Vanha Unska 22.kesäkuuta

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
PÖÖ
Viestit: 86
Liittynyt: 06 Tammi 2010 20:20
Yccf:n luottamustoimet: Etelän kuvernöörineuvoston jäsen 2009 - 2010
Moottoripyörä: Dragstar custom 1100

Vanha Unska 22.kesäkuuta

Viesti Kirjoittaja PÖÖ »

PÖÖ
Tosi nastaa nähdä heimoa! Pakko saada valkosivurenkaat / kuis' monta € asennettuna - ainakin suurinpiirtein...
Paska homma (hyvin epäasiallinen ilmaisu tämä) so. köröttelin suoraan duuniin kun "uusi" puhelin pärähti...noh' kaveria ei jätetä. Tietääkö joku mistä saa etelänmerkinkaltaisen HELSINKI; tahi KALLIO merkin minulle (PÖÖ) ja prinsessalle (pikkuPÖÖ) värihän on kaikille selvä MV. Ripalle pitäis saada joko koko maailmankartta kuudella värillä ja nimillä, tai VANHAKAUPUNKI. NahkaTaivaasta toki löytyy; ja jo tilattunakin Jari Sillanpää - tyylistä kaarimerkkiä. Telttatieto upeaa...ei tartte ruuvata pakkaria takas'. ESKO - on se aika makeee fillari; otat vain lekan ja hakkaat sylinterit oikeaan asentoon. V-Star! on tapana tervehtiä...Rainer - lisää nahkaa, mulla sitä riittää liiankin kanssa, eikä nyt puhuta rotsista / toki hieman rasvaa seassa; taidanpa tilata tv-shopista sähköveitsen...vetelen sitten suihkussa tai saunassa ylimääräiset veks'. Merja / toveri aluejohtaja sekä Kari / Saksan miestenvessan salakuvaaja ja herr. President (Jyrgenin mukaan)...kiitos kivasta juttuseurasta; muita heimolaisia unohtamatta...
Eiköhän tässä jo tähän...menen nukkumaan

PS. TYRWÄÄ / Jokke - etsin vielä sen hetken Akaan keikkaan!

Saariston isostateltasta 2 (kaksi) paikkaa myyty mulle

Naamiksessa Paha Pee, kadulla PÖÖ ja teille, jos niin haluatte Petteri. Kallio lopettaa; iloisiin kuulemiin ja näkemiin...
" Sammuttamalla lampun saa valaisevan esimerkin pimeydestä."

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”