Sähkötupakka

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Onkos tässä hiippakunnassa yhtään eSavukkeen käyttäjää ?
Rohkeesti vaan kertoon kokemuksia...

Ves@
FTW
Pr of CH´s

Peltsi
Viestit: 84
Liittynyt: 26 Maalis 2011 08:30
Moottoripyörä: Virago 1100 -97, Suzuki GSX 750 F -02
Oikea nimi: Pasi Peltonen

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Ei ole kokemusta, enkä valitettavasti usko kyseiseen tuotteeseen. Uskoakseni kyseessä on mitä todennäköisimmin niin sanottu "plasebo" tuote! Tosin, jos haluaa muutosta johonkin , ja saa jostain apua siihen, niin aivan sama mihin uskoo. Pää- asia että itse saa tukea siihen, minkä on kokenut ongelmaksi omassa elämässään... Ja röökinpolttoon ei käsittääkseni liity mitään järkisyitä, joten toivotan PALJON onnea ja tsemppiä yritykseesi!
Eihän kukaan ole Kim Bori syntyessään... - Uuno Turhapuro

timo55
Viestit: 521
Liittynyt: 09 Loka 2008 21:05

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja timo55 »

toimiiko se muuntajalla vai iha verkkovirralla ja kui pitkä välijohto kuuluu pakett ai sori topp ei ku kartonkii mukaan :|

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Kyllä niissä ihan ladattavat akut on, manuaalinen tai automaatti.
FTW
Pr of CH´s

JVi
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Heinä 2009 13:03

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja JVi »

Jee!! Olisikohan tuossa vastaus pyyntööni tuolle v.tun parveketupakoinnille :evil: :evil:
Kerrostaloasumisen riemua, kun yrittää tuulettaa kesähelteellä...yksi kun lopettaa, niin toinen alottaa jne.jne....

Avatar
Oula
Viestit: 1053
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:21
Moottoripyörä: Dnepr MT 10-36 Triumph 800 XRX

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Oula »

Ei ole kokemusta Esavukkeesta mutta jos on kyse halusta lopettaa tupakointi niin yksi uskomaton tapa on
lääkehoito .
Itse olin satunnaista vakituisempi tupakkalakkoilia ja mikään ei onnistunut lopullisesti.
Kunnes lääkäri suositteli Champix lääkettä.
Aloin syömään ohjeiden mukaisesti ja neljässä kuukaudessa tupakointi loppui ja on ollut pois nyt kolme vuotta enkä käsitä miten olen ollut niin tyhmä etten aikaisemmin ole lopettanut .
Tämon vielä lekendaarisempaa !

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Joo, meininki on lopettaa, mutta en aio kokeilla sitä mielialalääkkeillä !
Laastareita on tullu joskus kokeiltua, mutta niiden liimasta tulee ihottumaa.
Purkka ja noi muut systeemit taas maistuu aivan paskalle, tämä maistuu just sille
minkä makuista litkua kaupasta hommaa.

Ne ketkä ei tupakkaa ole koskaan polttaneet, ei tietty asiasta tiedä mitään.
Asioiden pitää perustua omakohtaisiin kokemuksiin, eikä mihinkään mututeorioihin...

Seuraavaks joku vastaa, että lopetus on helppoo, senkun vaan lopettaa tosta noin.
Sen kirjoittajalle voi sanoo, jotta pidä tunkkis :mrgreen:

No, tällätavalla mennään eteenpäin...

Ves@

ps. Oli kerran puhetta silmälaseistakin, niin joku kommentoi että mene laserleikkaukseen, voi prkl :twisted:
FTW
Pr of CH´s

neville

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja neville »

Seuraavaks joku vastaa, että lopetus on helppoo, senkun vaan lopettaa tosta noin.
Sen kirjoittajalle voi sanoo, jotta pidä tunkkis

Mina sanon.
Itse lopetin 30 vuoden jalkeen, poltin vain 3 askia pun. Norttia paivassa. Minun tapani oli etta succeroin itselleni ajatukseen, kuinka turhaa ja typeraa rookin poltto on. Kun lopetin, en suinkaan heittanyt rookeja roskiin, vaan kuljin aski taskussa pari viikkoa
Tupakoitsijalle kamalin ajatus on se ettei ole rookkii, minulla oli pidin vain taukoo, siita on 15 vuotta ja tauko jatkuu.
Kaikki korvaus tuotteet pitaa ylla nikotiini riippuvuutta, joten en suosittele.
Kukin tavallaan, paaasia etta onnistuu.

neville

Avatar
Petri
Viestit: 644
Liittynyt: 08 Loka 2008 18:21
Yccf:n luottamustoimet: Onhan noita tullut tehtyä.
Moottoripyörä: Wild Star
Oikea nimi: petri.matalalampi(miumau)gmail.com

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja Petri »

Voi lopettaa kerrasta.
Aikonaan 80 luvulla 3 askia Hofnarin Lilliput askia päivässä polttaneena, känissä vähän enemmän ja 90 luvun alussa työttömänä olessa nuuskaa 20h päivässä pitäneellä voin sanoa että kyllä niistä pääsee kerralla eroon, 2 viikkoa yhtä helvettiä, 1/2 vuotta itsekuria, vuoden jälkeen on jo helpompaa.
Kolmen lapsuus kaverin kanssa lyömämme veto 80 luvun alussa, se joka kärähtää ensimmäisenä tupakasta joutuu maksamaan 10mk ja sitruunapommin (karkki) veto on vieläkin voimassa, vedon jälkeen en ole polttanut tupakkia, ainoastaan sikareita, enkä niitäkään 90 alun jälkeen.
Pienestä on kiinni tupakointi.

Avatar
bugbear
Viestit: 276
Liittynyt: 08 Touko 2009 19:42
Oikea nimi: Mika Tirkkonen

Re: Sähkötupakka

Viesti Kirjoittaja bugbear »

Tuo tupakan polton lopettamisen oireet on aika yksilöllisiä. Itsellä tulee jo töissä ihan hirveitä raivokohtauksia kun ei saa polttaa 8 tunnin aikana enää.
Siksi oon jo pari vuotta imeskellyt nikotiini tabuja. Niillä selviää päivästä, mutta kroonisen sairauden takia maha ei kestä niitä neljää enempää päivässä. Siksi tilasin e-tupakit ja yritän niillä kunhan ne ensin tulee viikon päästä. Noita mielialalääkkeitä en vielä uskalla kokeilla. Niiden haittavaikutukset voi olla stressiherkässä työssä olevalle kohtalokkaat.
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”