Wildstar 1600cc Turbo

Tässä foorumissa voit esitellä omaa moottoripyörääsi kuvin ja sanoin.
ypsilon
Viestit: 17
Liittynyt: 15 Heinä 2014 22:46

Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja ypsilon » 09 Helmi 2015 12:45

Tuollainen tuli viime kesänä laitettua. Madallettu 50mm, Vanden putkisto ja maalasin mattamustaksi. Mahtava pyörä! Valkosivurenkaat ja taaksepäin tuovat raiserit olis tulossa :)
10953080_10203997204945577_2125729319_n (1).jpg
Viimeksi muokannut ypsilon, 30 Kesä 2016 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

turre80
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Huhti 2015 18:31
Moottoripyörä: xv 1600

Re: Wildstar 1600 vm99

Viesti Kirjoittaja turre80 » 05 Huhti 2015 16:41

laittappa kuva kun saat valkosivut alle. hieno laitos

Viragoko
Viestit: 16
Liittynyt: 24 Maalis 2014 17:49
Moottoripyörä: Virago 535
Oikea nimi: Kari Heikura

Re: Wildstar 1600 vm99

Viesti Kirjoittaja Viragoko » 06 Huhti 2015 04:24

Komee wille :like: :like:

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: Wildstar 1600 vm99

Viesti Kirjoittaja riku » 07 Huhti 2015 09:53

Putki näkyy olevan PROPIPE 8-) 8-) 8-)
Member of YCCF/YCCC/SRF/SREU/ISRA

ypsilon
Viestit: 17
Liittynyt: 15 Heinä 2014 22:46

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja ypsilon » 30 Kesä 2016 20:17

Eli tuli sitte talvella turbotettua kyseinen peli. Penkki anto 92.45Hp / 170.63Nm renkaalta 0,6bar paineella. Eli noin 108Hp koneelta. Vakio penkitettiin 54Hp / 127Nm renkaalta. Kaikki hitsattavat osat pakoputkea myöten on ite tehty rosterista. Oli jo vakiona paras pyörä millä ajanu, nyt vähän parempi :D En näemmä osaa lisätä kuvia tänne. Hyppää aina vaan jonneki uuteen korjoitussivuun ku yritän lisätä...

Immu
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Tammi 2012 00:37
Moottoripyörä: Suzuki DL 1000 V-Strom vm.2005
Oikea nimi: Kari Leppä

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja Immu » 30 Kesä 2016 20:46

käytä jotain palvelua mihin voit tallentaa ja sitä kautta jakaa kuvia, esim. imgur.com
noitahan on monia vastaavia, mutta kaikki taitavat vaatia rekisteröinnin.
Tuollaiseen pystyy omalta koneelta siirtämään kuvan ja sitten sen linkin voit kopioida ja klikata tänne.
Ne on aina auki, eli ei ole riippuvainen sun oman koneen aukioloajoista.
Viisammat voi kertoa enemmän ja oikoa mun hajatelmia asiasta :D

t: Immu
Mr. Murphykin oli optimisti ...

ypsilon
Viestit: 17
Liittynyt: 15 Heinä 2014 22:46

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja ypsilon » 30 Kesä 2016 21:03

http://imgur.com/a/eBP4c Liekkö toimii :D

Immu
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Tammi 2012 00:37
Moottoripyörä: Suzuki DL 1000 V-Strom vm.2005
Oikea nimi: Kari Leppä

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja Immu » 30 Kesä 2016 21:05

hyvin näkyy ja komiat on systeemit :like:

-Immu
Mr. Murphykin oli optimisti ...

ypsilon
Viestit: 17
Liittynyt: 15 Heinä 2014 22:46

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja ypsilon » 30 Kesä 2016 21:26

Kiitoksia. Olihan se vähän isompi savotta kuin luulin, mutta joka euron ja kirosanan arvoinen :D Karvan alta 2000e menee osiin jos ite tekee lähes kaikki, että ei se halpaa ollu. Keräsin vissiin 8kk ajan osia pikkuhiljaa, että anto kukkaro myöten :). Ainoa nykykuosissa oleva kuva on se valokuvasta otettu kuva. Seuraavaksi alkais penkin päällystys ruskealla antiikkikeinonahalla ja laukkujen valmistus ruskeasta kasvisparkitusta nahkasta. Plus sitte maalaus. Varmaan talvella sitte ostelen pikkuhiljaa lujemmat kannenpultit ja männät. Josko ens kesänä vähän lisää paukkua :) Joku 130-150hp vois olla jo sopiva maksimi. Sitte sais riittää.

Immu
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Tammi 2012 00:37
Moottoripyörä: Suzuki DL 1000 V-Strom vm.2005
Oikea nimi: Kari Leppä

Re: Wildstar 1600cc Turbo

Viesti Kirjoittaja Immu » 30 Kesä 2016 22:10

jos paineita meinaat nostella voi eteen tulla ongelmia kannentiivisteiden kanssa,
mut taitaa sulla olla se asia jo tiedossa...
Mr. Murphykin oli optimisti ...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oman pyörän esittely/rakentelu”