Mietintämyssy päässä ?

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
766
Viestit: 144
Liittynyt: 05 Loka 2008 18:26

Mietintämyssy päässä ?

Viesti Kirjoittaja 766 »

Nyt kun tässä alkuvuodesta on tullut tehtyä aika hurjia ratkaisuja tota loopuelämää ajatellen mietin myös pitäsikö pitäaikainen haave avoauto harrastuksesta toteuttaa Aikanaan ajeltiin kilpaa autolla 11 vuotta sitten iski moottorikelkka kipinä joka sai kiertämään suomen lappia 10 vuotta ja nyt on moottoripyörä vienyt voudesta 2000 ympäri pohjoismaita.Harrastustoiminta on ollut aina meillä yhteistä Pirjon kanssa joten kyllä se avoautoilukin siihen sopisi Miettii JJJ

Avatar
HirviMikko
Viestit: 920
Liittynyt: 05 Loka 2008 10:34
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen joskus ammoisina aikoina, jolloin jäsennumerot olivat 2- tai 3-numeroisia. Webmasterina tosi kauan syksyyn 2013 asti. hirvimikko(at)yccf.fi
Moottoripyörä: Virago 750, vm.1997

Re: Mietintämyssy päässä ?

Viesti Kirjoittaja HirviMikko »

Pistitkö Jukanjukka firman lihoiksi?
- Hirvi-Mikko -

Avatar
Stefan
Viestit: 138
Liittynyt: 08 Loka 2008 18:44
Yccf:n luottamustoimet: Kansainvälisten asioiden hoitaja 2002-2004 (?), Etelän kuvernööri 2002 (?)
Moottoripyörä: Chang Jiang 750 -72, BMW K1200LT -06

Re: Mietintämyssy päässä ?

Viesti Kirjoittaja Stefan »

Hienoja ajatuksia JJJ :!:
Olen minäkin haaveillut avoautosta, mutta pelkään vaan että minun kohdallani se viettäisi aikaa lähinnä autotallissa. Luulen että ajamisen ja matkustamisen riemu avoautolla ei kuitenkaan ole sitä samaa kuin mopolla. Kaupanteko oli muuten todella lähellä pari vuotta sitten. Toki voisihan hankkia vanhan engelsmannin ja laittelisi pikku hiljaa talvisin.
Mutta unelmia pitää toteuttaa :!:
Hyviä mietintähetkiä teille :P
A man gotta do what a man gotta do!

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: Mietintämyssy päässä ?

Viesti Kirjoittaja riku »

JJJ...osta pois...petikatto joka taittuu takapaksiin...sopis sulle 8-) 8-) 8-) http://i162.photobucket.com/albums/t252 ... M-BSLK.jpg
Member of YCCF/YCCC/SRF/SREU/ISRA

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”