joku on varmaankin tommosia mikunin kaasarareita avannu ja kattonu niitä neuloja.huomasin omassani että toinen neula oli jäänyt pari milliä liian ylös kun oli jumissa siinä neulan lukkosokan alapuolella olevassa kilkkeessä.ja tosiaan oli niin lujaa jumissa että se jousipaine ei ollut jaksanut neulaa takasin alas painaa.pitääkös noitten neulojen olla niin sanotusti liukauvana siinä luistissa että pääsevät myös siinä vapaasti ylös ja alas liikkumaan ja se jousi on se joka ne siinä pitelee koska sitten taasen toisen puolen neula oikeen napsaa paikoilleen kun sen sinne luistiin laittaa
noh pääasia että taas toimii
xv1100 kaasarin neulat
Re: xv1100 kaasarin neulat
haloo!! samaan syssyyn että onko siellä luistin sisällä alimmaisena joku metalli prikka kun itellä näytti että siellä ois vaan puolikas semmonen josta taas johtuis että luistia nostava alipaine pääsis vähän karkuuun kun ei neulassa oleva kumirengas tiivisty kunnolla luistin pohjaan?kuka on tommosta purkanu vastaa pikimmiten tai muuten vaan tietää!ja onkohan noi neulan osat piruuttaan laitettu kaikkiin räjäytyskuviin väärään järjestykseen koska mulla on ainakin eri järjestyksessä ja toimii.
- Juice
- Viestit: 810
- Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
- Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
- Moottoripyörä: XVS 1300A
- Oikea nimi: Juha Leppälä
Re: xv1100 kaasarin neulat
Kyllä mopo toimii vaikka kilkkeet on hiukan eri järjestyksessäkin, ei tosin optimaalisesti. Itse uskoisin räjäytyskuvia ja laittaisin juurikin siihen järjestykseen. Sitä en tiedä mitä kaikkea 1100 kilkkeisiin kuuluu, kokemuksia vain 535:sta.
sanat: Juice
Re: xv1100 kaasarin neulat
mutta jos laittaa osat kuvien mukaan niin neula pääsee nousemaan vapaasti luistin sisälle,sitä ei pidä siellä alhaalla sitten mikään.voishan tuotakin kuvien mukaista järjestystä kokeilla jos ei ois niin paska purkaa ja laittaa takasin.