seissonta vakuutus

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Armode
Viestit: 38
Liittynyt: 31 Tammi 2014 22:23

Re: seissonta vakuutus

Viesti Kirjoittaja Armode »

motoukko kirjoitti:
custom100 kirjoitti:moro ei se käynnyt kaikilla vakuutus yhtiöillä ennen ja toiseksi nyt ei tarvitse viedä kilpeä konttoriin niin kuin ennen. kyllä se vaikuttaa vakuutus maksuun jos vakuuttaa 6 kuukaudeksi,loput ajan seisonta vakuutuksessa. :lol:
Noh mulla on kyllä ollut aina kilvet paikalla, vaikka seisontavakuutuksessa (4-5kk) on ollutkin.
Nykyään vaan jos kattoo tuota puolen vuoden vakuutuskautta ja koko vuoden niin maksu ero on +- 0 maksussa, ainakin mulla, koska talvikaudesta ei maksua mene.
Siis tämä on ainakin täysillä ponnareilla, en siitä tiedä jos jotenkin vaikuttaa pienemmillä ponnareilla.
Enpä ole minäkään noita kilpiä ikinä mihinkään kuljetellut. Yksi pyöristä ollut seisontavakuutuksessa reilun vuoden nyt ja ainakin ensikesään saakka sama meininki.

custom100
Viestit: 107
Liittynyt: 13 Elo 2013 08:20

Re: seissonta vakuutus

Viesti Kirjoittaja custom100 »

kyllähäön se on käynyt ennenkin IF;ssä seisinta cakuutus teidetään. mutta joillakin voi olla keskitetty vakuutukset muuhun vakuutusyhtiöön niin sepö ei olekkaan käynyt.seisontavakuutus mopolle,, sitä paitsi joillakin voi olla että lähtee -20prosentista alkuu ja rahat vähissä.säästö se pienikin säästö.. se on eri asia jos on 70prosentin bonukset ,kaskokin,, if;llä ei ole tarvinnut viedä kilpiä mutta muilla yhtiöillä kylläkin . sekin on muutunut hyvä niin. palataan takaisin vanhaan kunnon seistata vakuutuksen...koskahan koskisi autoja... :lol:

Armode
Viestit: 38
Liittynyt: 31 Tammi 2014 22:23

Re: seissonta vakuutus

Viesti Kirjoittaja Armode »

custom100 kirjoitti:...koskahan koskisi autoja... :lol:
On minulla yksi harrasteautokin seisontavakuutuksessa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”