XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Satula, sarvet, jalkatapit, kahvat, polkimet...
Täältä löytyy apua, jos on ajoasento haussa, tai ei sormet yllä jarrukahvalle.
Janne
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Syys 2015 15:32

XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Viesti Kirjoittaja Janne »

Terve!
Uusi naama ilmoittautuu palstalle. Pitkän ajotauon jälkeen alkaa keski-iän kriisi kolkuttelemaan ja tarvittaisiin kulkupeli alle. Mitään ei ole vielä päätetty, mutta valinnassa lähinnä on 535 Virago tai 650 Dragstar. Nettiä kun selailin, niin törmäsin Dragstarin osalta sellaiseen ongelmaan, että joidenkin testien yms. mukaan astinlaudat rohisevat asfalttiin jo normikäytössäkin. Itse en ole näitä pelejä mutkateillä ajanut, joten kysyisin kokemuksia tämän osalta. Onko tuo nyt oikeasti ongelma, ja muuttuuko tilanne oleellisesti, jos astinlautojen tilalla on perusjalkatapit. Ja onkohan tilanne Viragon osalta sama? Ajotyylihän on toki rauhallinen, mutta kyllä mutkiin pitäisi silti pystyä ajamaan tiekohtaisten nopeusrajoitusten puitteissa...

häirikkö
Viestit: 56
Liittynyt: 12 Loka 2010 21:33
Moottoripyörä: yamaha fjr 1300 ja xv1100
Oikea nimi: Jari Lehtilä

Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

Oho! En oo moiseen ongelmaan ikinä törmänny ainaka jalkatappien kanssa ! Ollu Virako ja draksu 650 ja1100!
Silirimpsis sileä tie!

viljo62
Viestit: 130
Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
Moottoripyörä: Wild star 1600
Oikea nimi: ville (harri) myllynen

Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Viesti Kirjoittaja viljo62 »

tule ostaan 535 pois syys hintaan 2300e saa myös osamaksulla. nollaneljäsataa595173.Ville
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.

Janne
Viestit: 2
Liittynyt: 04 Syys 2015 15:32

Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Viesti Kirjoittaja Janne »

häirikkö kirjoitti:Oho! En oo moiseen ongelmaan ikinä törmänny ainaka jalkatappien kanssa ! Ollu Virako ja draksu 650 ja1100!
Ok, astinlaudoista ei kokemusta? Mitä nyt olen noita katsellut, niin laudat tulevat kyllä pikkuisen ulommaksi, mutta mietin, että mahtaako tulla ongelmaksi asti... Toisaalta, jos pyörä muuten tuntuu hyvältä, eikä jalkatappien kanssa ongelmia, niin voihan ne laudat vaihtaa sitten poiskin.

piilofarkku
Viestit: 115
Liittynyt: 13 Helmi 2012 20:18
Moottoripyörä: BMW R1200GSA, Suzuki GS450S vm1986
Oikea nimi: Jani Mäkynen

Re: XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat

Viesti Kirjoittaja piilofarkku »

Jos kerran tulee enemmän ulos ni ratapäiviltä ei kannata hakea pistesijoja kummempaa...
Itel oli xvs1100 customi tapeilla ja kyl sitä joko jalkaa nostettiin tai kulutettiin kantapäätä, tiukas mutkas.
Roikkumalla vähän avitti painopisteen siirrossa mutta ei notkeus riitä enää! :oops:
Eli laudoilla saa sit ilmeisesti hissutella? ;)
BMW R1200GSA
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajoasento ja hallintalaitteet”