Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
1527
Viestit: 382
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:44
Moottoripyörä: yamaha xv 1100

Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja 1527 »

Miksi viina viää käyttäjältä järien, vaikka olis niin sanottu kohtuu käyttäjäkin. Onko niin, jotta viiva on liian väkevää. Vai onko siinä sellaasia aineksia, jotka on tarkootettu järien viämisehen.

Ajattelin kun löysin Jänkhältä meirän kämpästä, tyhyjän lituskaasen kirkkahanpullon. Pullonetiketissä komeeli 37,5 % Pullo oli varmahan jääny erellisenviikon asukkahilta.

Minä en tiärä kuin Koskenkorvan ja Votkan. Kerhossa olo aikana oon kuulu sellaasesta kuin Salamiakkikossuta. En tiärä onko nämä niitä viinaksia, jolla on tarkootus käyttäjältä viärä järki.

Sanoovat, jotta viina on viisasten juamma. Sillä varmahan tarkootetahan niin, jotta sitä pitääs ottaa vaan hitusen, eikä litra kaupalla.

Niin mutta miksei viinaa voisi teherä sellaasta, josta ei tulisi pääkipiäksi eikä rapulaa. Luulis tänäpäivänä tieteen olevan niin pitkällä, jotta sellaasen tuatteen olevan helepon lykätä markinoole.

Tiätysti siinä vois käyrä niin, jotta viina ei enää menisi kaupaksi, jos siitä ei tulisi päänkipua ja rapulaa. Sehän oli Valtiolle suuri menetys.

Täs yäntunteina tuli sellaaset rosentin miälehen, jotta Kirkasviina oli 12 % Viinit 6 % Olut IV 3% Keppana 1,5 % Luulisin tälläästen rosentien, auttavan ihimisten elämää etehenpäin. Mikä tiätääs, vaikka se lisääs joittenkin perheonnia.

Niin mitä tuloo YCCF-kerhon moraalihin viinan suhteen reissuulla. Voin sanua omastapualestani moraalin olevan korkialla. Kun on illalla sovittu, jotta aamulla lähäretähän etehenpäin esim. klo 10.00 niin kaikki lähtiät on ollu ajokunnossa. Se on viälä tosi tärkiää, jotta sitä ns.
rähinäviinaa, ei oo mun nähären ja kuullen kellä ollu.

Jokunen taas ihimetteli, että miksi MYSLI ei käytä viinaksia. Mulla on siihen kaksi syytä. Ensimmäänen on. Viina on mun suuhun pahaa. Toinen
syy on. Viina on mun kukkarolle liian kallista. Mulla on hauskaa, iliman viinaakin, jos on hauskaa.

Pitäkää hualta toisistanne
MYSLI

maruza

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja maruza »

tips ja pups. :mrgreen:

Juu en mäkää tajuu mihi sit viinaa tarttee...jos itsetunto kohillaan ja hauskaa voi pittää ihan oikeesti ilman päänsärkyy ja moraalisii tuskii....En mää mikkää absolusti oo mut en mää kyl nesteitä tartte sen takii että mää nään joitain ihmisii..että mul on hauska...että mää saan nukutuksi...voin nauraa...itkee...rokata...rakastella :oops: ..noi kaikki onnistuu ilman alkomaholii...ja ilman päänsärkyy...Mut kyl mää meinaan silti viel naukata hiukkan silloi ku mieli tekkee...ja tehköön muut samoin tai toisin...ei kuulu mulle...se on sit yksilönvapautta....ja Suomi on siin etulinjassa.. :roll: :lol:

---railakkaasti mut raittiisti konttaa maruza...joskus ei ni raittiisti... :geek:

Avatar
Pikku-Jari
Viestit: 373
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:30
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2008-2010, varapj 2010-12, Etelän kuvernööri 2012,-13-14, jari(at)yccf.fi
Nykyään joutomiehenä
Moottoripyörä: Midnightstar XVS1300A
Oikea nimi: Jari Kinnunen

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja Pikku-Jari »

Viesti poistettu.

Eikä sitten yhtään sopimattomia kuvia/linkkejä kerholaisista, tai tulee kirjoittajalle porttikieltoa keskustelupalstalle :!:

- Administraattori -
Elämä ilman päämäärää on kuin moottoripyörä ilman ohjaustankoa.
Älä ota elämää liian vakavasti, et koskaan selviä siitä hengissä.

Avatar
1527
Viestit: 382
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:44
Moottoripyörä: yamaha xv 1100

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja 1527 »

Sinä nyt Rixsu ja Pikku-Jari kokeeloovat Myslin huumorin siatokykyä. Kyllä mun siatokyky on kestäny pahempaakin. Yritys oli aivan mahtava, mutta minä en ruukaa jäärä häviölle näis jutuus. Perästä kuuluu sanoo torventekijä.

Terveesiä vaan Riihimäelle ja Kotkaan

MYSLI

kari rixusta
Viestit: 74
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:18
Moottoripyörä: midnight star 1300

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja kari rixusta »

no hyvänen aika, eihän tässä näin pitänyt käydä!
Otan vastuun kuvasta, sen lähettämiseen jouduin pyytämään apua
Pikku-Jarilta kun en itse osannut lähettää, anteeksi Jari kun saatoin
sinut tälläiseen hankalaan tilanteeseen.Tarkoitus ei ollut tehdä mitään Trollia eikä järjestää hämminkiä.
Administraattori voi poistaa kirjoitus oikeudet ja jäsen numeron.
Se on siinä...
847 Kari Oksanen
Jokainen matka elämäntiellä on tärkeä, kaikki ne jättävät jälkensä ja vie uusiin haasteisiin.

Avatar
Pikku-Jari
Viestit: 373
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:30
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2008-2010, varapj 2010-12, Etelän kuvernööri 2012,-13-14, jari(at)yccf.fi
Nykyään joutomiehenä
Moottoripyörä: Midnightstar XVS1300A
Oikea nimi: Jari Kinnunen

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja Pikku-Jari »

Pyydän anteeksi Mysli sinulta mutta varmaan tietävät kaikki että ilmeisen lavastettu kuva oli se mikä näkyi vähän aikaa.

Anteeksi pyydellen

Jari
Elämä ilman päämäärää on kuin moottoripyörä ilman ohjaustankoa.
Älä ota elämää liian vakavasti, et koskaan selviä siitä hengissä.

Avatar
1527
Viestit: 382
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:44
Moottoripyörä: yamaha xv 1100

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja 1527 »

Ei poijaat mitään, kyllä minä tällääset kestän. Munpualesta se kuva olis voinu olla osiossa. Ymmärrän niin, jotta se oli harmitonta pilaa Jarilta ja Karilta.

Terveisin MYSLI

vesalama
Viestit: 607
Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
Oikea nimi: Vesa Salama

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja vesalama »

Viina on viisasten juama, siksen juakka, tuun toimeen ilmanki.
tai no kylä saunakalja sillon tällön.
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaa.

Avatar
Pikku-Jari
Viestit: 373
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:30
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2008-2010, varapj 2010-12, Etelän kuvernööri 2012,-13-14, jari(at)yccf.fi
Nykyään joutomiehenä
Moottoripyörä: Midnightstar XVS1300A
Oikea nimi: Jari Kinnunen

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja Pikku-Jari »

Minä olen kans sitämieltä jotta jos tuntee meikäläisen ja Myslin välit niin ja jos ei pyydetä edes poistaan kuvaa tai linkkiä ja varsinkin kun kuva ei ollut mikään halventava vaan ihan huumormielellä tehty niin onko silloin adminstraattorilla kysymättä oikeus poistaa kuva tahi muutoin julkipano jos ei tunne taustoja. Ja edelleen kuka oli admin joka poisti kun on "salanimellä" laitettu? Ei tarvitse vastata jos ei kehtaa?

Jari
Elämä ilman päämäärää on kuin moottoripyörä ilman ohjaustankoa.
Älä ota elämää liian vakavasti, et koskaan selviä siitä hengissä.

Avatar
Ves@
Viestit: 1675
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:23
Moottoripyörä: XV 1100

Re: Miksi viina viää käyttäjältä järien, jos.....

Viesti Kirjoittaja Ves@ »

Kuulun ilmeisesti siihen tyhmien osastoon, kun en ota ollenkaan :mrgreen:
Se saattaa näkäräinen teettää kaikenlaista :D
Tosin ei ole aamujakaan, ettei vois lähtee ajamaan 8-)

Mutta jokainen tyylillään, ketään tuomitsematta...
FTW
Pr of CH´s

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”