DragStar Classic 1100
Re: DragStar Classic 1100
En oikein tiedä, mutta juttuja lueskellu ja mullakin toisinaan kolahtaa kun sammuttaa (se ehkä suht normaali piirre) mutta joskus startatessakin pikkaisen kolahtelee niin aattelin vaihdattaa sen jonkun uudemman version. Omassa startin pinnapultit suorat vielä ettei sellaista että olisi paljon kipeää saanut. Mutta sittempä ei toivon mukaan tarvi tuota ajatella kun vaihdettu. Vajaa 450€ nuo maksoi (345+ 98 tulli/alv).
Viimeksi muokannut kane67, 22 Kesä 2014 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: DragStar Classic 1100
Do diin, nyt on remppa teetätetty (startin clutch assembly kit) ja reilu 700km koeajo suoritettu. Vähän jännälle meni työn valmistuminen että pääsi eilen reissuun. Nyt starttaa nikottelematta/kolahtelematta eikä kolahda kun sammuttaa.
Bueno!
Bueno!
Re: DragStar Classic 1100
.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: DragStar Classic 1100
Ajettua on tullut reilu 8tkm tälle kesälle ilman yhden yhtäkään murhetta tms. :like:
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: DragStar Classic 1100
.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Juice
- Viestit: 810
- Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
- Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
- Moottoripyörä: XVS 1300A
- Oikea nimi: Juha Leppälä
Re: DragStar Classic 1100
Kerrohan sitten kokemuksista/tuntemuksista kunhan olet heittänyt pienen lenkin.. Siistin näköiset ovat kyllä. :like:
sanat: Juice
Re: DragStar Classic 1100
Illalla kävin lenkin ajamassa ja huomasi kyllä että tuuli tuntuu ylempänä polvea, sääri ja jalkaterä alueella lämpimämpi.
Liikennevaloissa seistessä huomaa että lämpöä reisille ehkä pikkaisen enempi. Jos ihan kylmeneviä kelejä aatellaan niin nuo kyllä ihan jees apulaiset. Kesäkuumalla varmaan turhat, ehkä sateella säästää buutseja.
Ja olisko vielä vähentynyt pyörteily jopa plexien ja kuskin välillä... Tarvii ajella lisää.
Sinänsä helpot oli tehdä, pahvista sapluuna, plexistä (4mm) palaset, sprayliimalla tekonahka molemminpuolin, etrasta muotonauhaa ja nuo 6x 32mm kumihuulloskiinnittimet (helpot laittaa eikä naarmuta).
Liikennevaloissa seistessä huomaa että lämpöä reisille ehkä pikkaisen enempi. Jos ihan kylmeneviä kelejä aatellaan niin nuo kyllä ihan jees apulaiset. Kesäkuumalla varmaan turhat, ehkä sateella säästää buutseja.
Ja olisko vielä vähentynyt pyörteily jopa plexien ja kuskin välillä... Tarvii ajella lisää.
Sinänsä helpot oli tehdä, pahvista sapluuna, plexistä (4mm) palaset, sprayliimalla tekonahka molemminpuolin, etrasta muotonauhaa ja nuo 6x 32mm kumihuulloskiinnittimet (helpot laittaa eikä naarmuta).
Re: DragStar Classic 1100
.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: DragStar Classic 1100
.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.