Kypäräongelma

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Satu
Viestit: 131
Liittynyt: 12 Touko 2009 19:34
Moottoripyörä: 535 Virago "James"

Kypäräongelma

Viesti Kirjoittaja Satu »

Ostin kypärän ja se on ihan surkee :( . Enhän minä silloin tienny ettei sillä tee mitään. Maaliskuussa ohikulkumatkalla tarttui mukaan, olis vissiin pitäny käyä kokeileen auton kanssa (pää ulos ikkunasta). Se on Sharkin 500 air merkiltään. Siinä käypi silmiin veto ja leuan ja kaulan väliin jää niin paljon tilaa että kärpäset ja muut elukat lentää sisään. Leukaan käy kylmä myös. Se on kyllä oikean kokoinen mutta ei toimi ajettaessa, paikoillaan seistessä kylläkin.

kertokees nyt joko hyvistä kypäristä tai antakaa vinkki että toimiiko vaikka niitattu aiv-pöntön pala tuuliohjaimena :D .

Tympii!
Sisulla etanakin arkkiin pääsi

Avatar
bugbear
Viestit: 276
Liittynyt: 08 Touko 2009 19:42
Oikea nimi: Mika Tirkkonen

Re: Kypäräongelma

Viesti Kirjoittaja bugbear »

Kypärän osto on kyllä sellaista hakuammuntaa, että vaikea sanoa mikä kenellekkin käy. Itse etsin keväällä uutta kypärää ja kokeilin hintaluokasta 49 e - 700€ monta kypärää ja monesta liikkeestä. Viimein löysin minulle toimivan kypärän sieltä halvemmasta päästä. Arashi Milo avattava kypärä 129€.
Sama oli jokunen vuosi sitten, kun hankin kelkkakypärää. Ensimmäinen ostos oli täysi susi, mutta toinen oli jo toimiva.
Viimeksi muokannut bugbear, 21 Heinä 2009 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.

1567
Viestit: 85
Liittynyt: 19 Kesä 2009 10:03
Moottoripyörä: FJR
Oikea nimi: Pasi Rossi

Re: Kypäräongelma

Viesti Kirjoittaja 1567 »

Kypärän osto on vaikea jos ei saa kokeilla. Mulla toimii Arain Astro umpikypärä. Voi puhua mootoritie vauhdissa puhelineen ja toiseen kypärään.
Ilma saatoja on riitävästi.











Satulaan ja menoks siinä se nautinto.

Avatar
Jate
Viestit: 68
Liittynyt: 22 Maalis 2009 11:27
Moottoripyörä: XVS 1100

Re: Kypäräongelma

Viesti Kirjoittaja Jate »

Hommasin Schuberthin C3:en keväällä ja päivääkään ei ole tarvinut katua. Aivan loistava kypärä joskin hieman tyyris...

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Kypäräongelma

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Jate kirjoitti:Hommasin Schuberthin C3:en keväällä ja päivääkään ei ole tarvinut katua. Aivan loistava kypärä joskin hieman tyyris...
Jep, sama juttu, paitsi että ostin omani kesällä, todella hyvä ja hiljainen...
Tietty riippuu päästä ja pyörästä tuo kypärä asia.
Mulla ei oo pleksiä.
Avosuikkana J1:n, hyvä on sekin.
FTW
Pr of CH´s

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”