Cobran putki

Täältä löytyy apua, jos on mp:ssä liian tuhnuiset äänet.
Avatar
jamppu past
Viestit: 7
Liittynyt: 09 Huhti 2011 10:16
Moottoripyörä: XV 1100 VIRAGO, XV A WILD STAR 1600

Cobran putki

Viesti Kirjoittaja jamppu past »

Pitääkö suuttimet vaihtaa ja säädättää kun laittaa cobran putken 2-1:teen. Pyörä on 1600 yamaha wild star vm: 2002. :o oisko kellään faktaa asiasta :lol:
Jamppu

Avatar
Timppi
Viestit: 743
Liittynyt: 04 Heinä 2009 00:00
Yccf:n luottamustoimet: 2009 Länkkärineuvoston jäsen,
2010-2015 Hallituksen jäsen
2010-2012 Messuvastaava
2012-2013 Varapuheenjohtaja
2013-2015 Puheenjohtaja
Moottoripyörä: Harley Davidson V-Rod
Oikea nimi: Timo Virtanen

Re: Cobran putki

Viesti Kirjoittaja Timppi »

Suuttimien kanssa ei ole syytä lähteä touhuamaan, paitsi kaasari koneissa. Moottorin kestävyyden ja putkien paremman hengityksen vuoksi olisi syytä hieman bensan syöttöä tehostaa. Ite ajelin putkien vaihdon jälkeen ekan kesän ihan sellasenaan. Koska ajotuntuman mukaan kävi hieman laihalla, niin tilasin Ameriikasta Cobran fi2000 bensansäätöboksin ja K&N vapaavirtaus ilmanputsarin. Boksi asennetaan ecu:n johdon väliin tulevalla töpselillä, ja se on todella helppo asentaa itse. Pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi. Boksi ei ole kovin kallis, ja sillä voi halutessaan säätää polttoaineen syöttöä kolmella säätönupikalla, jotka vaikuttavat eri kierrosalueisiin. Itse en ole nuppeihin koskenut, koska näyttää toimivan mainiosti tehdasasetuksillakin. Polttoaineenkulutus ei muuttunut miksikään. Pyörä on Warrior 1700, eli melkein sama kun sulla. Olen aika yllättynyt kuinka paljon boksi vaikutti, ja suosittelen sen henkkimista, kuten minullekkin suositeltiin (Kiitti vinkistä Juice ;) ). Miinuspuolena on kuulemma suht huono kosteudenkestävyys. Boksi asennetaan satulan alle, ja joillakin on ollut kosteusongelmia pitkän kovassa sateessa ajon jälkeen, sillä koteloa ei ole kunnolla vesieristetty. Siihenkin ovat kerholaiset jo ratkaisun löytäneet. Itse en ole vielä lisäeristänyt mitenkään, mutta talven aikana pitäisi jotain kehitellä, vaikken ongelmiin ole vielä törmännytkään.
..... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen ......

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pakoputkisto”