Millaiset putket ...

Yllä oleviin kategorioihin sopimaton kustomointiin, säätöön ja korjaukseen liittyvä keskustelu, kuten tallin varustus, huolto-ohjeet, työkalut, nostimet, omaviritelmät ym. huoltovempeleet.

Tehdään pienenmoista kalluppia putkista. Eli millaisilla putkilla porukat oikein ajelee tienpäällä.

 
Ääniä yhteensä: 0

Avatar
Merja
Viestit: 302
Liittynyt: 05 Loka 2008 13:30
Yccf:n luottamustoimet: Kuvagallerian hoitaja 2008-10
Etelä-Suomen kuvernööri 2008-10
Moottoripyörä: Dragstar 1100

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja Merja »

Mulla oli pyörässä poratut alkuperäiset putket. En tykänny äänistä, joten mulle hankittiin poraamattomat. Olen niihin tyytyväinen. Kiitos vaan Haminaan :lol: Kuuntelen mielelläni muhkeita ääniä, mutta en halua niitä omaan pyörääni. :mrgreen:
Asioilla on tapana järjestyä ;)

hannu1431
Viestit: 195
Liittynyt: 10 Joulu 2008 18:11
Moottoripyörä: XV 1600 Wildstar

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja hannu1431 »

Vaihdoin Viragooni Cobra Slashcut Slip-On putket pelkästään parempien äänien tähden.
Putket tilasin CruiserCustomizing:lta ja "suht hyvin" sopivat. ;)

hande 1431

Avatar
1860
Viestit: 18
Liittynyt: 11 Loka 2008 22:59

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja 1860 »

Merja kirjoitti:Mulla oli pyörässä poratut alkuperäiset putket. En tykänny äänistä, joten mulle hankittiin poraamattomat. Olen niihin tyytyväinen. Kiitos vaan Haminaan Kuuntelen mielelläni muhkeita ääniä, mutta en halua niitä omaan pyörääni.
Mulla oli pyörässä poratut alkuperäiset putket. En tykänny äänistä, joten mulle hankittiin poraamattomat. Olen niihin tyytyväinen. Kiitos vaan Haminaan :lol: Kuuntelen mielelläni muhkeita ääniä, mutta en halua niitä omaan pyörääni. :mrgreen:
Moi Meja! Tuli mieleen jo silloin, kun luin aiemmat asiaa koskevat viestisi, että onkohan olemassa helposti säädettäviä putkia? Nimittäin uskon, että molemmille putkille eli äänettömille ja äänekkäile olisi itse kullakin käyttöä. Ainakin erään meidän kaikkien tuntemamme virtuoosin mukaan edes suuttimia ei välttämättä tarvitse säätää putkien poraamisen yhteydessä! Siitä vaan innokkaat innovoimaan! :) :) :)

Poliisit voisivat olla mielissään, kun juuri, kun he vääntävät valot ja urut päälle pysäyttääkseen pyöräilijän, niin äänet häviäisivät kokonaan! :mrgreen: tai ainakin minä :oops: tykkäisin tilanteesta :twisted: Vitsi, vitsi...

Otto

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja Otto »

onkohan olemassa helposti säädettäviä putkia
Noita löytyy kyllä markkinoilla. Ainakin olen sportstereihin nähnyt jossain (olikohan jopa stormin luettelossa, en muista)...napin painalluksella äänet muuttuvat.

moorits
Viestit: 21
Liittynyt: 29 Loka 2008 20:03

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja moorits »

Vakiosilvertailit ja toiset kunnolla poratut ja käyttö riipuu siitä millaisella tuulella oon.Vaihtoon kun ei mene kun 10 min.
Perustellä ei tarvi kun on ikä jo 50 yli ja en välitä arvostelusta... tärkein on ,kun on kiva!!! on se sitten meluisa tai hiljainen.

MAK70
Viestit: 19
Liittynyt: 08 Loka 2008 20:05
Moottoripyörä: -

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja MAK70 »

Virago 750, Vance&Hines classic kakkosilla, Mukavasti murisee.
Äänien takia hommasin ja vaikka hinta ei ollut halvimmasta päästä, niin tyytyväinen olen.
”What we've got here is a failure to communicate”

ari 1130
Viestit: 18
Liittynyt: 11 Loka 2008 18:07
Moottoripyörä: midnightstar 1300

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja ari 1130 »

COBRAN power pro hp 2-1putki,putsari vaihdettu ja boksi COBRAN fi 2000 cl
Äänet on aika kovat.

T:Ari

Avatar
virago750
Viestit: 166
Liittynyt: 09 Loka 2008 09:37
Moottoripyörä: xv750 Virago

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja virago750 »

Omavalmisteet.

Avatar
Hapsu
Viestit: 17
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:54
Moottoripyörä: XV 1100 Virago

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja Hapsu »

A-luokan pillit, vuodelta 1990!
Pessimisti ei pety koskaan!

Avatar
Ville
Viestit: 332
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:38

Re: Millaiset putket ...

Viesti Kirjoittaja Ville »

Taitaapi olla vakioputket mihin tullee 3 kappaletta raihkia kumphaanki pääthyyn, jahka tästä kerkeää... Liikaa hommia.. 2 mopoa pittää huoltaa ja tuunata.. duuniaki pitäs kuulema tehä.. Se taitaa mennä tuohon been pinthaan tuo mölytaso, riippuen tieten siittä millä poranterälä nuot raihkit tehhään, mutta sen näkkee sitte.... vastaus on se b.
Viina tappaa hithaasti, mutta kellä pirula on kiire.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu korjaamokeskustelu”