Millon ja missä etelän äijien huolto.

Menneitä kerhotapahtumia vuodelta 2014
Avatar
kari60
Viestit: 200
Liittynyt: 02 Joulu 2008 16:18
Moottoripyörä: YAMAHA DRAGSTAR 1100 -99

Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja kari60 »

Ehdotuksia missä ja millon voisi olla paikka ja aika. :?: :?: :?:

viljo62
Viestit: 130
Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
Moottoripyörä: Wild star 1600
Oikea nimi: ville (harri) myllynen

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja viljo62 »

Minä ainaskin mukana jos joku kertoo missä;) 8-)
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.

Avatar
stigupk
Viestit: 1019
Liittynyt: 08 Loka 2008 17:47

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja stigupk »

viljo62 kirjoitti:Minä ainaskin mukana jos joku kertoo missä;) 8-)

Siitä vaan suunnittelemaan, yhteys etelän kuvernööriin ja toteuttamaan ;)
-independent-

ryynnänen
Viestit: 71
Liittynyt: 13 Tammi 2014 13:52
Oikea nimi: seppo

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja ryynnänen »

moi olisko mitään jos karjalohja päiväkumpu siellä olis perjantaisin karaokee eikä ole hesasta kun tunninajo :ugeek:

Avatar
kari60
Viestit: 200
Liittynyt: 02 Joulu 2008 16:18
Moottoripyörä: YAMAHA DRAGSTAR 1100 -99

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja kari60 »

No siihen "äijien"huoltoon ei tarvita kun sääsuoja ja juotavaa.. :lol: Mutta itse mp-huoltoon toivoisin tänne "pohjoiseen"etelän alueelle
johonkin Forssan suuntaan jokin paikka viikonloppuna missä voitaisiin esim mp:n huollon ja yhteishengen kanssa viettää aikaa.
Elipä tarviis varmaan joku sponsori tai vastaava halli,tila,huoltopaikka ja sit majoitus vaikka teltassa ko. pihalla tai missä lie.
Tarviis niiku aina joku aktiivinen henkilö jolla on suhteita tai yhteyksiä alueen huoltopaikkoihin tai korjaamoihin ja kysellä niiltä
ko.koulutusta tai "meettiä". :?:

Avatar
lehtori
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Heinä 2013 00:50
Moottoripyörä: MidnightStar 1900 , Virago 250 ja 1000R Thunderace

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja lehtori »

Äijien ja Rouvien huoltopaikkana Päiväkumpu olisi erittäin hyvä ja sopiva paikka.
Kerran siellä käyneinä totesimme kaikki paikan olevan erittäin toimiva .
Saunatilat oli riittävät isommalle porukalle ja meitä oli noin 50 pyöräkuntaa viikonloppuna
paikalla.

Pyörähuoltohan ei sovi siihen samaan paikkaan.
Silloin kun pyöriä kunnostetaan, niin ei siitä tule mitään , jos sotketaan ns. saunailta ja korjaus samoille kerroille.
Tuloksen tietää jokainen ,tulisi vain risoja keskeneräisiksi jääneitä pyöriä ja krapulaisia miehiä:)

Parempi järjestää Päiväkumpuun normaali tapaaminen, joita ei juurikaan ole etelässä ollut ja varmasti porukkaa olisi tulossa paikalle, sillä paikka on kauniin järven rannassa ja majoitustilat oli erittäin siistit.

Pyörähuolto onnistuisi varmasti jonkin Yamahan valtuuttaman huollon tiloissa ja jos jollakin on suhteita edellä mainittuihin paikkoihin, niin voisi kysyä onnistuisiko vaikka 20-30 pyörän viikonlopun huolto-opastus, sillä se on maksimimäärä .
Suurempi joukko olisi liian ahdasta korjaamon puolella ja tuo 20-30 on ollut sopiva määrä viikonlopulle ainakin Heinon tiloissa.

BMW:n vastaavat huoltopäivät on vuosittain olleet R.M.Heinolla Espoon Kalajärvellä ja mukana aina vanhempi asentaja antamassa vinkkejä .
Viikonlopun aikana saa heidän tiloissa tehdä pieniä korjauksia ja kysyä neuvoja asentajalta .
Leirintäalueilla ihan vieressä Luukki ja Oittaa, jossa pidemmältä saapuneet ovat voineet yöpyä.
Huoltokurssit on aina olleet erittäin kysyttyjä .
Vastaavia olisi mukava saada meillekkin järjestettyä, YCCF:lle.

ryynnänen
Viestit: 71
Liittynyt: 13 Tammi 2014 13:52
Oikea nimi: seppo

OmRe: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja ryynnänen »

Moi olen samaa mieltä päiväkummusta voisin kysyy saadaanko alennuksia kun mä meen käymään siellä ensiviikolla

ryynnänen
Viestit: 71
Liittynyt: 13 Tammi 2014 13:52
Oikea nimi: seppo

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja ryynnänen »

moikka olen ollut yhteydessä päiväkummun myyntipalveluun ja pikku-jarin kanssa oli puhetta et jos syyskuun toinen tai kolmas viikonloppu olis sellainen aika jolloin voitas istuu iltaa hinta olis 99.00e kahdenhengenhuoneessa vielä on vapaata et jos kiinnostaa yhteisilta sit vaan varamaan myynti@paivakumpu.fi :geek:

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja xl8r »

ryynnänen kirjoitti:moikka olen ollut yhteydessä päiväkummun myyntipalveluun ja pikku-jarin kanssa oli puhetta et jos syyskuun toinen tai kolmas viikonloppu olis sellainen aika jolloin voitas istuu iltaa hinta olis 99.00e kahdenhengenhuoneessa vielä on vapaata et jos kiinnostaa yhteisilta sit vaan varamaan myynti@paivakumpu.fi :geek:
:like:
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

viljo62
Viestit: 130
Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
Moottoripyörä: Wild star 1600
Oikea nimi: ville (harri) myllynen

Re: Millon ja missä etelän äijien huolto.

Viesti Kirjoittaja viljo62 »

Päiväkumpu olis hyvä mesta, hienojen reittien päässä oikeestaan mistä suunnasta tahansa. meitsi mukana ko peräpukama, kertokaa vain kumpana viikonloppuna oils tarkoitus kokoontua?
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vuosi 2014”