Wildstar ei ota kierroksia
Lähetetty: 22 Helmi 2019 21:48
Syksyn viimeinen ajo meni hyvin, pesin parin viikon kuluttua ja siinä yhteydessä huomasin ettei ota kierroksia.
Käynnistyy hyvin, ottaa hieman kierroksia mutta kun vääntää kahvaa niin alkaa vain roplattaa.
Aloin ihmettelemään moista.
Tulpat oli nokiset.
Tuossa on K&N ilmanputsari, putsasin sen puhdistusaineella ja öljysin ( K&N aineet )
Purin ja putsasin kaasarin, ryypyn luisti ja aircut venttiilin luisti olivat hieman jumissa ( air cut enricher).
Vaihdoin tulpat, lopulta kaasariin kalvot, suuttimen jota uimuri ohjaa, air cut venttiilin ja kaasarin kurkunkin. Mittasin kaasuläpän asentoanturin.
Sen verran vaikutti ettei enää paukuta putkseessa, mutta kun antaa kaasua niin alkaa vain roplattaa. Käynnistyy hyvin, käy hyvin tyhjäkäyntiä ja ottaa hieman kierroksia. Onko säädöt sekasin vai mikähän maksanee?
Mukaan tuli sytytyksen ohjainyksikkö ja puolakin, vaihtelin nekin muttei vaikuttanut mitään.
Laitoin tämän Wild Starin viime kesänä, on vm.2000, siis kaasarikoneella, ilman ruiskua, mittarissa n.50 000km. Kesän toimi todella hyvin.
Tekiö pesu jotain, vai sattuiko vain tuleen jotain.
Alkaa tällaista äkkinäistä hämmästyttämään, aikaisemmin minulla oli 1100 Virago 12 vuotta jossa vaihdossa mittarissa oli 97t km, pelas kuin junan vessa, ei mitään ongelmia.
Olisiko vinkkejä?
Olen tässä talven aikana penkonut, mutta mitä nyt tekisi, säätöjä, vai jotain muuta, sähkö, kaasari, aircut vika??
Pyörä ollut koko ajan lämpimässä tallissa.
TOP
Käynnistyy hyvin, ottaa hieman kierroksia mutta kun vääntää kahvaa niin alkaa vain roplattaa.
Aloin ihmettelemään moista.
Tulpat oli nokiset.
Tuossa on K&N ilmanputsari, putsasin sen puhdistusaineella ja öljysin ( K&N aineet )
Purin ja putsasin kaasarin, ryypyn luisti ja aircut venttiilin luisti olivat hieman jumissa ( air cut enricher).
Vaihdoin tulpat, lopulta kaasariin kalvot, suuttimen jota uimuri ohjaa, air cut venttiilin ja kaasarin kurkunkin. Mittasin kaasuläpän asentoanturin.
Sen verran vaikutti ettei enää paukuta putkseessa, mutta kun antaa kaasua niin alkaa vain roplattaa. Käynnistyy hyvin, käy hyvin tyhjäkäyntiä ja ottaa hieman kierroksia. Onko säädöt sekasin vai mikähän maksanee?
Mukaan tuli sytytyksen ohjainyksikkö ja puolakin, vaihtelin nekin muttei vaikuttanut mitään.
Laitoin tämän Wild Starin viime kesänä, on vm.2000, siis kaasarikoneella, ilman ruiskua, mittarissa n.50 000km. Kesän toimi todella hyvin.
Tekiö pesu jotain, vai sattuiko vain tuleen jotain.
Alkaa tällaista äkkinäistä hämmästyttämään, aikaisemmin minulla oli 1100 Virago 12 vuotta jossa vaihdossa mittarissa oli 97t km, pelas kuin junan vessa, ei mitään ongelmia.
Olisiko vinkkejä?
Olen tässä talven aikana penkonut, mutta mitä nyt tekisi, säätöjä, vai jotain muuta, sähkö, kaasari, aircut vika??
Pyörä ollut koko ajan lämpimässä tallissa.
TOP