Rahastusta?

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
1527
Viestit: 382
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:44
Moottoripyörä: yamaha xv 1100

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja 1527 »

Niin mulla maksoi 80 € Etu- ja takapään renkairen vaihto. Renkahat tilasin Saksasta, tulivat kotiovelle. Kokonaishinta oli 150 € halavempi kuin paikallises MP-liikkees.

Mustasaares ei parturi maksa mitään, kun vaimo leikkaa. Leikkaus kestää keskimäärim 7,28 minuuttia, ja hyvä tuloo. Jutut on juttuja, en minä niitä palijon kuuntele.

M Y S L I

Avatar
jarmos
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Huhti 2010 17:43
Moottoripyörä: Dragstar 650

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja jarmos »

Oula kirjoitti:No jos miesten hiusten leikkaus maksaa 35 euroa ja siihen meni ammattitaitoiselta ihmiseltä 15 min niin eikö se ole rahastusta ??
Ristus kui paljo säästäny, en kahtee vuotee oo käyny parturis....mitähä oon ostanu säästöil :-p
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se vie ilon tästä päivästä....

762
Viestit: 200
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:09
Moottoripyörä: FJR 1300 2008

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja 762 »

Sen vuoksi kysytään tarjouksia monista asioista jotta löytyy sopiva hintataso ja jos ei löydy niin homman voi tehdä itse tai jättää tekemättä!(vaihdatin espanjassa renkaat,yht 460€ alle laitettuna,suurinpiirtein suomen hinnoissa)

vesalama
Viestit: 605
Liittynyt: 17 Loka 2008 22:13
Moottoripyörä: Yamaha XVS1300 Midnight Star
Oikea nimi: Vesa Salama

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja vesalama »

Tarinaa rengasasennuksista:
Meillä on kolme autoa, kaksi motaria ja mopoa. Viime vuonna hankin eräästä paikallisesta liikkeestä renkaita 2000€ edestä ja kun pyysin myöhemmin yhden venttiilin,2,50€,
eipä tullut kylkiäisenä, se siitä puljusta.
Nyt kyselin Viragoon takarengasta toisesta liikkeestä, niin sano että tota Dunloppia on... kysyin eikö muuta- sano että tekee dunloppi paljon renkaita- vastasin että niin tekee pirelliki, mutta ei ne silti hyviä ole. Oman renkaan asennukseen tuli kommentti: et kai koko pyörää tuo mukana, sanoin että vanne vaan vanhalla renkaalla, hinnaksi olis tullu 20€ asennettuna ja tasapainotettuna, ei paha, mutta ite joutuu renkaat hommaan.
Kolmas paikka: ovesta sisään, hei ja mitä renkaita on kyseisellä koolla? Vastaus: mitä haluat! Oikea asenne. Hetken mietittiin vaihtoehtoja ja Metzelerin Marathon 880 tuli vanteelle tasapainoitettuna 200€. Hinta on suolainen, mutta rengas hyvä ja palvelu ratkaisi. Jatkossa Forssan Vianor saa mut muutenkin asiakkaakseen.

Niin ja se tasapainoitus homma. Älkää nyt uskoko kun neet sanoo ettei ole oikeita välineitä, se on niin yksinkertaista:http://www.youtube.com/watch?v=T2AuivYzaBs. tulee varmaan hommattua tollanen ja asentaa renkaat vastedes itse!
Kompetenssin on hyvä olla kohdallaa.

Avatar
Teijo
Viestit: 182
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:14
Moottoripyörä: Wildstar
Oikea nimi: Teijo Ruippo

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja Teijo »

Renkaat saksasta, työkalut löytyy himasta nosturia myöten, soon siin. Molemmat renkaat (continental) kustansi noin 250 euroa kotiin kannettuna. (ei valkosivuja)
Ps. Hiukset leikkaan itte partahöylällä. 8-)

eine
Viestit: 8
Liittynyt: 07 Elo 2011 12:15

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja eine »

joo törkeetä on hinnottelu. mitnaittii mesukat alle vaihdettuna 360 euroo joensuussa.

JVi
Viestit: 183
Liittynyt: 12 Heinä 2009 13:03

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja JVi »

Ei ole paikkaa, eikä työkaluja rassailla, joten ostan netistä renkaan, ajan motomanniselle uuden renkaan kanssa ja maksan 23€ alta- alle laitettuna ja puntitettuna.

Ei mun mielestä ollenkaan rahastusta :roll:

ps. suunnilleen samaan hintaan tekee myös Joutsan MP- huolto, toi Kanari on vaan "nurkilla"

Avatar
Teijo
Viestit: 182
Liittynyt: 09 Tammi 2011 16:14
Moottoripyörä: Wildstar
Oikea nimi: Teijo Ruippo

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja Teijo »

JVi kirjoitti:Ei ole paikkaa, eikä työkaluja rassailla, joten ostan netistä renkaan, ajan motomanniselle uuden renkaan kanssa ja maksan 23€ alta- alle laitettuna ja puntitettuna.

Ei mun mielestä ollenkaan rahastusta :roll:

ps. suunnilleen samaan hintaan tekee myös Joutsan MP- huolto, toi Kanari on vaan "nurkilla"

Tuo on jo halpaa! 8-)

Eeva
Viestit: 290
Liittynyt: 08 Loka 2008 07:33
Moottoripyörä: 1100 DS Classic

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja Eeva »

Viime kesänä rengas puhkesi matkalla, oli pakko hinauttaa mp lähimmälle mahdolliselle korjaamolle. No joo, saivat hommattua renkaan, mutta kun nuorimies irrotti/laittoi takaisin eturengasta ovat otteet olleet melkoiset niistä jäljistä päätellen mitkä huomasin lokasuojassa...useita syviä naarmuja. Hinta työllä oli kuitenkin halpa.
Jäsennumero 1482

Avatar
Jartsi 796
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Loka 2008 09:05
Yccf:n luottamustoimet: Varapuheenjohtaja2005-2009.Sissybarin päätoimittaja2005-2008
Moottoripyörä: Yamaha xv 1600 WildStar

Re: Rahastusta?

Viesti Kirjoittaja Jartsi 796 »

Syksyllä 2011 StarService Metzeler 880 alle ja tasapainotettuna 413 € ,ei mielestäni paha ,homma hoitui näppärästi 110000 huollon yhteydessä.

T Jartsi
Vain luontainen vaatimattomuuteni estää kehumasta kauneuttani.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”