26 Heinä 2010 22:00
Moottoripyörä: Midnightstar

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja löysä »

Mulla takapenkillä yx joka ei ole ollut prätkän selässä vuosiin joten itsekin voisin ajella Turkuun rauhallisemmin. Turun motaria varmaan kuitenkin vai oliko ajatuksena tehdä matkaa ajan kanssa? Eroa ajoajoissa noin tunti. Itse ajattelin varata aikaa varmuuden vuoksi noin +1h mitä Google Maps sanoo. Perillä klo 19.00. Tarkoittaa lähtöä "Espoosta" noin 16.15 mikäli motaria pitkin ja noin 15.30 mikäli vanhaa turuntietä. Vai pitäisikö tuohon laittaa vielä jotakin ruuhkalisää? Tankkaus lähtiessä ja mahdollisimman lähellä satamaa.

Koska lähtiöitä tuntuu olevan useammasta paikasta niin varsinainen tapaamispaikka voisi olla pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Gonzo Espoosta kuten minäkin niin me voidaan tavata jo aikaiseminkin mutta Vuosaaresta/Tikkurilasta/Tuusulasta tuskin kannattaa ajaa eteläiseen Espooseen ...

/mika
XV250 vm 1991 vuosina 1996-1999
XV750 vm 1992 vuosina 2010-2014
XV1900 vm 2008 vuodesta 2014

Avatar
Tom Elantra
Viestit: 54
Liittynyt: 14 Touko 2015 02:10
Moottoripyörä: Honda VT750 Shadow

Re: 2016 ralli ruåttissa

Viesti Kirjoittaja Tom Elantra »

löysä kirjoitti:Vai pitäisikö tuohon laittaa vielä jotakin ruuhkalisää?
Koska lähtiöitä tuntuu olevan useammasta paikasta niin varsinainen tapaamispaikka voisi olla pääkaupunkiseudun ulkopuolella
Mieluiten vanhaa Turun tietä, jos saan ehdottaa. Rauhallisempi vauhti ja vähän mutkaisempi tie. :like: Ja Itse laittaisin tunnin ruuhkalisää, niin ei tuu paniikkihoppua ja voi pitää vaikka tankkaus/freesaustauon välis. (Kuten aiemmin jo sanoin tässä ketjussa, mä oon se, jolla sekä kuski, että pyörä kaipaa ensimmäisenä breikkiä. :oops: ) Ja saahan sen ajan tapettua loppumatkasta/satamassa, jos sitä jää ylitte. Mieluummin ajoissa perillä, kuin viimetingassa.

Voisko myös olla, että Tuusula/Tikkurila/itä-Helsinki akselilla kokoonnuttais ekaan porukkaan ja siitä ajettais Espoon porukan kanssa yhteiseen kohtaamispaikkaan, josta jatkettais yhtä matkaa just esim. Vanhaa Turuntietä?
Katastrofitapaus.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “YCCF kansainvälinen rally Ruotsi”