Tilaus Jenkeistä

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Vesa
Viestit: 76
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:25
Moottoripyörä: Wildstar

Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja Vesa »

Vielä ois tarkoitus ainakin yksi tilaus laittaa vetämään ennen kesää.Tarkemmin sanottuna
21.3 ois päivämäärä.
Jos jollain on tarpeita jollekin mitä täältä ei saa(ja sitä on paljon) niin nyt ois mahdollisuus.
Tässä ois linkin tilattavissa oleviin tavaroihin.Noissa linkeissä saa ajan kulumaan,mä tiedän :roll:
YAMAHAN omat lisävarusteet
TUCKERROCKY on yks isoimpia tukkuja
PARTSUNLIMITED on toinen suurista
Noitten tukkujen sivuilta parhaat tavarat löytyy "street" kataloogeista.Tosin jos esim HD kamaa
havittelee niin TuckerRockyn "Bikers Choice" on paras vaihtoehto.Ainahan noita voi kattella vaikkei
mitään tarviskaan :lol:
Jos nyt kuitenkin jotain tarpeellista löytyy niin ei kun sähköpostia mulle niin jatketaan siitä.Jos mahdollista
ota kataloogi,sivun numero ja osa numero ylös.
wildyama(at)gmail.com

Vesa

Avatar
Vesa
Viestit: 76
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:25
Moottoripyörä: Wildstar

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja Vesa »

Vielä kerkee.Jokunen päivä jäljellä ennen tilauksen tekoa.

Avatar
JussiN.
Viestit: 1372
Liittynyt: 16 Maalis 2009 14:32
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2010 - 2013 Länsi-Suomen varakuvernööri 2011 - 2013 YCCC 0026 FIN Länsi-Suomen kuvernööri 2015-2017 Sissybar päätoimittaja 2022 - part Time Webmaster 2024 -
Moottoripyörä: Royal Star XVZ vm -96
Oikea nimi: Nummelin, Juha Nummelin

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja JussiN. »

Moi Vesa!

Kun sulla on tuota kokemusta jenkkilästä tilaamisesta niin uskallan kysyä että tuleeko noihin heidän www-hintoihin jotain suomen tullilaitoksen lisiä vai saako sen kotiin tuolla hinnalla (+ kuljetuskustannukset) ????

Olen kysellyt tällaisen sivuston kavereiden kanssa (http://www.motoshop.net/mm5/merchant.mv ... re_Code=WS mun DS 650 Classiciin sopivasta pleksistä. Sieltä löytyy sellainen jonka saa pikakiinnityksellä eli ei tarvitse pitää paikallaan kun ajelee "nurkissa" mutta saa nopeasti paikalle kun lähtee pidemmälle maatie matkalla.

Uteleepi JussiN.
Lännen varakuvernööri 2022 -
Sissybar päätoimittaja 2022 -

Avatar
Vesa
Viestit: 76
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:25
Moottoripyörä: Wildstar

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja Vesa »

Ei ihan noilla hinnoilla tule.
Ostohinta + rahti joista maksetaan tulli n.4% ja kaikesta vielä alv 22%.
Ja toi alvi menee todella kaikesta.

Vesa

Avatar
akkipaa
Viestit: 166
Liittynyt: 23 Huhti 2009 14:32
Moottoripyörä: Yamaha XVS 650 Drag Star Classic

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja akkipaa »

Melkoista lottoa se on usein Tullin kanssa. Tuo Vesan mainitsema 4% tulli on tuoteryhmäperusteinen. Esimerkiksi vaatteilla se on 12%, auton osilla 4,5 ja mopon osilla 3,7%. Jos ne on oikein tarkkoja tullauksessa, joka tavaralle lasketaan omat maksut. Alle noin 45 eeron tilaus on tullivapaa (olikohan se määritelty niin, että alle 10 euron veroja ei peritä, siksi tuo noin, koska valuuttakurssit vaikuttaa). Ja se 22% kaiken päälle.

Mutta se lotto. Itselleni on usein käynyt niin, että paketti tulee suoraan kotiin, joku prosessivaihe on siis pettänyt ja olen saanut pienen pikavoiton. Näin ei varmasti käy isoilla (hinnakkailla) paketeilla, mutta tullivapaa ennätykseni on 190 taalaa ja liki kaikki alle sadan dollarin paketit ovat tuleet ilman tulleja. En ole varma kuka tekee virheen, kun en tiedä miten Fedex- tai DHL-paketit kulkevat, mutta kai se on kuljettaja eikä tulli.

Tämä siis koskee EU:n tullialueen ulkopuolelta tulevia lähetyksiä. Sekin kannattaa muistaa, että jos joutuu palauttamaan jotain takaisin, niin taas pitäisi mennä tulliin ja tehdä joku tulli-ilmoitus. Kurjimmassa tapauksessa joutuu maksamaan toiset tullit, kun tavara palautetaan (korjattuna) takaisin.

Avatar
Oula
Viestit: 1053
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:21
Moottoripyörä: Dnepr MT 10-36 Triumph 800 XRX

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja Oula »

Kuinka te yleensä maksatte tilauksenne .
Mielelläni en ainakaan luottokorttini numeroa mihinkään naputtelisi nykyisin.
Nykyisillä Suomihinnoilla varsinkin houkuttaisi enemmänkin vain tilata netistä .
Tämon vielä lekendaarisempaa !

Avatar
Vesa
Viestit: 76
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:25
Moottoripyörä: Wildstar

Re: Tilaus Jenkeistä

Viesti Kirjoittaja Vesa »

Mun ei nykyään tartte ees muistaa kortin numeroa kun se on myyjällä,jonka kans asioinut vuosi,muistissa :lol:

Vesa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”