Alkuperäis osia edullisesti YCCF jäsenille.

Rompetori-foorumit on tarkoitettu vain yksityishenkilöiden mp-aiheisia ilmoituksia varten. Tänne Mainokset-foorumiin sen sijaan saa kirjoittaa myös kaupalliset moottoripyöräaiheiset yritykset ja tämän lisäksi YCCF:n jäsenet omasta yrityksestään, vaikkei yritys olisi mp-aiheinen.
Alueen säännöt
Rompetori-foorumit on tarkoitettu vain yksityishenkilöiden mp-aiheisia ilmoituksia varten. Tänne Mainokset-foorumiin sen sijaan saa kirjoittaa myös kaupalliset moottoripyöräaiheiset yritykset ja tämän lisäksi YCCF:n jäsenet omasta yrityksestään, vaikkei yritys olisi mp-aiheinen.
JakeSGB74
Viestit: 1
Liittynyt: 27 Loka 2009 14:10

Alkuperäis osia edullisesti YCCF jäsenille.

Viesti Kirjoittaja JakeSGB74 »

Tervehdys,

Kiihdytyspyörä team Only Fast On aloittanut japanilais valmisteisten( Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Honda ) pyörien alkuperäisvaraosa myynnin, huollot, kolarikorjaukset, viritykset sekä renkaan vaihdot.

Kauttamme myös Esim: Duell, Richa, Eurobiker, Louis ja Komentajan tuotteita kysy lisää... Yms...

Myymälästämme löytyvät ajovarusteet, tarvikkeet, lisävarusteet, rompetori.
Meillä toimii myös myyntipalvelu. Voit tuoda oman pyöräsi meille myyntiin, jolloin pyörällesi saadaan näkyvyyttä niin netissä kuin liikkeessämme.

Keväällä avasimme myös huollon varustettuna normaalein renkaan vaihto/ huolto toimenpiteisiin tarvittavilla työkaluilla,meiltä löytyy myös Dynojet 250i tehopenkki mönkijän ja kolmepyöräisten mittauksiin soveltuvalla lisä osalla.

Tervetuloa tutustumaan kiihdytyspyörä teamiin ja sen kalustoon vaikkei muuten mutta mielenkiinnosta.
Löydät meidät osoitteesta: Forssantie 407 31300 Tammela

Käykääpäs katsomassa tuolla -> http://onlyfast.kotisivukone.com/2 Lisäilin sinne noita varaosa PDF juttuja niin että kaikki näkis sieltä varaosa numerot itse.
Lista on vielä todella vajavainen mutta lisäilen niitä sitä mukaa mun on aikaa.
Mulle voi laittaa myös S-postilla pyyntöjä jos joku haluaa jonkun erikoisemman laitteen PDF:än. niin yritän laittaa esiin.


Kahvit tarjotaan...

Terv:
Jake
SGB74
Suzuki GSX-R1000Tbo K4
http://www.onlyfast.fi


Ps: Osa tilaukset voidaan hoitaa s-postilla tai puhelimitse
s-posti: [email protected]
Puh:0440-747420


Kysy rohkeasti aivan mitä vain, jos meiltä ei löydy tai ei jostain syystä saada niin hommataan jostain joka tapauksessa.
Uskaltaisin väittää että meiltä alkuperäis varaosat edullisemmin kuin muilta...

Tällä palstalla tulen ilmoittelemaan tarjouksista/ uutuuksista kannattaa käydä usein tarkistamassa mitä olen maailmalta keksinyt...
Ja tietenkin tärkein YCCF-jäsenille omat VIP alennukset muista mainita että sait tietää meistä tämän foorumin kautta ja olet YCCF-jäsen niin katsotaan hinnat kohdilleen.

Palaa sivulle “Mainokset”