XVS 650 Dragstar jalkatapit vs. astinlaudat
Lähetetty: 04 Syys 2015 15:47
Terve!
Uusi naama ilmoittautuu palstalle. Pitkän ajotauon jälkeen alkaa keski-iän kriisi kolkuttelemaan ja tarvittaisiin kulkupeli alle. Mitään ei ole vielä päätetty, mutta valinnassa lähinnä on 535 Virago tai 650 Dragstar. Nettiä kun selailin, niin törmäsin Dragstarin osalta sellaiseen ongelmaan, että joidenkin testien yms. mukaan astinlaudat rohisevat asfalttiin jo normikäytössäkin. Itse en ole näitä pelejä mutkateillä ajanut, joten kysyisin kokemuksia tämän osalta. Onko tuo nyt oikeasti ongelma, ja muuttuuko tilanne oleellisesti, jos astinlautojen tilalla on perusjalkatapit. Ja onkohan tilanne Viragon osalta sama? Ajotyylihän on toki rauhallinen, mutta kyllä mutkiin pitäisi silti pystyä ajamaan tiekohtaisten nopeusrajoitusten puitteissa...
Uusi naama ilmoittautuu palstalle. Pitkän ajotauon jälkeen alkaa keski-iän kriisi kolkuttelemaan ja tarvittaisiin kulkupeli alle. Mitään ei ole vielä päätetty, mutta valinnassa lähinnä on 535 Virago tai 650 Dragstar. Nettiä kun selailin, niin törmäsin Dragstarin osalta sellaiseen ongelmaan, että joidenkin testien yms. mukaan astinlaudat rohisevat asfalttiin jo normikäytössäkin. Itse en ole näitä pelejä mutkateillä ajanut, joten kysyisin kokemuksia tämän osalta. Onko tuo nyt oikeasti ongelma, ja muuttuuko tilanne oleellisesti, jos astinlautojen tilalla on perusjalkatapit. Ja onkohan tilanne Viragon osalta sama? Ajotyylihän on toki rauhallinen, mutta kyllä mutkiin pitäisi silti pystyä ajamaan tiekohtaisten nopeusrajoitusten puitteissa...