Moi!
Vielä huomiseen aikaa ilmoittautua pohjosen ja idän järjestämään Kuukkaas-ajeluun! Vulcan Riders ollaan myös kutsuttu mukaan joten ilmoitus myös heille Majoitusta on vielä vapaana , saunallista ja perusmökkiä. Itikoita ei olla vielä herätetty, joten Offiakaan et tarvitse pakata mukaan!
Jos et kansainväliseen päässyt, niin kansanvälistä olisi nyt tarjolla! Tervetuloa, soita, tai viestittele; anne.eron@gmail.com, puh. 0505240211.
t.idän ja pohjosen kuvernöörit Anne Ja Tero
Itä/pohjonen kohtaa Naapurivaarassa!
-
- Yccf:n luottamustoimet: Idän kuvernööri 2012-2014,2015-2016
- Moottoripyörä: Kawasaki Vulcan S 650
- Oikea nimi: Anne Eronen
Itä/pohjonen kohtaa Naapurivaarassa!
Mistä näitä motoristeja riittää..........tiedän.......?........en kerro!
-
- Moottoripyörä: Drag Star 1100
- Oikea nimi: Ilkka Korhonen
Re: Itä/pohjonen kohtaa Naapurivaarassa!
Terveeks. Onkohan ketään lähdössä Rovaniemen suunnalta idän kohtaamiseen. Itse ajattelin ajaa Pudasjärvelle missä tankkaus. Siitä jatkuen Ristijärven kautta Sotkamoon, josta on lyhyt matka Naapurivaaraan.
Laittakaa viestiä jos sattuisi sama matka.
T Ilkka
Laittakaa viestiä jos sattuisi sama matka.
T Ilkka
- Zer0 the Her0
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
Kiitos Pohojosen Terolle ja Idän Annelle hienosta tapahtumasta! Lauantain päiväajelu oli ihan parhaasta päästä ikinä. Kiitos myös kaikille paikalla olleille! Harmi, kun näin upea tapahtuma ei saanut isompaa osanottoa. Kuvia tulee Idän sivuille parin viikon aikana ja Sissybariin tulee juttu kuvien kera myös.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
- HirviMikko
- Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen joskus ammoisina aikoina, jolloin jäsennumerot olivat 2- tai 3-numeroisia. Webmasterina tosi kauan syksyyn 2013 asti. hirvimikko(at)yccf.fi
- Moottoripyörä: Virago 750, vm.1997
Annas kun arvaan: tulitte Ristijärveltä päin ja Naapurivaaran huipulta aukes näkymä Vuokatin vaaroille. Ja tietty kävitte myös Vuokatin vaaran huipulla - sieltä näkyy muuten keskiyön aurinko Entäs vielä Hiisijärvi?Zer0 the Her0 kirjoitti:Lauantain päiväajelu oli ihan parhaasta päästä ikinä.
Mulla oli tarkoitus tulla, mutta aikataulusyistä en päässytZer0 the Her0 kirjoitti:Harmi, kun näin upea tapahtuma ei saanut isompaa osanottoa.
- Hirvi-Mikko -
- Zer0 the Her0
- Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014- - Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10
No lohdutukseksi tunnelmia tapahtumasta tästä kuvasateesta.HirviMikko kirjoitti: Mulla oli tarkoitus tulla, mutta aikataulusyistä en päässyt
http://www.ita-yccf.info/ita-yccf.info/ ... josen.html
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)
-
- Moottoripyörä: Drag Star 1100
- Oikea nimi: Ilkka Korhonen
Kiitokset hyvästä tapaamisesta ja hyvistä kuvista. Ensi vuona uudelleen. T Ilkka