Tankkia 535 viragoon

Käynnistys, bensansyöttö, vilkut, valot, akku...
Täältä löytyy apua, jos mp on ihan pimee tai hyytyy kesken ajon.
Sami W
Viestit: 59
Liittynyt: 07 Elo 2014 13:10

Tankkia 535 viragoon

Viesti Kirjoittaja Sami W »

Noniin. Tämä pikku virago jäi sitte vielä itselle ja pysyy nyt varmaan hetken vielä mulla. Käyttöauto söi mopokassan kuiville.
Nyt olis ajatuksena alkaa jatkojalostamaan tuota mopoa vielä talven aikana, ihan vain puuhastelun innosta.
Se mikä tuossa vanhassa 535:ssa häiritsee eniten on tuo surkean pieni tankki. Sillä mennään se 160km ja se ei välttämättä täällä lapissa riitä edes seuraavalle tankkauspaikalle. Nykyään olen pitäny pientä kanisteria sivulaukussa, niin ei ihan niin tarkkaan tartte reittejä suunnitella.
Ajatuksena olis laittaa tuohon oikea tankki tuon feikkitankin tilalle ja vaihtaa uudemman viragon alatankki paikalle. Mikähän tankki tuohon sopis mahdollisimman pienellä sovittelulla? Ilmeisesti isommassa viragossa tunneli on kapeampi eikä mene heittämällä paikalleen? Olisko Dragstarissa leveämpi tunneli? Mulla on tuolla kyllä ylimääräisenä harrikan "splittitankit", mutta ne vaatii melkolailla töitä istuakseen paikalleen.
Highway hawk valmisti joskus tuohon vanhempaan viragoon tankkia feikkitankin tilalle, mutta ilmeisesti tuotanto on lopetettu ja eipä noita enää löydy.
Olisko muita tankki ideoita ja onko joku tehnyt vastaavaa päivitystä?

Palaa sivulle “Sähkölaitteet, sytytysjärjestelmä ja bensansyöttö”