Kuopion seutu

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja moorits »

Tereiset !

Vastaukseksi sit tiestä,niin toi on ihan ok,pikkasen on siellä-täällä routauria mutta ihan ajettava.Ja on mutkainen ja mukava.
Mä oon nyt lomareisulla,hetkellä Turussa mut,illaksi siirryn Tallinnaan.Palaan 25.takaisiin niin sen jälkeen voipi mun puolesta järjestä kokoontuminen vaikka Lieksaan.Mä voin kyllä järjestää kahvi ja pulla,tai vaikapa panna grilli kuumaks.Tila on ,takapihalle voipi laitta vaikka teltakylän jos silta tuntuu.
Terveisiä!
1995.

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Eija 1434 kirjoitti:Onko kuvernööriin lähtijöitä täältä pohjoisesta itä-Suomesta? t Eija
Päivitys tähän. Maanantaina 6.7. Joensuusta kohti Lahtea, josta tiistaina klo 10:ksi Tuuloksen ABC:lle. Yhdistyykö suunnitelmat ja matkat?
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

moorits kirjoitti:Tereiset !

Vastaukseksi sit tiestä,niin toi on ihan ok,pikkasen on siellä-täällä routauria mutta ihan ajettava.Ja on mutkainen ja mukava.
Mä oon nyt lomareisulla,hetkellä Turussa mut,illaksi siirryn Tallinnaan.Palaan 25.takaisiin niin sen jälkeen voipi mun puolesta järjestä kokoontuminen vaikka Lieksaan.Mä voin kyllä järjestää kahvi ja pulla,tai vaikapa panna grilli kuumaks.Tila on ,takapihalle voipi laitta vaikka teltakylän jos silta tuntuu.
Terveisiä!
1995.
Kuinka "Joensuun ympäristö"-topikissa ehdottamani sunnuntaiajelu 5.7. käy?
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja moorits »

No niin aseveljet,eikö tästä tu mitään ??? :o . Kai nyt joku paikkaa sopii kaikille halukkaille!! Katotaan paljonko olis tulioita ja mistä,niin kartalta keskipiste ja sillä sipuli.
Sen jälkeen käydään vaikkaa kyläilemässä.
Pakko meillä on ite toi homma hoitaa jos tosissaan halutaan :evil: :evil: Niin että TARJOUKSIA JA EHDOTUKSIÄ KEHÄÄN :!: :!: :!: :!: :!:

Terveisiä Lieksasta !
1995

Ps. kyllä se 5.7 sopii !

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”