Pöyrä säilyi tekniikaltaan lähes alkuperäisenä eli muutokset ovat lähinnä vain ulkonäköön. Myös halusin pyörän funktion säilyvän eli pitkän matkan cruisailuun, lomat palaa usein ympäri Eurooppaa satulassa maisemia ihaillessa. Jerrykannut toimivat laukkuina ja samalla myös ritsana johon saa laitettua lisää roipetta päälle. Tässä vielä osalistaa:
- Etu/Takalokari = Alkuperäiset, kustomoitu
Stonga = Dragbar
Keula = alkuperäinen, suojat poistettu ja lisätty vähän omaa
Hallintalaitteet = Alkuperäiset
Vilkut/takavalot = LED
Etuvalo = Mikä lie
Satula = Nahkaa, teetetty
Laukut = Kiinteästi asennettut jerrykannut, kustomoitu
Jalkatapit = Ketjua
Putkisto = Vance & Hines, vaimennin on auton tarvike, thermoteippiä
Ilmansuodatin = Kuryakun Hypercharger
Renkaat = ME 880 takana, Continental Milestone edessä, kustom maalaus
Projekti tuli kustantamaan vähemmän kuin uuden Yamahan hankinta, joten mielestäni varsin hyvä vaihtoehto jos uusi Yamaha Custom mallisto ei miellytä silmää.