XV535 tehon nosto

Lisää tehoa.
Täältä löytyy apua, jos on tarvis saada pari heppaa lisää.
juilhy
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Heinä 2011 22:39
Moottoripyörä: Honda XL650V Transalp

XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja juilhy » 28 Heinä 2011 00:50

Mitenköhän onnistuu 20 KW:n nosto tuonne 34 KW:hen. 34 on ilmeisesti se mitä on ollut tehtaalta lähtiessä ja "kepulikonstein" on teho puotettu 20:een. Edessä muutoskatsatus yms jutut? Tehon rajoituksen yhteydessä on puhuttu penkittämisestä ennen ja jälkeen mutta miten tehon noston yhteydessä? Pyörä vm 1991 ja tuontipyörä.

Pietu
Viestit: 123
Liittynyt: 12 Touko 2010 19:15
Moottoripyörä: 1100 Virago

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja Pietu » 28 Heinä 2011 11:45

kun olin edellisetä pärrästä 500 kawa en kuristukset itse poistanut luistien reiät tukkimalla,vein vain konttorille jossa insinööri ajoi 50m ja tokas että kyllähän se kulkee ja teki täysteho paperit,ei sen kummallisempaa.jammun kuristuksien poistosta saa viisaammat kertoo.

Avatar
jerkku63
Viestit: 119
Liittynyt: 10 Joulu 2009 18:35
Moottoripyörä: yamaha xv 1100 viraco

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja jerkku63 » 28 Heinä 2011 14:52

osta isompi mopo..

juilhy
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Heinä 2011 22:39
Moottoripyörä: Honda XL650V Transalp

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja juilhy » 28 Heinä 2011 15:38

jerkku63 kirjoitti:osta isompi mopo..


Suomi24 tasoinen vastaus, kiitos siitä.. :D

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja riku » 28 Heinä 2011 16:12

Taitaapi olla ainakin kolme tapaa jolla tehot on rajoitettu...luistin liike kaasuttimessa...imukurkkujen supitukset ja järeimpänä nokka-akselin miedompi nosto...tarvis tietää mitä noista kolmesta on mopossasi käytetty 8-) 8-) 8-)

kake
Viestit: 155
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:01
Moottoripyörä: Hayabusa ja XV750

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja kake » 28 Heinä 2011 17:16

Suomalaisissa on rekisteriotteessa merkintä kuristustavasta, noista käytettynätuoduista en osaa sanoa.

juilhy
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Heinä 2011 22:39
Moottoripyörä: Honda XL650V Transalp

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja juilhy » 28 Heinä 2011 17:35

riku kirjoitti:Taitaapi olla ainakin kolme tapaa jolla tehot on rajoitettu...luistin liike kaasuttimessa...imukurkkujen supitukset ja järeimpänä nokka-akselin miedompi nosto...tarvis tietää mitä noista kolmesta on mopossasi käytetty 8-) 8-) 8-)


Näkeekö noista kahdesta ensimmäisestä päältä päin onko kyseessä ko. rajoitus? Kolmanteen tarttee varmaan purkaa konetta jonkin verran?
Muistaakseni rekisteriotteessa ei lukenut rajoitustapaa.

Avatar
riku
Viestit: 742
Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
Oikea nimi: RISTO SALO

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja riku » 28 Heinä 2011 18:39

Takniikkaisämme Esu ei ilmeisesti ole lukenut palstaa...Esulta tulee vastaus kysymykseen aika nopeasti 8-) 8-) 8-)

Heretic
Viestit: 31
Liittynyt: 13 Syys 2011 18:41
Moottoripyörä: Yamaha Virago XV 1100 vm.-95

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja Heretic » 23 Helmi 2012 23:00

Muakin kiiinnostaisi tämä kysymys ..

Avatar
Pähkönen
Viestit: 124
Liittynyt: 27 Kesä 2010 10:49
Moottoripyörä: 650 Dragstar Classic

Re: XV535 tehon nosto

Viesti Kirjoittaja Pähkönen » 24 Helmi 2012 09:54

Tuohon kuristuskohtaan en osaa ottaa kantaa, mutta penkityksen osalta ymmärtäisin, että kannattaa ehdottomasti penkitys tehdä aina näiden projektien yhteydessä.

Kohtahan se jo aurinkokin paistaa ;-)
Pähkönen, Pekka Pähkönen ;-)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Viritys”