XV750 Virago kaasukahvan kuristuksen poisto.

Vaihteet, kytkin, venttiilinsäätö, kardaanit, remmit, ketjut...
Täältä löytyy apua, jos venttiilit nakuttaa, tai korkkasit öljyä vaihtaessasi ruuveista kierteet, tai jos kardaani tärisee tai remmi vinkuu.
Villgren
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Touko 2016 11:04

XV750 Virago kaasukahvan kuristuksen poisto.

Viesti Kirjoittaja Villgren »

Hei.

Kävin tuossa n. kuukausi sitten ruinaamassa pankista vähän lainaa ja ostin uuden auton, ja kun monta vuotta on ollut haaveissa moottoripyörän hankkiminen, tingin vähän auton hinnasta pois että voin ostaa itselleni pyörän ja ajaa A kortin.

Ostinkin sitten 93' XV750 Viragon, ja ensi viikolla olisikin jo käsittelykoe niin pääsisi päristelemään. Eli ostamassani pyörässä oli rajoitettu teho 35Kw kaasukahvan liikkeellä (73%). Nyt haluaisinkin noviisina kysyä että miten kyseinen rajoitus poistetaan? Ilmeisesti vaijerin liikettä estää jonkin sortin metalliläpyskä? Mutta missä tämä sijaitsee?

Toiseksi minkälaiset putket / sliparit kannattaisi laittaa että saisi vähän miehekkäämmät äänet pyörään. Ei tarvitse kaikua naapuripitäjälle asti mutta kun nuo vakioputket 750:ssä tuntuu olevan semmoiset että vähän mopolta kuulostaa. Jos on joitain vinkkejä/linkkejä antaa niin olisi hieno homma. Olen itse netistä koittanut etsiä mutta kun en noista yhteensopivuuksista yms. ole niin perillä.

Terveisin. Aloitteleva elämäntapamotoristi ;)

Avatar
brisco county jr
Viestit: 255
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:19
Moottoripyörä: ratsu yamaha virago xv 1100 98
Oikea nimi: kari korte

Re: XV750 Virago kaasukahvan kuristuksen poisto.

Viesti Kirjoittaja brisco county jr »

iltaa tuo rajoitus jos liikeessä tehty on kaasutajan luona sellanen alumiinni kulma jolla rajoiterttu on helppo poistaa mutta jos saat kuvaa niin voin yrittää neuvoa saa poistettua ihan itse kotikonstein rajoituksen
Ratsu yamaha xv 1100 virago ei potki mutta saattaa hirnua mutta mouruaa
jäsen. 2029

Avatar
bugbear
Viestit: 276
Liittynyt: 08 Touko 2009 19:42
Oikea nimi: Mika Tirkkonen

Re: XV750 Virago kaasukahvan kuristuksen poisto.

Viesti Kirjoittaja bugbear »

Villgren kirjoitti:Hei.


Toiseksi minkälaiset putket / sliparit kannattaisi laittaa että saisi vähän miehekkäämmät äänet pyörään. Ei tarvitse kaikua naapuripitäjälle asti mutta kun nuo vakioputket 750:ssä tuntuu olevan semmoiset että vähän mopolta kuulostaa. Jos on joitain vinkkejä/linkkejä antaa niin olisi hieno homma. Olen itse netistä koittanut etsiä mutta kun en noista yhteensopivuuksista yms. ole niin perillä.

Terveisin. Aloitteleva elämäntapamotoristi ;)
Tuossa pari putkea jotka kuulostaa jo aika hyvältä

https://www.louis.de/en/artikel/silvert ... r=10027732

http://www.customcruisers.com/contents/ ... shcut.html

Minulla on nuo cobrat ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ne kuulostaa jo vähän paremmalta kuin alkuperäiset

https://www.youtube.com/watch?v=MVpCGhoeLeM
Ensimmäinen hullun merkki jos luulee itseään viisaaksi.

Villgren
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Touko 2016 11:04

Re: XV750 Virago kaasukahvan kuristuksen poisto.

Viesti Kirjoittaja Villgren »

Pitääpä laittaa kuun vaihteessa tuo cobran putkisto tilauksiin. Kuristuksien poistoon sainkin eräältä tuttavalta aika hyvät neuvot, ja lupasi tulla näyttämään miten homma toimiin.

Kiitokset vastauksista :like:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Moottori ja voimansiirto”