Navigaattoreista

Täältä löytyy apua, jos on tarvis asentaa lisälaitteita, kuten tuulisuojaa, kaatumarautoja, navigaattoreita, pehmoleluja ym. härpäkkeitä.
Avatar
Timppi
Viestit: 743
Liittynyt: 04 Heinä 2009 00:00
Yccf:n luottamustoimet: 2009 Länkkärineuvoston jäsen,
2010-2015 Hallituksen jäsen
2010-2012 Messuvastaava
2012-2013 Varapuheenjohtaja
2013-2015 Puheenjohtaja
Moottoripyörä: Harley Davidson V-Rod
Oikea nimi: Timo Virtanen

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja Timppi »

Mitenkähän ripeesti noihin tulee noita päivityksiä? Tampereen Ikean aiheuttama uus moottoritieristeyshässäkkä ei ainakaan Garminilla oo vielä näkyvissä, vaikka se on ollu käytössä jo kuukausia.
..... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen ......

762
Viestit: 200
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:09
Moottoripyörä: FJR 1300 2008

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja 762 »

Mä en päivitä enää ikinä navigaattoria,muutokset tulee tosi hitaasti niihin,joku risteys sinne tänne ei väliä,voi niitä katsoa tien viitoistakin!

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Navin päivitys ja karttapäivitys taitaa olla 2 eri asiaa..
FTW
Pr of CH´s

eine
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011 12:15

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja eine »

zumo on mulla toimii ja oon ollu tyytyväinen ehkä hiukka hintava, mutta hyvää ei saa halvalla . :D

kepa
Viestit: 54
Liittynyt: 08 Loka 2008 12:43
Yccf:n luottamustoimet: ei luottamustoimia
Moottoripyörä: yamaha drgstar 1100 classic

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja kepa »

mulla garmin cumo550 ollut jonkun vuoden jahyvin pelittänyt

PJurmu
Viestit: 3
Liittynyt: 30 Heinä 2011 00:29
Moottoripyörä: Yamaha Drag star 1100

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja PJurmu »

Jos olet hankkimassa mp-navigaattoria ja kiinnostuksen kohteena on Garminin Zumo 220, niin käyppä kurkkaamassa marinea.fi-myymälästä. Siellä on tehdakorjauksesta palanneita, täyden takuun laitteita, hintaan 299.

En tiedä miksi laitteet ovat käyneet tehtaalla, mutta otin riskin ja pistin tilauksen vetämään.

Avatar
Teme63
Viestit: 130
Liittynyt: 27 Elo 2009 07:49
Moottoripyörä: Honda XL 1000 Varadero
Oikea nimi: Teemu Tenlén

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja Teme63 »

Ite hommasin viime kesänä Peaklifen

http://www.chinavasion.com/portable-gps/cvugtr16/

Windows CE5 -laite, laite sisältää Igo8 -navigointiohjelman.

Ainakin mulle tulleessa oli Euroopan kartat sisällä
Mulla on pohjoismaden crackatut kartat.
---------------------------------------------------------------------
Warreni tunnistaa kilven alla olevasta YCCF 2301 -lätkästä

Avatar
JussiN.
Viestit: 1359
Liittynyt: 16 Maalis 2009 14:32
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2010 - 2013 Länsi-Suomen varakuvernööri 2011 - 2013 YCCC 0026 FINLänsi-Suomen kuvernööri 2015-2017 Sissybar päätoimittaja 2022 -
Moottoripyörä: Royal Star XVZ vm -96
Oikea nimi: Nummelin, Juha Nummelin

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja JussiN. »

PJurmu kirjoitti:Jos olet hankkimassa mp-navigaattoria ja kiinnostuksen kohteena on Garminin Zumo 220, niin käyppä kurkkaamassa marinea.fi-myymälästä. Siellä on tehdakorjauksesta palanneita, täyden takuun laitteita, hintaan 299.

En tiedä miksi laitteet ovat käyneet tehtaalla, mutta otin riskin ja pistin tilauksen vetämään.
Moi!

Ostin itse vuosi sitten keväällä Garmin Zumo 660. Juuri tuollaisen tehdaskorjatun. Ainoa ero "täysin uuteen" oli että se oli puhtaan valkoisessa laatikossa.
Oston tein Englantilaisesta nettikaupasta. Tässä sinne nyt aktiivinen linkki. Tuo NOH tarkoittaa juuri sitä tehdaskorjattua.

Hinta nyt £382,80 eli hieman alle 500€.

Laite toimi ihan moitteettomasti kunnes syksymmällä tilttasi. Otin yhteyden Suomen Garmin huoltoon (Lohjalla) ja vein koneen sinne. Viikko ja sieltä tuli ilmoitus että saa tulla hakemaan. Kun hain laitteen niin minulle annettiin täysin uusi kone. Vanha oli kuulemma lähettetty valmistajalle :o.

Eli takuu pelaa ja hinta kohdallaan. Voiko asiat olla peremmin :roll:

Laite todella hyvä mp-käytössä. Mukana myös täydellinen autosarja (teline ja laturi).

Terveisin
JussiN.
Lännen varakuvernööri 2022 -
Sissybar päätoimittaja 2022 -

piilofarkku
Viestit: 115
Liittynyt: 13 Helmi 2012 20:18
Moottoripyörä: BMW R1200GSA, Suzuki GS450S vm1986
Oikea nimi: Jani Mäkynen

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja piilofarkku »

Plään Bii...
Mul o iPhone4 TomTomin navisoftalla, OtterBoxin roiskeen/pikkukolhun kestävässä kotelossa- Vyöklipsillä kii Draksun tangossa olevassa rosterilätkässä. Äänet menee Sonyn BT/FM vastaanottimeen, jonka 3,5mm pistokkeeseen käy normi kuulokkeet. Omat kuullokkeet on Motonetista jostain intercom sarjasta, johon kolvasin normi liittimen.
Rokki raikaa ja ajo-ohjeet kuuluu. Puhuminen ajon aikana ei varmaankaan onnistu ajometelin vuoksi ainakaan avopotalla, mut se ei mua haittaa... Soitellaan sit takas kuha taukopaikka o löytynyt! :D
Eli jos taskussa on jo ns älypuhelin, niin kotelolla, softalla ja sopivalla BT-kuuloke/vastaanotin hässäkällä pärjää suht huokealla. Navin räplääminen ajonaikana ei kapasitiivisella näytöllä olevis puhelimis onnistu kuin paljaalla sormella tai spessu-käsineillä, mut parempi keskittyy ajeluun. Etsii kohteet sit tauolla... :P
BMW R1200GSA
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S

Moosehunter926
Viestit: 6
Liittynyt: 06 Maalis 2012 20:02
Yccf:n luottamustoimet: Pohjoisen kuvernöörinä joskus!
Moottoripyörä: Triumph Thunderbird 1600

Re: Navigaattoreista

Viesti Kirjoittaja Moosehunter926 »

Mullakin oli Pannarissa ja Transalpissa Zumo550; ihan hyvä peli mutta karttapäivitykset Garminilla Suomeen ainakin tosi hitaita.
Lähetin jopa n. vuosi sitten ilmoituksen puuttuvasta päätien (922) oikaisusta joka oli ollut käytössä pitkään.
Kiittivät ilmoituksesta mutta mitään ei tapahtunut....möin navin pyörän mukana. Pärjää sitä ilmankin.
Lisäksi ärsytti Garminin hitaus/viive risteyksiin tultaessa. Reilummassa vauhdissa ilman ajo-ohjeita kuulokkeisiin ehti ajaa jopa ohi!
Käytän nyt NokiaE7:ssa Nokian karttoja ja siihen käy sama pistoke kuin halpoihin kuulokkeisiinkin jotka ostin jostain, en muista mistä.
Kuuluu ainakin ajo-ohjeet korviin vaikka kännyn karttaa ei katsoisikaan. Toimii nopeammin=paremmin kuin Garminissa!!
En ole vielä keksinyt missä pitäisin kännyä Thunderbirdissä...ehkä joku muoviboxi tankoon ja känny sinne?
Oikeata navia en taida enää hankkiakaan.
Triumph Thunderbird 1600 - ukkosen jytinää korville

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Himmelit”