Virago 1100 seosruuvien säätö
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Moro !
turbomursun blokissa 9.6. on ansiokkaasti esitetty Viragon kaasarien sielunelämää. Jospa sieltä valaistusta / ahaa elämystä tähän.
http://sylvinseikkailut.blogspot.fi/201 ... elmia.html
Pecca
turbomursun blokissa 9.6. on ansiokkaasti esitetty Viragon kaasarien sielunelämää. Jospa sieltä valaistusta / ahaa elämystä tähän.
http://sylvinseikkailut.blogspot.fi/201 ... elmia.html
Pecca
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Nytten on suihkuteltu pilottia kurkuille ja muille putkille mutta eipä siitä mittään selvinny elikkä ei ilmeisesti vuotoja ole. Kylmänä pyörii ihan ok mutta kun vähän lämpiää niin alkaa etupytty puksuttelemaan. Ei taija ite osata selvittää tätä mysteeriä
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
olisiko mahdollista että jommassa kummassa kohossa olisi reikä ,täytyy kohon sisusta lämpimänä bensasta...oletko tarkastanut kohojen tiiveyden ...
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Palataan lähtöruutuun, oliko oiretta alkuperäisillä seosruuveilla?
Loppuuko jos pikkaisen ryyppy auki?
Oletko kokeillut/säätänyt ruuveja kiinni/auki?
Ruuvit samanmalliset kuin orkkis?
Kokeile ja poissulje, vaihda tulpat päikseen jne jne...
Loppuuko jos pikkaisen ryyppy auki?
Oletko kokeillut/säätänyt ruuveja kiinni/auki?
Ruuvit samanmalliset kuin orkkis?
Kokeile ja poissulje, vaihda tulpat päikseen jne jne...
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 24 Heinä 2013 21:42
- Moottoripyörä: Yamaha Virago 1000 cc 1984
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Minä purin kaasarit kolme kertaa ennen kuin huomasin että edellisellä omistajalla kohot olivat menneet ylösalaisin, laitoin ne oikein päin ja seokset säädin niin ei nyki eikä pauku enää.
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Tulppien vaihtelu ei vaikuta mitenkään. Nytten säädin molemmat seosruuvit viisi kierrosta auki, ajelun jälkeen irrotin tulpat ja takimmainen oli aivan musta kun taas etupytyn tulppa oli kohtuullisen hyvän värinen mutta juuri se etupytty puksuttelee putkessa Mitähän tuosta voisi päätellä.
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Voisikohan jotakin olla etukaasarissa jumissa koska ilmeisesti tuon seosruuvin säätö ei vaikuta mitenkään????makke kirjoitti:Tulppien vaihtelu ei vaikuta mitenkään. Nytten säädin molemmat seosruuvit viisi kierrosta auki, ajelun jälkeen irrotin tulpat ja takimmainen oli aivan musta kun taas etupytyn tulppa oli kohtuullisen hyvän värinen mutta juuri se etupytty puksuttelee putkessa Mitähän tuosta voisi päätellä.
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Mulla tupsutteli etupytty ihan omasta mokasta johtuen (josta ei sen enempää ), oletko käyttänyt kammion auki, suuttimet pois, seosruuvi pois ja puhaltanut paineilmalla?
Ja katoppa jollain pienellä terävällä siinä kaasuläpän alla rungossa näkyy kolme pienen pientä reikää josta yksi läpän etupuolella seosruuvin kärjenpuolella, onhan ne auki? Neulalla tms kokeile...
Ovat sillä kohdalla jossa kaasarin pohjassa isompi messinkiplommi seosruuvin ja kammiokotelon välissä. (olettaen että kaasarit on aabaut samanlaiset kuin dragstar 1100:ssa?)
Ja katoppa jollain pienellä terävällä siinä kaasuläpän alla rungossa näkyy kolme pienen pientä reikää josta yksi läpän etupuolella seosruuvin kärjenpuolella, onhan ne auki? Neulalla tms kokeile...
Ovat sillä kohdalla jossa kaasarin pohjassa isompi messinkiplommi seosruuvin ja kammiokotelon välissä. (olettaen että kaasarit on aabaut samanlaiset kuin dragstar 1100:ssa?)
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Kahteen kertaan oon purkanut kaasarit ja irrotellut suuttimet ym. paineilmalla puhistellu kaikki reiät mutta puksuttelu vaan jatkuu . Pitänee vielä kerran purkaa ja sorkata ne pienet reiät jos vaan semmoset löytyy.
Re: Virago 1100 seosruuvien säätö
Oletko kattonut miten synkroonissa keskenään? Ei ehkä aiheuta aivastelua mutta käy jännästi jos pahasti epäsuhdassa.
Esim. Itsetehty manometri oiva apulainen
Esim. Itsetehty manometri oiva apulainen