XV 1100:n penkitys

Lisää tehoa.
Täältä löytyy apua, jos on tarvis saada pari heppaa lisää.
2022
Viestit: 20
Liittynyt: 02 Marras 2009 17:07

XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja 2022 » 18 Elo 2010 20:39

Mikä on suurin teholukema mikä xv1100:sta on saatu ulos ?

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Ves@ » 16 Maalis 2011 18:45

Ei sitten vissiin kukaan oo penkittäny, kun ei lukemia näy...
Kaipa se on sitten oma värkki rullalle vietävä joskus.
FTW
Pr of CH´s

Avatar
virago750
Viestit: 165
Liittynyt: 09 Loka 2008 09:37
Moottoripyörä: xv750 Virago

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja virago750 » 16 Maalis 2011 23:55

Joskus aikanaan kun vaihdoin putkia pyörään ja laitoin dynojetin suuttimet ja vapaavirtaussuodattimen, käytin 750:stä penkissä säädettävänä. Siellä totesivat, että Virago on jostain syystä epäkiitollinen viritettävä, eli tehojen nosto alkuperäisestä ei ole kovin helppoa. Esim. Intruder 1400 on aivan erilainen viritettävä ja tehonnousu pienelläkin vaivalla kohtuullinen. Voisin olettaa, että tuo epäkiitollinen viritettävyys koskee myös 1100 virreä. Olenkin aikaisemmin kirjoittanut, että olisi kannattanut laittaa nuo säätöihin menneet rahat polttoaineeseen. Ois tietty hauska joskus kokeilla vakiovirree ja verrata sitä omaan, onko eroa muussa kuin ajoasennossa.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Ves@ » 20 Heinä 2011 16:19

Ei sitten vissiin kellään oo noita 1100:sen käppyröitä esittää :o
FTW
Pr of CH´s

Peltsi
Viestit: 84
Liittynyt: 26 Maalis 2011 08:30
Moottoripyörä: Virago 1100 -97, Suzuki GSX 750 F -02
Oikea nimi: Pasi Peltonen

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Peltsi » 28 Maalis 2012 20:50

Nää Virrethän on joka tapauksessa sieltä tehokkaimmasta päästä, kun kattelee customien lukuja eri valmistajien välillä... Jos tykkää ajaa customilla, niin ainoa "järkevä" tapa taitaa olla se vanha viisaus että kasvata kuutioita... Toiseksi, mitä väliä, jos haluaa mennä helvetin kovaa niin voi ostaa kyykyn! Ne on käytettynä ainankin paljon halvempia kuin esim. Virre... :o
Eihän kukaan ole Kim Bori syntyessään... - Uuno Turhapuro

Avatar
Timppi
Viestit: 737
Liittynyt: 04 Heinä 2009 00:00
Yccf:n luottamustoimet: 2009 Länkkärineuvoston jäsen,
2010-2015 Hallituksen jäsen
2010-2012 Messuvastaava
2012-2013 Varapuheenjohtaja
2013-2015 Puheenjohtaja
Moottoripyörä: Harley Davidson V-Rod
Oikea nimi: Timo Virtanen

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Timppi » 29 Maalis 2012 06:05

Motokuume häpeningissä 14.4. näyttäs olevan penkitysmahdollisuus ainakin Tampereen Yamaha Centterissä. Olikohan 10€/veto. Eipä muuta kun Virre kainaloon ja Sarankulmaa kohti. Tämän hokasin eilen tulleesta YCCF Pirkanmaan JÄSENKIRJEESTÄ. Hienoa Pete :ugeek:
..... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen ......

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Ves@ » 29 Maalis 2012 12:22

Peltsi kirjoitti:Nää Virrethän on joka tapauksessa sieltä tehokkaimmasta päästä, kun kattelee customien lukuja eri valmistajien välillä... Jos tykkää ajaa customilla, niin ainoa "järkevä" tapa taitaa olla se vanha viisaus että kasvata kuutioita... Toiseksi, mitä väliä, jos haluaa mennä helvetin kovaa niin voi ostaa kyykyn! Ne on käytettynä ainankin paljon halvempia kuin esim. Virre... :o


Taitaa "kovaa ajaminen" ja pyöräntehot olla 2 täysin eri asiaa, imho :mrgreen:

Toisekseen, alkuperäinen asia on jo niin vanha, ettei aiheuta enään toimenpiteitä.
Käppyrät saatu aiheesta 06.09.2011 :mrgreen:

Notta silleen :mrgreen:
FTW
Pr of CH´s

Peltsi
Viestit: 84
Liittynyt: 26 Maalis 2011 08:30
Moottoripyörä: Virago 1100 -97, Suzuki GSX 750 F -02
Oikea nimi: Pasi Peltonen

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Peltsi » 29 Maalis 2012 18:58

Taitaa "kovaa ajaminen" ja pyöräntehot olla 2 täysin eri asiaa, imho :mrgreen:

Toisekseen, alkuperäinen asia on jo niin vanha, ettei aiheuta enään toimenpiteitä.
Käppyrät saatu aiheesta 06.09.2011 :mrgreen:

Notta silleen :mrgreen:[/quote]
Totta toinen puoli, valitettavasti kun lehtiä lukee niin ei niitä pahimpia kolareita yleensä alitehoisilla nuhapumpuilla ajeta. Ja kyllähän teho väistämättäkin lisää halua (ainankin nuoremmalla polvella) koviinkin "vetoihin"... :?: Lähinnä tarkoitinkin, että onko tosiaan järkevää viritellä esim 1100 virreä, kun se on kulultaan täysin kelpo peli meikäläisiin maantienopeuksiin. :roll:

Onhan tää kuitenkin kiinnostava asia, joten jos oot käppyrät hankkinu, niin laita ihmeessä jakoon meille muillekin! Taustatietojen kanssa tietenkin. ;)

Sen verran Jos vielä viittisit paljastaa, että mitä toi imho tarkoittaa? kun mä olen vähän huono näitten kirjainyhdistelmien tulkinnassa... :shock:
Eihän kukaan ole Kim Bori syntyessään... - Uuno Turhapuro

JVi
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Heinä 2009 13:03

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja JVi » 30 Maalis 2012 08:46

IMHO: in my humble opinion :?
nöyrä mielipiteeni
Peltsi kirjoitti:Sen verran Jos vielä viittisit paljastaa, että mitä toi imho tarkoittaa? kun mä olen vähän huono näitten kirjainyhdistelmien tulkinnassa...

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: XV 1100:n penkitys

Viesti Kirjoittaja Ves@ » 30 Maalis 2012 09:55

(nettislangia) in my humble opinion, nöyrä mielipiteeni (asiaan) on...
FTW
Pr of CH´s

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Viritys”