Seossäätöä

Käynnistys, bensansyöttö, vilkut, valot, akku...
Täältä löytyy apua, jos mp on ihan pimee tai hyytyy kesken ajon.
harza 22
Viestit: 99
Liittynyt: 16 Loka 2011 15:16

Seossäätöä

Viesti Kirjoittaja harza 22 »

Molemmat Wildstarit on rakennettu trikeksi ja molemmilla ajettu..toisella kaks vuotta ja toisella vuosi..mittareissa keskimäärin 30t
Pakoputket suorahkot DIY ,vaimennusta sisällä senverran että ääni matalahkoa puksutusta.
Havaittu tulppia vaihdettaessa ja vaimennusta vastikään lisättäessä että tulpat ovat nokiset ja hormien päät myöskin mustassa noessa....elikä menee hieman rikkaalla.
Sellaista dynopaikkaa ei tunnu löytyvän läheltä Poria jossa sais edes summittain analysiseerattua pakokaasun rikkauden ja jos pääsen teettämään moisen niin kaipaisin tietoa suuttimien käytöstä ja neulakorkeeuden vaikutuksista....?
Wildstarin kaasareita en ole joutunut avaamaan kuin aikoinaan omistamaani lewweeperseiseen ..joka dynottiin Kankaanpäässä ja säädettiin hieman laihemmalle...
Tehoa en kaipaa lisää vaan sellaisen perussäädön jolla polttoaineen kulutus ehkä vähenee ja nokeaminen vähenee tai muuttuu normaaliksi..tulppa pikemminkin teerween ruskehtava kuin nokimusta.Ja ei tietenkään niin laihalle että moottori kärsii..
Toinen trike on muutettu vaimolle sopivaksi ja sen äänimaailman muutan huomenna pehmeämmäksi...samanlaiseksi kuin omani joten siinäkin samanlaiset toimenpiteet ehkä tarpeen.

:shock: BT1

Palaa sivulle “Sähkölaitteet, sytytysjärjestelmä ja bensansyöttö”