Joensuun ympäristö!

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Haloo,
Olisiko Joensuun seudun klupilaisilla kiinnostusta sunnuntaina 5.7. yhteisajeluun ja kaffitteluun? Lähtö mielellään joskus klo 13 jälkeen, sillä allekirjoittanut nukkuu yövuoron jälkeen tovin ennen liikkeellelähtöä. Ehdotuksia tapaamispaikan ja ajelureitin suhteen!!!

Ja onko seutukunnilta kuvernöörikierrokselle lähtijöitä? Oma suunnitelma olisi lähteä 6.7. ajelemaan Lahteen, josta sitten tiistaina aamusta keula kohti Tuuloksen ABC:ta. Myös matkan varrelta poimitaan lähtijöitä mielihyvin matkaan. Torstaina olen sitten palailemassa takaisin Joensuuhun päin.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja moorits »

Kello 13 sopii , tai vaikkaa myöhemmin, ihan sama. Paikka vaan sovitaan,mulla tunnin matka vain Lieksasta.

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

moorits kirjoitti:Kello 13 sopii , tai vaikkaa myöhemmin, ihan sama. Paikka vaan sovitaan,mulla tunnin matka vain Lieksasta.
Sunnuntai 5.7. Joensuu, Jokiasema siellä Linnunlahden takana klo 13.00. Mietitään ajelureittiä sitten kaffekupposen ääressä... Pitäisiköhän ihan liikenteenohjaus järjestää keskustaan, ettei kahden prätkän letka sotke liikennettä ihan täysin? Vai onkohan joku muukin tulossa?
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja moorits »

Toivotavasti on viellä joku elossa oleva :roll: joka lukee tätä ehdotusta :!: HERÄATYS :!: :!: :!: :!:
Olis se kyllä tosipitkä letka,onneksi laittoin +8" pitemmät etupumput,saapi 20 cm pituuta lisä :lol: :lol: :lol:

rambo
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Kesä 2009 17:15

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja rambo »

Mukana ollaan ja öllölästä tullaan kunhan saatte paikan sovittua. 5.7 klo.13.00 hyvä aika.
Kerkee lenkit heittää ja illaksi öllölän lavalle naisia tanssitta. t.Rambo

rambo
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Kesä 2009 17:15

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja rambo »

Niin olihan tuo paikka kerrottu mutta kun se ei maalla eläneelle kerro mitään. t.Rambo

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

rambo kirjoitti:Niin olihan tuo paikka kerrottu mutta kun se ei maalla eläneelle kerro mitään. t.Rambo
Kas tänne: http://www.jokiasema.fi/

Eli kohti Linnunlahden leirintäaluetta, sitten näkyy Joensuu Caravan-kyltti, suoraan eteenpäin, kunnes hiekkatie ja T-risteys, josta oikealle. Jokiasema joen rannassa vasemmalla viimeisenä. Hassua muuten, ettei tuonne ole kunnollisia "Jokiasema"-kylttejä, vaan pari pientä lappusta puiden oksien takana piilossa.

Edit 2.7.
8-) Moorits, paikalla ollaan varmasti myös mekin. Onpahan nyt miettimistäkin, kun VeePee peräänkuulutti "viidakko-oppaita" elokuun lopun ajelulle. 8-)
Viimeksi muokannut Zer0 the Her0, 02 Heinä 2009 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja moorits »

Terve!
Niin kun ymmärrän ,sunnuntaina Linnulahdelle ovat tulossa kolme idämaan viisasta --tietäjä. :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Syntyykö täst mitään ?..... :roll: :roll: Onnitellään vaikka toisiamme ,että saavuimme paikalle.
Mä ainakin tuun paikalle.

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja moorits »

Näyttää että yläkerran jussi ei halua sitä tapamista ,lupas huomiseksi 10 astetta ja sateta koko päiväks.Jos sitä 12 aikaa sataa niin en viiti aja tunti satessa ja tunti takaisin satessa.
Ennen juhannusta ajoin Turkuun, koko matka sateta ja kylmä.Sain tämän vuoden kiintiön täyteen. Toivotavasti ei saa koko päivän.Pikku-tihku ei haittaa, mutta kaatamalla kun tule niin en aja muuten kun pakosta.Toivon vaan että ei satais siihen aikaan :P
Ps. On pikkasen flunssa ja ei viitis otta lisä tautia.

rambo
Viestit: 6
Liittynyt: 08 Kesä 2009 17:15

Re: Joensuun ympäristö!

Viesti Kirjoittaja rambo »

sorry pk n porukat panttasin säätä viime tinkaan mut satelee vaan koko ajan. Siirtyy ajelut kuivemmalle kelille. T. Rambo

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”