Dragstar 650- Vapaavirtaus, suuttimet ja Dynojet

Lisää tehoa.
Täältä löytyy apua, jos on tarvis saada pari heppaa lisää.
Freddie
Viestit: 15
Liittynyt: 09 Maalis 2009 14:57
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 650 -97

Dragstar 650- Vapaavirtaus, suuttimet ja Dynojet

Viesti Kirjoittaja Freddie » 24 Huhti 2012 13:14

No niin, keväthuollosta saatiin vähän isompi projekti kun E98 oli muuttunut tahnaksi kaasareissa. Tuli sitten avattu ja putsattu kaasarit ja nyt koko pyörä on huomattavasti tutumpi kun aikaisemmin. :D Viime kesänä tuli asennettu Silvertailin putket ja kun nuo kaasarit nyt jollain tasolla tuli tutuksi niin ajattelin että voisi ehkä seuraavaksi asentaa Dynojetin suutinsarjaa ja vapaavirtaus suodattimen. Kun selailin foorumia niin tällä monta näkemystä asiasta. Elikkä nyt tarvitisin taas vähän näkmystä ja kokmusta viisamilta. :roll:

Dynojet vai ainoastaan suuttimet?
Jotkut on sitä mieltä että suutimien vaihto riittää. Saako Dynojetistä kuinka paljon lisähyötyä verrattuna siihen että vaihtaa ainoastaan isommat suuttimet?
Kuinka vaikea on saada tuo Dynojetin sarja säädetty niin että se pelittää hyvin?
Jos vaihtaa ainoastaan suuttimet, kuinka paljon isommat pitäisi laittaa jotta homma pelittää?

Vapaavirtaus suodatin vai/ja avarrettu kotelo?
K&N suodatin mitä yleisesti on käytetty on vissiin tämä? http://www.storm-motor.fi/osat/moottori ... f-ya-6598/
Onko vapaavirtas suodattimesta olleenkaan apua jos ei avarra itse koteloa? Tällainen ohje siihen avartamiseen löytyi, onko todettu toimivaksi? http://www.650ccnd.com/mods/RAK/rak.htm
Joku oli myös ilmeisesti avartanut koteloa mutta ei vaihtanut itse suodatinta? Toimiiko, hyödyt ja haitat?

Lopuksi vielä olisi mukavaa kuulla mistä olette osat tilanut/ostannut?

Ja sitten tietenkin kaikki muut kokemukset ja näkemykset miten tällainen projekti kannattaa toteuttaa, mitä pitää huomioida jne. niin ovat tervetuulleita "aloittelevalle" mekaanikolle. 8-)

Kiitoksia etukäteen!

Palaa sivulle “Viritys”