DS 1100 Classic -02 viritys

Lisää tehoa.
Täältä löytyy apua, jos on tarvis saada pari heppaa lisää.
T_H
Viestit: 8
Liittynyt: 23 Marras 2008 18:08

DS 1100 Classic -02 viritys

Viesti Kirjoittaja T_H » 19 Tammi 2009 22:39

Eli onkohan mitään järkeä lähteä kyseisestä pelistä hakemaan lisäheppoja?
Ja jos on niin mitä ois järkevä laittaa/muuttaa?

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: DS 1100 Classic -02 viritys

Viesti Kirjoittaja riku » 20 Tammi 2009 04:00

8-) 8-) 8-)
Viimeksi muokannut riku, 19 Elo 2010 07:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Member of YCCF/YCCC/SRF/SREU/ISRA

Avatar
Esu
Viestit: 33
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:30
Moottoripyörä: Dragster 1100 Klassik

Re: DS 1100 Classic -02 viritys

Viesti Kirjoittaja Esu » 20 Tammi 2009 22:05

Ei sillä vapaavirtaussuodattimella tee hevon v..kaan, kun sen perässä on kapea reikä tankin alla olevaan ilmasäiliöön. Eli osta vaan suoraan kaasuttimien päihin erilliset suodattimet molemmille kaasareille tankin alle ja kasvata suuttimia reilusti, 20 pykälää. Ja pakoputket riittävän väljät. Hessulla OLI lisätehojakin ihan mitatusti, mutta silloin oli jo nokkia, korkeapuristemäntiä yms. laitettuna. Omassa -01 oli silloin, kun käytiin Tampereella, nääs, oikein penkissä mopoja vertailemassa vakion (reikiä oli porattu putkiin) kanssa vääntöä pienillä kierroksilla (2600-4800 rpm) enemmän, mutta huipputehoissa vakio kiipesi ohi. Suuttimet oli silloin vain 10 vakiota isommat, meni ilmeisesti isoilla kierroksilla laihalle. Mutta erot oli väännössä luokkaa 10% suurimmillaan 3500 rpm kohdalla, maksimiväännöissä eroa 3 Nm. Mutta ääntä oli vakiota enemmän = viritys on onnistunut :twisted:
Loud pipes save files...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Viritys”