Dragstar 650 ekapyöräksi...

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
EPeli
Viestit: 57
Liittynyt: 20 Kesä 2012 21:37
Moottoripyörä: Midnight Star 1300 2007

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja EPeli »

Mun mielestä oiva valinta. Mä ajelin monta vuotta museo vehkeillä. Sit ostin vähän uudemman Marauderin 800 -97. Oli hyvä pyörä "opetella" ajamaan "oikella" moottoripyörällä. Nyt DS 1100. Eka pyörä olis mun mielestä hyvä olla naku niin opis/tietäis miten tuuöli saattaa "riepotella". :D
Ei voimaa, ei järkee !

jmmv
Viestit: 97
Liittynyt: 24 Kesä 2012 22:59
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja jmmv »

Sorry, ollu kiireitä (töissä,pihanlaittoa ym...) enkä ole kerennyt palstalle kirjoitteleen. Nyt onneks alkoi kesäloma...:)

Sen verran pyöränosto edennyt että päädyin tohon Dragstar 650:een ja paripäivää hieronut kauppoja viime viikolla eräästä yksilöstä.
Keskiviikkona lähdetään kaverin kanssa joka harrastanut moottoripyöräilyä useamman vuoden tsekkaamaan kampe josko lähtis sillä reissulla Dragstar mukaan ;)

Pitäis olla myyjän mukaan ihan loistava vehje. Huollettu liikkeessä, uudet renkaat ja kaikinpuolin myös ulkonäöllisesti todella siisti pitäisi olla (ajettu karvan yli 20 000km).
Hinta politiikka sovittu joten keskiviikkona nokka kohti etelää tsekkaamaan tapaus :)

Ei se kuume vaan näytä laskevan...

PS. Jammun Dragstarit oli kyllä komeita kun kävin kattoon kuvat mutta ei ihan mene vielä ekapyörän budjettiin mulla...

maastokuvio
Viestit: 24
Liittynyt: 23 Heinä 2010 23:19

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja maastokuvio »

mulla on kokoa 182cm ja painoa vähän kaudesta riippuen 94-104kg, kyllä toi 650 jaksoi alla. Mua häiritsee siinä se, et jos ajat enemmän maantiellä tai motarilla, niin
a) kone ulvoo satasen vauhdissa jo melkoisilla kierroksilla, mä en ainakaan "raaski" huudattaa sitä niillä vauhdeilla vaan ajoin mielummin sit kahdeksaakymppiä pienemmillä teillä
b) ohittaminen ei käykään enää niin helposti, kun alkaa vauhti loppumaan.

Kaupunkikruisailuun ihan ykköspyörä, mut kyl mä omallani ajoin viime kesänä tre-oulu-suomussalmi-oulu-tre-turneenkin.

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja riku »

8-) 8-) 8-)
Viimeksi muokannut riku, 03 Heinä 2012 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jmmv
Viestit: 97
Liittynyt: 24 Kesä 2012 22:59
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja jmmv »

Kaverin kanssa mietittiin että mennäänkö pakulla vai ajetaanko pyörä pois sieltä jos kaupat tulee...

400 kilometriä eka reissu ja kaveri lupas ajaa jos kaupat tulee...

Tottakai ajan itsekkin osaa matkan niin pääsee kiinni pyörään mutta...yhden päivän setti tolla vehkeellä??

Jonttu
Viestit: 152
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:40

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Ei oo temppu eikä mikään :) Ite tollasen omistaneena oon ajanut kaks päällä tavaroiden kanssa illan aikana yliki 400 km. Se on paljonkin asenteesta kii :D Niin ja onhan muutama ajanut rautaperseenkin tollasella pyörällä ( 1000 mailia / 24 H )

T. Jonttu
If yuu vont ty ket samveer pifoor sanset yuu käänt stop ät evri Pimphaus

jmmv
Viestit: 97
Liittynyt: 24 Kesä 2012 22:59
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja jmmv »

Aamulla startattiin täältä pohjoisesta Vaasaa kohti kello kahdeksan. Just tultiin kotio puoli tuntia sitten ;)

Siellä se Dragstar möllöttelee tallissa eli kaupat syntyi ja pyörä oli jopa paremmassa kunnossa kuin odotin...

Eli ensimmäinen moottoripyörä ostettu ja ajeltu niin on kyllä suu messingillä :) Kaveri sanoi kanssa että on kyllä siisti pyörä ikäänsä nähden ja uudet renkaat,akku ym...laitettu liikkeessä.

Laitan kuvia kun kerkeän ottamaan pikku fiksauksien jälkeen ja pyörähän on 650:n vm.97 ja ajettu nyt 24 000km.

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja Juice »

Onnittelut uuden pyörän johdosta ja tervetuloa porukkaan! 8-) Hyvän siivun heitit heti kärkeen. :)
sanat: Juice

hope25
Viestit: 184
Liittynyt: 29 Kesä 2011 15:38
Yccf:n luottamustoimet: Etelän kuvernöörineuvoston jäsen 2012-
Varakuvernööri 2014 - 2015
Sissybar -päätoimittaja 2013 - 2015
Moottoripyörä: DragStar 650 Classic/02
Oikea nimi: Anne Tapola

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja hope25 »

Isot onnittelut ensimmäisestä pyörästä - hyvä valinta muuten :)) Oletukseni on, että suu pysyy messingillä koko ajokauden :lol:
Vain täydellinen tietämättömyys - antaa äärettömän itsevarmuuden

Avatar
PowerPro
Viestit: 19
Liittynyt: 13 Loka 2008 14:56
Moottoripyörä: FZ8-N

Re: Dragstar 650 ekapyöräksi...

Viesti Kirjoittaja PowerPro »

jmmv kirjoitti:Siellä se Dragstar möllöttelee tallissa eli kaupat syntyi ja pyörä oli jopa paremmassa kunnossa kuin odotin...

pyörähän on 650:n vm.97 ja ajettu nyt 24 000km.
Näiden vanhojen pyörien kilometrilukemiin kannattaa kyllä useasti suhtauta varauksella. Tässäkin tapauksessa olisi draksulla ajettu keskimäärin vain 1600 km vuodessa. Uskokoon ken tahtoo...!
Pääasia tietysti on, että pyörä on hyvässä kunnossa ja sitä on myös huollettu vuosien aikana.

Pekka T.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”