virago 535 -89

Tässä foorumissa voit esitellä omaa moottoripyörääsi kuvin ja sanoin.
mosse
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Elo 2013 21:27

virago 535 -89

Viesti Kirjoittaja mosse »

jep ja moro kaikille! olen uusi tällä sivustolla, ja tuli hommattua virago ekaksi pyöräksi,niin ajattelinpa rekisteröityä tännekkin.
ekaksi täytyy kyllä vaan kehua ostosta! pirun hyvä ajettava toi oma virre!

no asiaan..mistäs porukka on hommannu viragoon siirtosarjoja? uusia ei kehtais ostaa kun ovat MELKO arvokkaat :shock:

tässä vielä pari kuvaa omasta pärrästä

Nina
Viestit: 16
Liittynyt: 27 Heinä 2012 13:23
Moottoripyörä: Yamaha XV535 Virago-93
Oikea nimi: Nina Finnholm

Re: virago 535 -89

Viesti Kirjoittaja Nina »

Moikka.Itse hommasin vuoden etsiskelyn jälkeen MP-Liftiltä käytetyt siirtosarjat,kun huomasin että heillä oli just mun pyörään sopivat..eikä hintakaan ollut paha.Heillä ei kyllä tällä hetkellä ole niitä,mutta ebaysta varmaan saa myös halvemmalla kuin mitä uudet maksaa ;)

mosse
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Elo 2013 21:27

Re: virago 535 -89

Viesti Kirjoittaja mosse »

iltaa kaikille tasapuolisesti! Joo,viikko sitten posti toi viragoon kauan etsityn siirtosarjan:) oli mukava asentaa,kun ei ollu asennusohjeita mukana:) nooh,muutama olut,niin homma rupesi sujumaan! Nyt ajoasento on niinku hyvä,ellei täydellinen:D samalla vääntelin uuden kilpitelineen sivulle,laittelen kuvia jahka kerkeän..

Nina
Viestit: 16
Liittynyt: 27 Heinä 2012 13:23
Moottoripyörä: Yamaha XV535 Virago-93
Oikea nimi: Nina Finnholm

Re: virago 535 -89

Viesti Kirjoittaja Nina »

Hienoa.että löytyi :) Mulla kesti myös kauan ja nyt onkin sissybarin metsästys käynnissä..vaativa kun olen niin haluun just tietyn merkkisen ja on tietysti tähtäimessä löytää sopiva takavalokin tuon alkuperäisen tilalle ja tietty toisenlaiset vilkut noiden pallojen tilalle ;)
Kuvia sitten laittelet ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oman pyörän esittely/rakentelu”