kaasariongelma -89 535 Virago
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 24 Touko 2017 14:12
- Oikea nimi: Mika Ahvenainen
kaasariongelma -89 535 Virago
moro.
ongelmana on etummainen kaasari. se käy niin rikkaalla,että seosruuvin pitää olla täysin kiinni että edes jotenki saa seokset kohdalleen..ja rajummassa kiihdytyksessä tippuu välillä etupytty pois pelistä ja kaasua himmatessa toimii taas hyvin.
onko kellään vastaavasta kokemusta? mahtaako vika löytyä jostain rikastinpuolelta? pyörä on täysin huollettu tulppia myöten ja kaasareihin laitettu uus suutin -ja tiivistesarja, mutta ei auttanut mitään, huoltoliikkeessä nostivat kätensä pystyyn..
ongelmana on etummainen kaasari. se käy niin rikkaalla,että seosruuvin pitää olla täysin kiinni että edes jotenki saa seokset kohdalleen..ja rajummassa kiihdytyksessä tippuu välillä etupytty pois pelistä ja kaasua himmatessa toimii taas hyvin.
onko kellään vastaavasta kokemusta? mahtaako vika löytyä jostain rikastinpuolelta? pyörä on täysin huollettu tulppia myöten ja kaasareihin laitettu uus suutin -ja tiivistesarja, mutta ei auttanut mitään, huoltoliikkeessä nostivat kätensä pystyyn..
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
- Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
- Oikea nimi: Vesa Salama
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
Ei varsinaisesti kokemusta mutta käykö varmasti rikkaalla? Kun kaasuttaa ja tippuu pytty pois pelistä niin mahtaisko jostain vuotaa ilmaa liikaa? Kaasuttimen kumikurkut? Niin ja se luistin kalvo? Pienikin reikä kyllä riittää.
Vesa
Vesa
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaa.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 24 Touko 2017 14:12
- Oikea nimi: Mika Ahvenainen
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
se kalvo voi tietysti olla yks vaihtoehto.,täytyypä tarkistaa. kurkut on edellinen omistaja uusinut,mutta ainakin sen perusteella käy rikkaalla jos seosruuvin täytyyy olla täysin kiinni että toimii..mystisiä juttuja...
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
- Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
- Oikea nimi: Vesa Salama
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
Tervehdys.
Kumpaa sillä seosruuvilla säädetään, bensaa vai ilmaa? En vielä ole päässyt korjausoppaan kimppuun, mutta koitan piakkoin.
Kumikurkussa on ne tapit törröllään, onko ne varmasti kiinni ja jos kuuluu joku letku niihin niin paikallaa?
Onko kaasarit synkattu keskenään?
Vesa
Kumpaa sillä seosruuvilla säädetään, bensaa vai ilmaa? En vielä ole päässyt korjausoppaan kimppuun, mutta koitan piakkoin.
Kumikurkussa on ne tapit törröllään, onko ne varmasti kiinni ja jos kuuluu joku letku niihin niin paikallaa?
Onko kaasarit synkattu keskenään?
Vesa
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaa.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 24 Touko 2017 14:12
- Oikea nimi: Mika Ahvenainen
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
juu,kyllä ne siellä liikkeessä teki ja tarkasti kaikki perusjutut. tänään meinasin alkaa tutkimaan..
-
- Viestit: 607
- Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
- Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
- Oikea nimi: Vesa Salama
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
Vielä tuollainen tuli mieleen että onko se tulppa märkä? Jos on märkä niin silloin saa liikaa ainetta mutta jos kuiva niin olisiko silloin bensan puutos. Omasta mielestäni tuntuu oudolta jos lähtee sammumisen jälkeen käymään jos on tulppa kastunut, eli käy niin rikkaalla että sammuu. Mielestäni ei lähde uudestaan käymään jos tulppa kastuu niin paljon.
Vielä se jos käy rikkaalla niin onko se neula varmasti oikein? Helppo tarkistaa luistin kannen alta.
Tässä vielä linkki auttamaan: http://xjbikes.com/forums/threads/xj-pa ... tem.44642/
Vesa
Vielä se jos käy rikkaalla niin onko se neula varmasti oikein? Helppo tarkistaa luistin kannen alta.
Tässä vielä linkki auttamaan: http://xjbikes.com/forums/threads/xj-pa ... tem.44642/
Vesa
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaa.
Re: kaasariongelma -89 535 Virago
Heitetäämpä myös omat spekuloinnit kehiin.
Ensiksi onko pyörä uusi vai onko ollut omistuksessa jo kauemmin? Tällä haen sitä, että onko pyörä aiemmin toiminut ok ja nyt alkanut temppuilemaan. Jos on pelannut ok, niin neulan asento silloin varmaan ok. Kalvo kannattaa tarkistaa onko kuinka hapertunut kun pyörälläkin jo ikää on. Seosruuvin ohjeasetus tais muistaakseni olla 2-2,5 kierrosta auki.
Yksi seikka voisi olla tosiaan ilmavuoto jostakin. Onko esim. ne kumikurkkujen o-rengas tiivisteet ehjät ja paikallaan?
Voisko vika löytyä myös sähköpuolelta? Loppuuko kipinä jollakin kierrosalueella?
Ensiksi onko pyörä uusi vai onko ollut omistuksessa jo kauemmin? Tällä haen sitä, että onko pyörä aiemmin toiminut ok ja nyt alkanut temppuilemaan. Jos on pelannut ok, niin neulan asento silloin varmaan ok. Kalvo kannattaa tarkistaa onko kuinka hapertunut kun pyörälläkin jo ikää on. Seosruuvin ohjeasetus tais muistaakseni olla 2-2,5 kierrosta auki.
Yksi seikka voisi olla tosiaan ilmavuoto jostakin. Onko esim. ne kumikurkkujen o-rengas tiivisteet ehjät ja paikallaan?
Voisko vika löytyä myös sähköpuolelta? Loppuuko kipinä jollakin kierrosalueella?