Arvoisat Willellä ratsastajat

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Abe
Viestit: 12
Liittynyt: 16 Loka 2008 11:59

Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja Abe »

Onko teillä millaisia kokemuksia ko. pyörästä? Mikä mahtaisi olla heikoin "lenkki"? Itselläni ei ole ollut varsinaisia vikoja ollenkaan, ajettu n. 77000km. Venttiilikoneisto ääntelee lämpöisenä jonkin verran mutta se kuulluu kait asiaan työntötankokoneissa. Remmikin on alkuperäinen.

670

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja 670 »

Hellou! Ainut vika oli 56000 tonnin kohdalla, kun takavalon poltin paloi.Viisaat ovat sanoneet, että remmi kannattaa vaihtaa 200000Km:n paikkeilla ja jatkaa ajelemista toiset mokomat.Tiedä häntä?

-Jarmo-

Avatar
Oula
Viestit: 1053
Liittynyt: 08 Loka 2008 19:21
Moottoripyörä: Dnepr MT 10-36 Triumph 800 XRX

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja Oula »

Neljäs kesä edessä .Ajettu vähä yli 60000. Misähän lieneekään heikoin lenkki , ei ole vielä tullut vastaan ?!
Mahtava vehe !

Jonttu
Viestit: 152
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:40

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mulla 55000 mittarissa ja vikoja ei oo ollu ku toi LK-ykkösen mainitsema laakeri juttu mut ei oo vaihettu viel vaan on piikitetty kii uudestaan. Vaiheaski´korjauksen jälkeen on kyl jostakin öljyy vuotanu ja mulle vaan sanottu et ilmeisesti korjauksen aikana joku tiiviste pullahtanu mut ei muuta. Vaikee mennä valittaan mut silti oon tyytyväinen ollu kultaani :)

T. Jonttu
If yuu vont ty ket samveer pifoor sanset yuu käänt stop ät evri Pimphaus

ute
Viestit: 3
Liittynyt: 08 Loka 2008 09:22

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja ute »

On se waan niin hieno pyörä että heikoin lenkki taitaa olla se kuski :D

kumi1652
Viestit: 28
Liittynyt: 04 Helmi 2009 19:59

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja kumi1652 »

Viides ajokesä nyt. Eipä oo vikoja vielä ilmennyt,paitsi, tankki on aina tyhjä.

Hyvää ajo kesää vaan kaikille. Kyllä WILLE vie.

1878
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Tammi 2009 08:38

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja 1878 »

voi voi
nyt joudun hieman toppuuttelemaan tätä ylenpalttista willen kehuntaa. neljä kesää ja vasta 18.000 km ajaneena, jouduin tänä talvena
uusimaan pyörääni AKUN. Onko kellään muulla ollut tällaisia vastoinkäymisiä willensä kanssa vai onko tämä täysin minun henkilökohtainen
tragediani. Mutta jos uusi akku antaa neljä seuraavaa kesää minulle yhtä suuria ajonautintoja willeni kanssa, en ole katkera.

kesää odotellessa, talviriehassa tavataan

Jonttu
Viestit: 152
Liittynyt: 08 Loka 2008 10:40

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Mulla menee akku kans vaihtoon tänäkesänä mut kaippa sen joutaa jo vaihtaa ku on alkuperäinen akku :lol:

T. Jonttu
If yuu vont ty ket samveer pifoor sanset yuu käänt stop ät evri Pimphaus

Avatar
wildliberty
Viestit: 86
Liittynyt: 12 Tammi 2009 18:20
Moottoripyörä: wildstar vm.2003

Re: Arvoisat Willellä ratsastajat

Viesti Kirjoittaja wildliberty »

:ugeek: Olet saanut allesi pyörien aatelia,kyllä willellä ajelu on hauskinta mitä voi housut jalassa tehdä.Itsellä -03vm ja ajettu 30tkm,eikä tarvi kuin öljyjä ja renkaita vaihdella.Ja muijaa tietenkin.Ainoa huomauttamisen aihe vois olla se,että raskastekoisemmalla kaverilla ja kuorman tai takapenkkiläisen kanssa ajellessa takapään jousitus on turhan löysä,mutta siihen löytyy apua jäykemmällä jousella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”