customgirl

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Nea
Viestit: 784
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:23
Moottoripyörä: Honda VT750 vm 2006

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Nea »

762 kirjoitti:Kaikki joilla on jäsennumero 762 saavat mun puolesta käyttää sitä!
:lol: :lol: :lol:
tää---on--ihan--paras-- :lol:
Järki on sydämen ajokoira

Jute
Viestit: 194
Liittynyt: 08 Loka 2008 09:47
Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernööri 2007-2009
Moottoripyörä: XV 1600 Wildstar -00
Oikea nimi: Juha Pihkanen

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Jute »

Juteekin saa käyttää, jos uskaltaa... :twisted: :twisted: :twisted:

customgirl58
Viestit: 126
Liittynyt: 25 Touko 2010 13:24
Yccf:n luottamustoimet: etelä-suomen kuvernöörineuvoston jäsen
Moottoripyörä: Honda shadow VT C4 aero 750cc vm 2007

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja customgirl58 »

Morjens...asia sitte paisukin täällä suuremmaksi :?: Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään täällä...olen vaan ymmärtänyt että meillä on jokaisella oma nimimerkki käytössä,josta jokainen meidät tunnistaa..kerhontapahtumissa yms.Esitin asian omasta mielestäni asiallisesti,kysymyksellä!!!Kiitos... osa täällä osasikin ottaa asian ihan ok kommenteilla....tarkoitushan ei varmaan ole tässäkään asiassa alkaa ns. naamailemaan.Olen ymmärtänyt tässä kerhossa että olemme kaikki samaa suurta perhettä...kannustaen ja auttaen toisia ja että arvostamme myös toisiamme...ns.naamailut eivät minusta kuulu siihen ,todellakaan!!! :!:

Avatar
Nea
Viestit: 784
Liittynyt: 09 Loka 2008 07:23
Moottoripyörä: Honda VT750 vm 2006

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Nea »

Älähän huoli. Joukkoon mahtuu aina monta mielipidettä. Luulen, että he jotka asiaa kummeksuivat, tulevat toisiin ajatuksiin mikäli heidän nikillään/nimellään joku kirjoittaa....ja eritoten jotain josta he itse ajattelevat toisin ;)

Niin se vaan on, että jos asia ei koske omaa persoonaa niin se sivutetaan joskus löysällä ja ehkäpä hieman huonollakin kommentilla. Tosin sanontasi " yhtä suurta perhettä " kertoo sen totuuden, että suku on joskus pahin :P

Tsemppiä vaan originaalille customgirlille ja nähdään vuosikokouksessa 8-)

toivoo se Nea, Nekku, Nebuska, Nennu, Neppe...huh.huh..eli sano vaan Wanha Rusakko :lol:
Järki on sydämen ajokoira

Avatar
Sonja
Viestit: 145
Liittynyt: 09 Elo 2009 01:58
Yccf:n luottamustoimet: Moderaattori ts. "Pienin vihreä"

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Sonja »

Eihän sitä missään kielletä, mutta yleisiin hyviin (netti)tapoihin kuuluu, että nimimerkki valittaisiin niin, ettei jollain toisella ole samanlaista tai edes liian paljon samankaltaista.
Joillain keskustelupalstoillahan tästä tulee heti noottia ja uudempaa jäsentä kehotetaan vaihtamaan nimimerkkinsä. Onhan se varmasti tälle uudellekin mukavampi, kun kukaan ei sekoita sinua vanhaan jäseneen.
Koska sydän sanoi niin

Neoprenius
Viestit: 2
Liittynyt: 23 Elo 2011 15:51

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Neoprenius »

customgirl58 kirjoitti:Morjens...asia sitte paisukin täällä suuremmaksi :?: Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään täällä...olen vaan ymmärtänyt että meillä on jokaisella oma nimimerkki käytössä,josta jokainen meidät tunnistaa..kerhontapahtumissa yms.Esitin asian omasta mielestäni asiallisesti,kysymyksellä!!!Kiitos... osa täällä osasikin ottaa asian ihan ok kommenteilla....tarkoitushan ei varmaan ole tässäkään asiassa alkaa ns. naamailemaan.Olen ymmärtänyt tässä kerhossa että olemme kaikki samaa suurta perhettä...kannustaen ja auttaen toisia ja että arvostamme myös toisiamme...ns.naamailut eivät minusta kuulu siihen ,todellakaan!!! :!:
Nimimerkkikeskustelu tuntuu älyttömältä. Jos koko persoona on kiinni nimimerkissä niin huonosti on asiat tai jos muuten ei ihmistä tunnista. Ja yksilölliset nimet suojataan noin yleensä ... Mutta tämä muu soopa
"yhtä suurta perhettä" :lol: :lol: :lol: "kannustaen" "auttaen" Olen ollut muutamassa kerhotapaamisessa, mennyt avoimin mielin ja istunut seuraan ja koittanut päästä mukaan keskusteluun. Minulle moikattiin kyllä kauniisti mutta ei puhettakaan että keskusteluun olisi päässyt mukaan. Yritin kysellä tapahtumista ja sain lyhyitä kommentteja jonka jälkeen "perhe" taas palasi muistelemaan mukavia matkojaan. En todellakaan tuntenut olevani tervetullut tähän "perheeseen" Muutama äänekäs nainen ja mies pitivät omaa showtaan ja muut peesasivat heitä. Ja jos nyt joku miettii millainen apina täällä päässä on, niin ihan tavallinen normaalijärjellä ja ulkonäöllä varustettu. Samanlaisia kommentteja olen kuullut muutamalta muultakin, on yritetty osallistua mutta kun ei pääse seuraan mukaan niin ei välitä enää osallistua kuten en minäkään. Hyvää jatkoa silti kaikille kerholaisille.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Joo, se saattaa "ulkopuolisesta" siis EI jäsenestä tuntua tämä nikki keskustelu oudolta,
mutta meillähän on tuo nikki myös tuossa liivin rintapielessä.
Kyllä se silloin mun mielestä hieman yksilöön viittaa.
Eikös nyt kuitenkin "viimeksi tullut" suostunut nikkinsä muuttamaan,
joten pistäkääs sitten rattaat pyörimään ja piste tälle kinaamiselle :o

Ves@
FTW
Pr of CH´s

customgirl58
Viestit: 126
Liittynyt: 25 Touko 2010 13:24
Yccf:n luottamustoimet: etelä-suomen kuvernöörineuvoston jäsen
Moottoripyörä: Honda shadow VT C4 aero 750cc vm 2007

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja customgirl58 »

jammu ja sissy 004.JPG
minun puolesta keskustelu kanssa loppu!!!

Avatar
Sonja
Viestit: 145
Liittynyt: 09 Elo 2009 01:58
Yccf:n luottamustoimet: Moderaattori ts. "Pienin vihreä"

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja Sonja »

Neoprenius kirjoitti: Nimimerkkikeskustelu tuntuu älyttömältä. Jos koko persoona on kiinni nimimerkissä niin huonosti on asiat tai jos muuten ei ihmistä tunnista.
Internetin keskustelupalstoilla ikävä totuus on se, että koko persoona toisinaan on kiinni nimimerkissä ja nimimerkki on se, joka meidät erottaa toisistamme. Kaikki kun eivät käyttäjäkuvia käytä eikä tekstin läpi aina näe sitä todellista ihmistä, vaikka hänet tuntisi kuinka hyvin :)

Kenelläkään nyt niin huono mielikuvitus ole, etteikö itselleen keksi nimimerkkiä jota ei foorumilta löydy. Sen lisäksi, että se ehkäisee väärinymmärryksiä, se on myös kohteliasta aiemmin rekisteröitynyttä käyttäjää kohtaan.
Koska sydän sanoi niin

1798
Viestit: 109
Liittynyt: 24 Joulu 2008 10:58
Moottoripyörä: yamaha xvs 1100 custom

Re: customgirl

Viesti Kirjoittaja 1798 »

Neoprenius kirjoitti:
customgirl58 kirjoitti:Morjens...asia sitte paisukin täällä suuremmaksi :?: Tarkoitukseni ei ollut loukata ketään täällä...olen vaan ymmärtänyt että meillä on jokaisella oma nimimerkki käytössä,josta jokainen meidät tunnistaa..kerhontapahtumissa yms.Esitin asian omasta mielestäni asiallisesti,kysymyksellä!!!Kiitos... osa täällä osasikin ottaa asian ihan ok kommenteilla....tarkoitushan ei varmaan ole tässäkään asiassa alkaa ns. naamailemaan.Olen ymmärtänyt tässä kerhossa että olemme kaikki samaa suurta perhettä...kannustaen ja auttaen toisia ja että arvostamme myös toisiamme...ns.naamailut eivät minusta kuulu siihen ,todellakaan!!! :!:
Nimimerkkikeskustelu tuntuu älyttömältä. Jos koko persoona on kiinni nimimerkissä niin huonosti on asiat tai jos muuten ei ihmistä tunnista. Ja yksilölliset nimet suojataan noin yleensä ... Mutta tämä muu soopa
"yhtä suurta perhettä" :lol: :lol: :lol: "kannustaen" "auttaen" Olen ollut muutamassa kerhotapaamisessa, mennyt avoimin mielin ja istunut seuraan ja koittanut päästä mukaan keskusteluun. Minulle moikattiin kyllä kauniisti mutta ei puhettakaan että keskusteluun olisi päässyt mukaan. Yritin kysellä tapahtumista ja sain lyhyitä kommentteja jonka jälkeen "perhe" taas palasi muistelemaan mukavia matkojaan. En todellakaan tuntenut olevani tervetullut tähän "perheeseen" Muutama äänekäs nainen ja mies pitivät omaa showtaan ja muut peesasivat heitä. Ja jos nyt joku miettii millainen apina täällä päässä on, niin ihan tavallinen normaalijärjellä ja ulkonäöllä varustettu. Samanlaisia kommentteja olen kuullut muutamalta muultakin, on yritetty osallistua mutta kun ei pääse seuraan mukaan niin ei välitä enää osallistua kuten en minäkään. Hyvää jatkoa silti kaikille kerholaisille.
Lähes samaa mieltä, näyttäs kuppikuntia olevan. Osa porukoista tulee jutteleen ja alkaa jutelemaan kun lähestyy heitä, mut suurin osa ei ole näkevinään seuraavana päivänä, saatikka tervehtis ehki. Osa pyörii vaan omissa piireissä, et se siitä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”