DragStar Classic 1100

Tässä foorumissa voit esitellä omaa moottoripyörääsi kuvin ja sanoin.
kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

En oikein tiedä, mutta juttuja lueskellu ja mullakin toisinaan kolahtaa kun sammuttaa (se ehkä suht normaali piirre) mutta joskus startatessakin pikkaisen kolahtelee niin aattelin vaihdattaa sen jonkun uudemman version. Omassa startin pinnapultit suorat vielä ettei sellaista että olisi paljon kipeää saanut. Mutta sittempä ei toivon mukaan tarvi tuota ajatella kun vaihdettu. Vajaa 450€ nuo maksoi (345+ 98 tulli/alv).
Viimeksi muokannut kane67, 22 Kesä 2014 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Do diin, nyt on remppa teetätetty (startin clutch assembly kit) ja reilu 700km koeajo suoritettu. Vähän jännälle meni työn valmistuminen että pääsi eilen reissuun. Nyt starttaa nikottelematta/kolahtelematta eikä kolahda kun sammuttaa.
Bueno! 8-)

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Ajettua on tullut reilu 8tkm tälle kesälle ilman yhden yhtäkään murhetta tms. :like:
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja Juice »

Kerrohan sitten kokemuksista/tuntemuksista kunhan olet heittänyt pienen lenkin.. :) Siistin näköiset ovat kyllä. :like:
sanat: Juice

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

Illalla kävin lenkin ajamassa ja huomasi kyllä että tuuli tuntuu ylempänä polvea, sääri ja jalkaterä alueella lämpimämpi.
Liikennevaloissa seistessä huomaa että lämpöä reisille ehkä pikkaisen enempi. Jos ihan kylmeneviä kelejä aatellaan niin nuo kyllä ihan jees apulaiset. Kesäkuumalla varmaan turhat, ehkä sateella säästää buutseja.

Ja olisko vielä vähentynyt pyörteily jopa plexien ja kuskin välillä... Tarvii ajella lisää.

Sinänsä helpot oli tehdä, pahvista sapluuna, plexistä (4mm) palaset, sprayliimalla tekonahka molemminpuolin, etrasta muotonauhaa ja nuo 6x 32mm kumihuulloskiinnittimet (helpot laittaa eikä naarmuta).

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kane67
Viestit: 126
Liittynyt: 02 Tammi 2014 20:42

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja kane67 »

.
Viimeksi muokannut kane67, 05 Huhti 2015 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
stigupk
Viestit: 1020
Liittynyt: 08 Loka 2008 17:47

Re: DragStar Classic 1100

Viesti Kirjoittaja stigupk »

Herää kysymys, että kärsiikö koneen jäähdytys :?:
-independent-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Oman pyörän esittely/rakentelu”