Jäsenet Turun seudulla

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
neville

Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja neville »

Olemme elvyttäneet kokoontumsta auralaakson ABC kahvilassa maanantaisin klo.18.00. Paikalle vaivautuneita on ollut kovin vähän n. puolenkymmentä. Jäsenia kuitenkin alueella on nelisen kymmentä, enemmänkin riippue siitä mihin rajat vedetään. Paikalla on ollut edustus Eurasta ja Loimaaltakin, ryhdistäytkää turun seutu. Olemme istuneet kahvikupposen ääressä ja parantaneet maailmaa jutellen asiasta ja sen vierestäkin. :P
Toivomme hartaasti runsaampaa osanottoa näihin miitinkeihin, näin oppisimme tuntemaan kulman flikoi ja kundei. Ajokelit lopuu pian, mutta tulee uusi kesä ja voihan sitä kahvitella talvellakin. :lol:
Lisäksi toivoisin että alueen jäsenistö laittais tälle sivulle itsestään edes jäsen nimen kotipaikan ja pyörän tiedot. Näin satais jonkunlaista kuvaa, ketä me ollaa. :geek: :?:
Risto Viljakainen :?

neville

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja neville »

Oma esittely jäi pois.
Neville Naantalista, 59v. eläkkeellä, ajelen 1100 Virago -95.
Paasen jo yksin ulos.
Viimeksi muokannut neville, 04 Syys 2009 13:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JussiN.
Viestit: 1368
Liittynyt: 16 Maalis 2009 14:32
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2010 - 2013 Länsi-Suomen varakuvernööri 2011 - 2013 YCCC 0026 FINLänsi-Suomen kuvernööri 2015-2017 Sissybar päätoimittaja 2022 -
Moottoripyörä: Royal Star XVZ vm -96
Oikea nimi: Nummelin, Juha Nummelin

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja JussiN. »

Heippa vaan muille!
Minä olen Juha Nummelin. Aloitin uudelleen tänä kesänä tämän mp harrasteen, tuon kevari iän jäätyä jo runsaan kolmenkymmenen vuoden taakse ;)
Ajelen vuoden 88 mallisella 535 Viragolla. Pyörästä kuvatus tuossa avattaressa.

Ai niin. Kaverit ovat minua kutsuneet kautta aikojen Jussiksi, joten siitä tuo nimimerkki nimi.
Joitakin työvuosia on vielä jäljellä, jolleivat pakkolomalle laita ;)

JussiN.
Lännen varakuvernööri 2022 -
Sissybar päätoimittaja 2022 -

hannu1431
Viestit: 195
Liittynyt: 10 Joulu 2008 18:11
Moottoripyörä: XV 1600 Wildstar

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja hannu1431 »

Terveisiä Eurasta
Olen Hannu Levonmaa, pyöräni on virago XV700 -84. Tiedä sitten onko Eura enää varsinaisesti
"turun seutua" mutta kahveella olen josku myös ehtinyt piipahtamaan auranlaakson abc.llä.

Hannu

hansu
Viestit: 108
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:27

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja hansu »

Minun nimeni on Hannele Koivisto ja pyöräni Helganeidiksi kutsuttu on Drag Star 1100 Classic -07 ja Ruokakuntamme toinen jäsen Bernt Gustafsson ajelee Willen -00 kanssa ja kommunikoi ruotsin kielellä.
Eura kuuluu hyvinkin samaan seutuun ja kuka tahansa, joka ehtii maanatai tapaamisiin ABCllä, kaikkihan me olemme samaa seuraa, me Jammukuskit. Ja jos pyörä sattuu olemaan eri merkkiä, niin ei se tahtia haittaa.
PS: Hansu ja Bernt on Kaarinasta

Avatar
tyrwää
Viestit: 388
Liittynyt: 08 Loka 2008 09:05
Moottoripyörä: Yamaha Virago 750 vm.96. mopoilua v. 1968
Oikea nimi: jokke mäkinen

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja tyrwää »

satakunnasta terve. ilo lukee teitin esittelyä. samasta asiasta mulla on tua kerhon suljetulla osiolla tekstiä.
näinhän sen kuuluu mennä... esittäytyä ja tavata, tutustua ja pitää hauskaa :P
t. jokke trw, sastamala ex vammala, 55 v ja 750 virago alla. mopoilua v. 68 :P
annoin pikkurillin, mutta piru vei koko miehen

Avatar
JussiN.
Viestit: 1368
Liittynyt: 16 Maalis 2009 14:32
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2010 - 2013 Länsi-Suomen varakuvernööri 2011 - 2013 YCCC 0026 FINLänsi-Suomen kuvernööri 2015-2017 Sissybar päätoimittaja 2022 -
Moottoripyörä: Royal Star XVZ vm -96
Oikea nimi: Nummelin, Juha Nummelin

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja JussiN. »

tyrwää kirjoitti:satakunnasta terve. ilo lukee teitin esittelyä. samasta asiasta mulla on tua kerhon suljetulla osiolla tekstiä.
näinhän sen kuuluu mennä... esittäytyä ja tavata, tutustua ja pitää hauskaa :P
t. jokke trw, sastamala ex vammala, 55 v ja 750 virago alla. mopoilua v. 68 :P
Heips Tyrvää!
Turkulaisethan ovat perinteisesti sisäänpäin suuntautuneita, omaan napaansa tuijottajia jotka eivät keskustele (Turun) ohikulkutien ulkopuolella asuvien kanssa :oops:
No, eipäs niin ihan taida ollakaan. Taitaakin olla niin että ne kaikki jotka ajavat Jammua sekä kuuluvat YCCF kerhoon ovat poikkeuksellisen sosiaalisia! Asuinpaikkakunnasta riippumatta....

HYVÄ ME, YCCF!
Lännen varakuvernööri 2022 -
Sissybar päätoimittaja 2022 -

neville

Re: Jäsenet Turun seudulla

Viesti Kirjoittaja neville »

tyrwää kirjoitti:satakunnasta terve. ilo lukee teitin esittelyä. samasta asiasta mulla on tua kerhon suljetulla osiolla tekstiä.
näinhän sen kuuluu mennä... esittäytyä ja tavata, tutustua ja pitää hauskaa :P
t. jokke trw, sastamala ex vammala, 55 v ja 750 virago alla. mopoilua v. 68 :P
Pista tyrvaa sulka tai ainakin hoyhen lakkiisi tasta, lainasin suoraan Sinun ajatusta. Mahalo nui.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”