Miten estät varkauden

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
2612
Viestit: 331
Liittynyt: 03 Helmi 2011 13:02
Moottoripyörä: Intruder M800,Honda VT750C2,AN 400 Burgman

Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja 2612 »

http://www.iltalehti.fi/autot/2011060913862928_au.shtml
Itse pidän lukitussa tallissa, mutta eihän se mikään varma paikka ole. Enkä voi pitää ohjauslukkoa kiinni; etupyörä pitää olla käännettynä oikealle
Se kuume iski toukokuussa 1965, eikä helpota vieläkään, @vili

JVi
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Heinä 2009 13:03

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja JVi »

Mulla kerrostalon parkkipaikalla. 2 autoa nurkkapaikalla vierekkäin, roskakatoksen seinustalla. Pyörä takimmaisen auton keulan ja rosiksen seinän välissä poikittain ja etummainen auto kiinni roskiksen seinässä, tankolukko ja suojapeitto päällä.
Paha on varastaa, kun parkkipaikan kulma päättyy vielä tiheään pusikkoon :evil:

Jos tuolta hakevat, niin sitten ovat moottoripyörän tarpeessa ja saavat ottaa :lol: (elleivät vie osissa :? )

kepa
Viestit: 54
Liittynyt: 08 Loka 2008 12:43
Yccf:n luottamustoimet: ei luottamustoimia
Moottoripyörä: yamaha drgstar 1100 classic

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja kepa »

Pidän autotallissa.

kepa
Viestit: 54
Liittynyt: 08 Loka 2008 12:43
Yccf:n luottamustoimet: ei luottamustoimia
Moottoripyörä: yamaha drgstar 1100 classic

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja kepa »

Jos olen pyörällä liikenteessä niin silloin laitan jarrulevylukon jossa varashälytin.Sain toissa yönä kokea hälyttimen tehon aamuyllä klo 4.

1100
Viestit: 24
Liittynyt: 17 Loka 2009 10:35

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja 1100 »

Ostin asunnon rauhalliselta alueelta :) Ja hankin tarpeeksi vanhan ja pienen mopon, ettei ole kiinnostava ;) On muuten ollut kerran päivän Linnanmäen parkkiksessa avain virtalukossa. :o

Tontze
Viestit: 24
Liittynyt: 13 Huhti 2011 08:37

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja Tontze »

Rivitalon pihassa ilman lukkoja .. Jos pitemmäksi ajaksi poistun, laitan lukkoja
________________________________________________________
"Yksi hullu kysyy enemmän kuin viisi viisasta kerkiää vastaamaan"

Avatar
Pähkönen
Viestit: 124
Liittynyt: 27 Kesä 2010 10:49
Moottoripyörä: 650 Dragstar Classic

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja Pähkönen »

Jos sen mopottimen joku oikeasti haluaa varastaa ja on siihen varautunut, niin sehän lähtee melkein mistä vaan. Ota vakuutus, laita pyörä näyttävästi omalle pihalle ja nauti lämpimistä ajokeleistä. Eikös sillä vakuutuksella osteta mielenrauhaa esim. näiden varkausten varalle?
Pähkönen, Pekka Pähkönen ;-)

Avatar
veloxneb
Viestit: 91
Liittynyt: 26 Touko 2009 21:05

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja veloxneb »

Ohjauslukko, jarrulevylukko edessä, 2-suuntainen hälytin ja huppu päällä kerrostalon parkkipaikan vieressä. Jos sen joku kuitenkin vie, niin sitten täytyy turvautua edellä mainittuun vakuutukseen. :shock:

Avatar
jaska
Viestit: 148
Liittynyt: 09 Loka 2008 21:26
Yccf:n luottamustoimet: Pohjois-Suomen kuvernööri 2009-2011
Useampi kausi Pohjois-Suomen kuvernöörineuvostossa
Moottoripyörä: DragStar 1100
Oikea nimi: Jaska

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja jaska »

Eihän tuota pyörää ole vielä kukaan himoinnut, mutta hälyttimellä varustettu jarrulevylukko on ollut etsinnässä. Löytyykö suosituksia sellaisesta, joka asentuu kivuttomasti DragStariin?
- Jaska

Tanja-77
Viestit: 90
Liittynyt: 27 Huhti 2011 21:35
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen varajäsen 2011-2012

Re: Miten estät varkauden

Viesti Kirjoittaja Tanja-77 »

Hmm... meillä molemmat pyörät omakotitalon pihassa, avaimet lukossa... samoin fillarit on auki ja yleensä vielä mun autossakin avaimet paikoillaan... Taitaavat kaikki olla niin vanhoja, etteivät kelpaa edes varkaille :) Aika useasti tulee lähdettyä esim kauppaan siten, että kotiin palatessa huomaa unohtaneensa jonkun ovista auki... No, toisaalta me asutaan sen verran syrjässä ja sellaisen tien varrella, jossa ei ole läpikulkuliikennettä. Ja naapureina uteliaita vanhuksia, joista yhdellä on selvästi uniongelmia (20 yli puolenyön teki vielä klapeja ja aamulla ku heräsin niin puoli seiskalta sama touhu jatkui).

Jos joku ton mun pyörän tai auton haluaa viedä, niin tarpeeseen menee :) Ja sitä vartenhan mä sitä kaskoa maksan :shock:
"Non turbare circulos meos"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”