Joko olis aika...

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Joko olis aika...

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Siivota meinaan pois noi mahdolliset paskapostaajat, vai ootellaanko virus hyökkäystä, lienee modeilla muita hommia :mrgreen:
FTW
Pr of CH´s

Avatar
Petri
Viestit: 644
Liittynyt: 08 Loka 2008 18:21
Yccf:n luottamustoimet: Onhan noita tullut tehtyä.
Moottoripyörä: Wild Star
Oikea nimi: petri.matalalampi(miumau)gmail.com

Re: Joko olis aika...

Viesti Kirjoittaja Petri »

Ves@ kirjoitti:Siivota meinaan pois noi mahdolliset paskapostaajat, vai ootellaanko virus hyökkäystä, lienee modeilla muita hommia :mrgreen:
Jopas on vaatimukset modeille, pitää olla hereillä 22:30- 6:15 välisenä aikana jotta voi poistaa roskapostia ja jos ei ole niin ollaan 5:30 aamulla kiukuttelemassa asiasta, vapaaehtoisessakin työssä on yölepo sallittua :mrgreen:

Administrator
Viestit: 51
Liittynyt: 27 Syys 2008 14:03

Re: Joko olis aika...

Viesti Kirjoittaja Administrator »

Roskapostitus on lisääntynyt keskustelupalstalla siinä määrin, että toistaiseksi otetaan käyttöön toiminto, jossa järjestelmän ylläpitäjä hyväksyy/hylkää yksitellen kaikki rekisteröitymisyritykset. Käytäntö hidastaa uusien jäsenten pääsyä palstalle päivällä tai parilla.
- Hirvi-Mikko -

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Joko olis aika...

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Petri kirjoitti:
Ves@ kirjoitti:Siivota meinaan pois noi mahdolliset paskapostaajat, vai ootellaanko virus hyökkäystä, lienee modeilla muita hommia :mrgreen:
Jopas on vaatimukset modeille, pitää olla hereillä 22:30- 6:15 välisenä aikana jotta voi poistaa roskapostia ja jos ei ole niin ollaan 5:30 aamulla kiukuttelemassa asiasta, vapaaehtoisessakin työssä on yölepo sallittua :mrgreen:
Kyllä ne modet joskus muistaakseni yölläkin duunia teki, mutta mitäpä tuo mulle enään kuuluu...
FTW
Pr of CH´s

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Joko olis aika...

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Ves@ kirjoitti:Kyllä ne modet joskus muistaakseni yölläkin duunia teki, mutta mitäpä tuo mulle enään kuuluu...
Justiinsa poistin pari viestiä ja porttikieltoakin lätkäsin siinä samalla. Nyt kello on 22.45 ja minulle vieläpä maksetaan tästä hereillä kukkumisesta. Olenhan nääs töissä. 8-)
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”