xl8r'n pikkuvirago

Tässä foorumissa voit esitellä omaa moottoripyörääsi kuvin ja sanoin.
custom100
Viestit: 107
Liittynyt: 13 Elo 2013 08:20

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja custom100 »

tutkin pikku wirre ja syy löytyi,akku oli loppu akussa oli täydet virrat mutta ulos ei antanut yhtään näköjään huolto vapaat akut tekevät niin... 8-)

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja xl8r »

custom100 kirjoitti:tutkin pikku wirre ja syy löytyi,akku oli loppu akussa oli täydet virrat mutta ulos ei antanut yhtään näköjään huolto vapaat akut tekevät niin... 8-)
Tarkastappas piruuttas latausjännitteet, ettei oo jännitteensäätäjä menossa. Rikkoo akun (mulla meni 2 akkua ilmeisesti nyt juuri siitä syystä sekä sen rikkoneen staattorin takia)
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

custom100
Viestit: 107
Liittynyt: 13 Elo 2013 08:20

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja custom100 »

kiitos vihjeestä täytyy tarkistaa.. 8-)

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja xl8r »

Vähän taas päivitystä: nuo viragon tunnusomaiset podit lähtivät nyt vihdosta viimein pois. Toisella puolella ollut anturi siirtyi tankin alle ja ilmanputsari korvattiin pienellä powerfiltterillä.

Tupakansytytin (tai siis virtapistoke) sai tilapäisen kodin vasemman podin kiinnitysraudasta. Siirtyy kyllä pois siitä heti, kun vaan saan tilattua virtapistokkeen tankoon.

KuvaKuvaKuva
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

Peet
Viestit: 44
Liittynyt: 11 Loka 2011 06:50
Moottoripyörä: Honda VTX1300 -05

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja Peet »

Mitenkä on toiminut ton power-suodatinkäkkärän kanssa? Alipainekaasarit ei välttämättä ainakaan yhtään paremmin toimi jos virtaus on liiankin vapaata. Seoksia kattelisin ainakin vähän, voipi vetää turhan laihalle kun enemmän ruuvaa kahvaa, ja se ei kyllä padalle hyvää tee.

Avatar
xl8r
Viestit: 485
Liittynyt: 26 Helmi 2012 19:18
Yccf:n luottamustoimet: Webmaster 2013-2015
Webtiimin jäsen 2015-
Moottoripyörä: 1993 XV250 Virago
Oikea nimi: Mikko Virtanen

Re: xl8r'n pikkuvirago

Viesti Kirjoittaja xl8r »

Peet kirjoitti:Mitenkä on toiminut ton power-suodatinkäkkärän kanssa? Alipainekaasarit ei välttämättä ainakaan yhtään paremmin toimi jos virtaus on liiankin vapaata. Seoksia kattelisin ainakin vähän, voipi vetää turhan laihalle kun enemmän ruuvaa kahvaa, ja se ei kyllä padalle hyvää tee.
Empä oo huomannut mitään eroa käytännössä, lähinnä toi oli muutenkin enemmän estetiikka edellä tehty muutos kuin tehonlisäämismielessä. Seokset tuntuu olevan samalla tasolla kuin ennenkin enkä oo (vielä) koskenu seosruuviin sitten niin pätkääkään.
Yccf webmaster

Pärinää!-blogi! http://parinaa.xl8r.com

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oman pyörän esittely/rakentelu”