Sivu 2/2

Re: Kaamea ulina -99 ds 1100

Lähetetty: 08 Kesä 2011 15:53
Kirjoittaja Pantze
Älä kuitenkaan suorilta usko huoltomiehen kommenttia, sillä ajelin itsekin tuolla ZtH:n mainitsemalla dragulla tuona kesänä ja se ulina koveni hävettävän sietämättömäksi. Pyörässä oli silloin vakioputket ja silti sillä ajelu käänsi päitä kiihdytyksissä/hidastuksissa juuri tuon ulinan takia. Lisäksi ulinan kovuus vaihteli mielestäni jopa ilman lämpötilan mukaan, eli helteellä ulina oli kovempaa viileällä hiljempää.

Pyydä huoltomieheltä ainakin jonkinlainen lausunto kirjallisena, jotta jos vika sitten pahenee vuotoasteelle niin sulla on jotakin mihin vedota.

Re: Kaamea ulina -99 ds 1100

Lähetetty: 08 Kesä 2011 15:55
Kirjoittaja Tontze
Pyydä huoltomiehen lausunto kirjallisena myöhempää tarvetta varten..

Re: Kaamea ulina -99 ds 1100

Lähetetty: 18 Elo 2017 13:30
Kirjoittaja Hekq
Zer0 the Her0 kirjoitti:Oireet kuulostavat tismalleen samalta kuin minun Dragstarissa pari vuotta sitten. Ensin alkoi ulina, joka voimistui pikkuhiljaa ja lopulta alkoi öljyä tippumaan kardaanin etupäästä. Norjalainen liike ei osannut tehdä asialle mitään, mutta Joensuussa syy selvisi: kardaanin etupäästä oli mutteri löystynyt, jolloin kardaaniin tuli välystä, joka puolestaa särki pari tiivistettä. Tämä kaikki alkoi alle 10 tkm:n ajolla, eikä maahantuoja ollut millään lailla halukas asiaa tutkimaan/korvaamaan. Eli melkoisen uudesta pyörästä löystyi mutteri jokseenkin merkittävästä paikasta.
Zer0 the Her0: missä liikkeessä käytit Dragstarin Joensuussa? Minulla on omassa Dragstarissa samanlainen ulina, mikä tuntuu vain lisääntyvän ja oma ärsytys vain kasvaa tuohon ääneen. Öljyä se ei tiputa -ainakaan vielä.

Re: Kaamea ulina -99 ds 1100

Lähetetty: 19 Elo 2017 13:50
Kirjoittaja Hekq
Her0 the Zer0: Minulla on sama ulina-vika 650 Dragstarissa, missä korjaamossa/liikkeessä käytit pyörää Joensuussa?

Olen kyllä miettinyt pyörän purkamista itse, mutta joutuu nähtävästi purkamaan aika paljon että pääsee siihen kardaanin mutteriin käsiksi.