Onnittelut onnistuneen muutostyön ja läpi menneen muutoskatsastuksen johdosta! Kyllä ny kelepaa Kouvolan raitilla päristellä, vaikkei edes ääntä putkista kuulu.Upi kirjoitti:No niin, nyt on mopotin muutoskatsastettu
Ja se näyttää jotakuinkin tältä
Pienoisena yllätyksenä jopa noi mökäputketkin läpäs testin.
101dB tuli tuomioksi, kun raja arvo on 103dB. Sain melunmittauspöytäkirjasta kopion omaankin arkistoon
XV1600 Road Star
- Zer0 the Her0
- Viestit: 885
- Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
Re: XV1600 Road Star
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
Re: XV1600 Road Star
Komean näkönen! Kiitoksia tiedoista! Täytyy omaankin viimeistään talvella harkita leveämpää takakumia.
-
- Viestit: 165
- Liittynyt: 11 Touko 2009 17:47
- Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer,Honda CX 500 C
Re: XV1600 Road Star
Helevitin hyvännäkönen,onnexs olkoon.Mut,mihin ne matkakaljat????????? t:Axu
Ihminen jolla on moottoripyörä,ei voi olla läpeensä paha.
- Zer0 the Her0
- Viestit: 885
- Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
Re: XV1600 Road Star
Upi on huomioinut ihan kaiken. Hän on asentanut yhden oluttölkin vetävän työkalurullan tuonne moottorin eteen. Kaverit tarjoaa sitten lopun iltaa, kun Willeä kehuvat ja ylistävät. Ainakin mie tarjoan yhden tuosta saavutuksesta.1009 kirjoitti:Mut,mihin ne matkakaljat????????? t:Axu
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
Re: XV1600 Road Star
Hieno on, mut ei tuo kyl mikää pystymettä vehe oo....
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se vie ilon tästä päivästä....
Re: XV1600 Road Star
1009 kirjoitti:Mut,mihin ne matkakaljat????????? t:Axu
Reissuja varten on sissyä jo suunniteltu johon saapi kamat hirtettyä kiinni kun pidemmälle lähteejarmos kirjoitti:Hieno on, mut ei tuo kyl mikää pystymettä vehe oo....
Kerkeis ja muistais vaan käydä taas rosteri kaupassa...
Kattelin itekin ihan samaa, että kuin se tuolleen tuossa peilaa kun sit luonnossa ei huomaa mitään.LK kirjoitti:tankin stretsaussauma näkyy häiritsevästi ainakin valokuvassa, en tiedä sitten luonnossa miten näkyy. Niin ja satulassa olisit voinut käyttää kerhokaveri Briscocountrin erinomaisia taitoja, nyt näyttää vähän harjoituskappaleelta.
Luonnon valon kulma ja päivän ajankohta vaikuttaa paljon tuohon maaliin miltä se näyttää, maalatessakin huomasin olevan melko vaikea tuon maalin, joka siis on vasaralakkaa
Ainakin sai aikaan erilaisia efektejä. Kimaltelua, rösöisen näköistä ja halkeilevaa pintaa, joka on kuitenkin sileää viiden lakkaus kerran jälkeen. Joidenkin mielestä se näyttää epäonnistuneelta, kun ei ole tasainen, mut sitä siinä on haettukin. Erilainen kun muilla, eli hyvä
Satula todellakin on harjoitus kappale, halvalla ei saa hyvää ja ilmasiks vielä vähemmän.
Oikeastan koko mopotin on harjoitus kappale, en mie oo koskaan näin isoja muutoksia tehny.
Jännitystä oli ilmassa pitkin talvee, tupakkaa paloi ja kaljaa meni kun tallissa istui ja mietti päätään puhki erilaisia ratkasuja esim. tuon takalokarin rakenteen ja kiinnityksen suhteen.
Ja valmiiksihan tää ei vielä tullu, ens talveks jäi vielä keulan muokkaus. Aika ja budjetti loppu kesken. Uudet T-palat on kirjahyllyn koristeena kesän yli.
Mutta niitä sitten kun lehti alkaa irtoamaan puusta....
Kiitoksia vaan kommenteista
2277
Re: XV1600 Road Star
Jälleen ajokausi takana ja mopoa purettu tallissa.
Nyt alkoi sit keulan muutokset, T-palojen vaihto ja uus vanne ja kumi.
21x3,5" DNA mammuttipinna vanne ja kumi misukan commander II 120/70 21
Lokari aihio Zodiac long boy 5,5" leveä, mut saa nähdä muuttuuko mieli talven aikaan, jos siitä tuleekin short boy
T-palat mallia baron, 6 astetta. Etujättö pienenee aika rajusti, mutta pysyy vielä suosituksen rajoissa, orkkis jättö kun on pitkälti yli suositus arvojen joten tiedä sitten mihin ne oikein perustuu
kokeilemalla se sit selviää pystyykö vielä turvallisesti ajamaan...
Nyt alkoi sit keulan muutokset, T-palojen vaihto ja uus vanne ja kumi.
21x3,5" DNA mammuttipinna vanne ja kumi misukan commander II 120/70 21
Lokari aihio Zodiac long boy 5,5" leveä, mut saa nähdä muuttuuko mieli talven aikaan, jos siitä tuleekin short boy
T-palat mallia baron, 6 astetta. Etujättö pienenee aika rajusti, mutta pysyy vielä suosituksen rajoissa, orkkis jättö kun on pitkälti yli suositus arvojen joten tiedä sitten mihin ne oikein perustuu
kokeilemalla se sit selviää pystyykö vielä turvallisesti ajamaan...
2277
Re: XV1600 Road Star
Rojektit etenee, tänään PostiPate toi uudet jarrulevyt ameriikan ihmemaasta. DNA super spoke 11,5".
165€ kahdesta levystä kaikkine kuluineen ei ollu omasta mielestä paha hinta, kun suomesta en löytäny ko. levyjä ollenkaan ja ruotsissa pyytäävät noista 99,53€/kpl+rahti.
Sovite holkit on valmiina ja maalattuna, samoin etuputket. Värinä tietenkin klassinen musta
Offset laippoihin, jotka tulee jarrulevyjen alle, keskireiät suurennettu holkkeja varten, tämä tuli tajuttua ihan vahingossa eräs päivä muuta touhutessa
Nuo 8mm paksut laipat joutuu virittelee että saa levyt oikeeseen linjaan jarrusatuloiden kanssa, hd:n navat kun on paljon kapeemmat kun yammun.
Vielä puuttuu levyille kiinnitys pultit, tilattu mutta ei vielä saapuneet.
Ja etuputkiin vielä kun sais peite kupit pölysuojille mallia: http://shop.thunderbike.de/en/tag/xv160 ... upper.html
Orkkis "tinapellit" kun joutuu jättää pois, eivät sovi uusien T-palojen kans...
165€ kahdesta levystä kaikkine kuluineen ei ollu omasta mielestä paha hinta, kun suomesta en löytäny ko. levyjä ollenkaan ja ruotsissa pyytäävät noista 99,53€/kpl+rahti.
Sovite holkit on valmiina ja maalattuna, samoin etuputket. Värinä tietenkin klassinen musta
Offset laippoihin, jotka tulee jarrulevyjen alle, keskireiät suurennettu holkkeja varten, tämä tuli tajuttua ihan vahingossa eräs päivä muuta touhutessa
Nuo 8mm paksut laipat joutuu virittelee että saa levyt oikeeseen linjaan jarrusatuloiden kanssa, hd:n navat kun on paljon kapeemmat kun yammun.
Vielä puuttuu levyille kiinnitys pultit, tilattu mutta ei vielä saapuneet.
Ja etuputkiin vielä kun sais peite kupit pölysuojille mallia: http://shop.thunderbike.de/en/tag/xv160 ... upper.html
Orkkis "tinapellit" kun joutuu jättää pois, eivät sovi uusien T-palojen kans...
2277
Re: XV1600 Road Star
Se olikin tänään mopolla vuoden ensimmäinen ulkoilu päivä, uudessa ulkoasussa
En kylläkään ajanu kun takas talliin siivouksen jälkeen.
Siis vanne ja lokari vaihtui eteen, T-palat, pensiinipumppu muutti tallin lattialle, ryypyn nuppi siirtyi ilmanputsarin viereen, uudet thermonauhat putkiin.
Taka iskari vaihtuu vielä kun nyt UPS sen ensin tois englannista, tulossa jo kuitenkin, eilen lähtenyt
En kylläkään ajanu kun takas talliin siivouksen jälkeen.
Siis vanne ja lokari vaihtui eteen, T-palat, pensiinipumppu muutti tallin lattialle, ryypyn nuppi siirtyi ilmanputsarin viereen, uudet thermonauhat putkiin.
Taka iskari vaihtuu vielä kun nyt UPS sen ensin tois englannista, tulossa jo kuitenkin, eilen lähtenyt
2277
- Fale
- Viestit: 55
- Liittynyt: 07 Kesä 2012 18:09
- Moottoripyörä: Yamaha XVS650A - Mad Star 2006/2013
- Oikea nimi: Ville Toikkanen
Re: XV1600 Road Star
On kyllä upea peli! Mitkä nuo etuvilkut ovat... Kuryakyn bulletit?