Kuopion seutu

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
makke
Viestit: 53
Liittynyt: 08 Loka 2008 15:43
Moottoripyörä: XV 1100 Virago -91

Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja makke »

Moi , olisko Kuopion ympäristössä porukkaa sen vertaa, että vois aatella kokoontumisia jossain päin?? ;)

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja moorits »

Moi ! Mä oon Lieksasta ,ja täälläpäin en tunnu olevaan ketään ,eihän toi 180 km oo mul mikään matka.Kyllä sopisi semmonen paikkaa johonkin välimaastoon jossa tän susirajan motoristit voisivat kokontua.Tästä kun näyttää olevan porukka siellä Lappeenrannan seudulla ja sinne on täst pikkasen pitkä matka ilta-ajoksi.
Mukana ollaan jos jotain keksitään!!!

Terveisiä Lieksasta
1995

1543
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Helmi 2009 20:49
Moottoripyörä: Virago 750

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja 1543 »

Moro!
Minä olen Iisalmesta. Oikea käsi on vielä lastassa tämän kuun loppuun :(
Joten ajelemaan pääsee vasta joskus heinäkuussa.
Mutta olen hengessä mukana jo nyt...
Ilmoitelkaa täällä kun homma lähtee käyntiin

1543

Avatar
asi
Viestit: 258
Liittynyt: 17 Maalis 2009 16:23
Yccf:n luottamustoimet: Lännen kuvernööri 2017-2019
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1300 CU (Stryker)
Oikea nimi: Heikki Asikainen

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja asi »

Täällä olis yks osa-aika savolainen... eksynyt Hämeeseen

Ajelen aika usein viikonlopuks Kuopion suunnalle ja heinäkuussa lähes koko loma siellä päin, jos keksitte paikan kokoontua niin voisin tulla mukaan. Viime kesänä oli ainakin Jäppilässä viikkokokoontuminen, mukavan mutkatien päässä...
-asi-

Ja heinäkuussahan on Kuvernööri ja Länkkäri ajot kerhon omista tapahtumista
-asi-

Eija 1434
Viestit: 31
Liittynyt: 13 Loka 2008 11:53
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2010-2013, Idän kuvernöörineuvoston varajäsen 2011, Idän kuvernöörineuvoston jäsen, varakuvernööri 2015
Moottoripyörä: Muistoissa Heart B (=Drag Star 1100)

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja Eija 1434 »

Moi! Minä olen Kuopiosta. Kyllähän seurassa on mukavampi ajella ja kahavia juua kuin yksikseen. Onko ehdotuksia paikasta ja ajasta? Onko kuvernööriin lähtijöitä täältä pohjoisesta itä-Suomesta? t Eija

1670
Viestit: 203
Liittynyt: 14 Loka 2008 14:11
Moottoripyörä: Virago 535

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja 1670 »

Eija, taas ollaan tulosa Kuvernöörin Kierrokselle Pohjoisesta.

Aika eteläsä oli se Tuulos, vai mikä se ny oli, voitais taas ajella porukoisa.
Jos siis passaa.
Ollaan yhteydessä.
ty
ty

makke
Viestit: 53
Liittynyt: 08 Loka 2008 15:43
Moottoripyörä: XV 1100 Virago -91

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja makke »

Moiks, eikö Kuopion seutuvilla ole tosiaankaan enempää kerhon porukkaa? :shock:

Joxsa
Viestit: 11
Liittynyt: 05 Huhti 2009 05:37
Moottoripyörä: Yamaha Virago 1100 v.-95,Yamaha 1100 Dragstar v. 2005

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja Joxsa »

en ole maksava jäsen,mut virago on alla.Olen Outokummussa.

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Eija 1434 kirjoitti:Onko kuvernööriin lähtijöitä täältä pohjoisesta itä-Suomesta? t Eija
Joensuusta olen kuvernöörille lähdössä ja ajoseura kelpaa kyllä. Pitänee alkaa loppukuusta kartoittelemaan, mistä päin itää lähtijöitä on ja millä aikataululla kukin on suunnitellut lähtevänsä. Omissa suunnitelmissa olisi lähteä 7. päivä ajamaan kohti kyseisen päivänn majoituspaikkaa, tai yrittää yhtyä joukkoon aikaisemmin päivän aikana. Takaisin Joensuuhun sitten jo 9. pvä.
Joxsa kirjoitti:en ole maksava jäsen,mut virago on alla.Olen Outokummussa.
Kappas, kotikaupunkini.
moorits kirjoitti:Moi ! Mä oon Lieksasta ,ja täälläpäin en tunnu olevaan ketään ,eihän toi 180 km oo mul mikään matka.Kyllä sopisi semmonen paikkaa johonkin välimaastoon jossa tän susirajan motoristit voisivat kokontua.
Mukana ollaan jos jotain keksitään!!!
Terveisiä Lieksasta
1995
Ehdotusta ajankohdasta? Millainen on muuten Ilomantsista Lieksaan rajan tuntumassa kulkevan tien kunto? Olisi tarkoitus Pielinen kierrellä kesän aikana ja tuosta raja-ajelusta olisi hyvä lähteä liikkeelle, jos ei enduroa tarvita.
makke kirjoitti:Moi , olisko Kuopion ympäristössä porukkaa sen vertaa, että vois aatella kokoontumisia jossain päin?? ;)


Moro, olitkos se sinä silloin siellä Kassan baarissa? Olen yrittänyt miettiä ajankohtaa ja reittiä, jos sieltä sinun kyliltä pääsisit kätevästi matkaan maakuntamatkailun merkeissä. En ole vielä keksinyt vastausta noihin. Justiinsa tultiin Norjan reissulta, noin 4070 km takana. Eli johan tässä alkaa poltella päästä ajohommiin... Tosin mopo huoltoon ensin. Alkoi nimittäin öljyä tiputtelemaan jostain kardaanin tuntumasta heti reissun alkupäivinä, perkele.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

makke
Viestit: 53
Liittynyt: 08 Loka 2008 15:43
Moottoripyörä: XV 1100 Virago -91

Re: Kuopion seutu

Viesti Kirjoittaja makke »

Moro ZtH, sama kaveri juu, eipä taija olla ainakaan kelien puolesta kiirettä ajohommiin lähipäivinä. :( Mutta muuten ois päästävä kun heinäkuun 3 ekaa viikkoo menee reissussa ilman pyörää. Toivottavasti saa porukkaa läjään tässä parina viikkona :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”