YCCFläisten "hangaround" tyypit

Netiketin mukaista keskustelua mistä tahansa aiheesta.
Avatar
Maarit1922
Viestit: 85
Liittynyt: 18 Joulu 2008 21:12
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2010-2012, sihteeri, Sissybar-lehden taittaja
Moottoripyörä: Virago 535 ja DragStar 650

YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja Maarit1922 »

Ei ollut yhtenä päivänä tekemistä ja näin näillä sivuilla myös tuon harrastus-keskustelun ja siitäpä syntyi ajatus. Olin jo viime kesänä ekoilla YCCF tapaamisilla nähnyt jos jonkinlaista maskottia pyörissä ja heräsi into kysellä, että mitä kelläkin pyörässään
reissuilla mukana?

Tässä oma versioni omasta "hangaroundilaisestani" Mr. Robotus, joka on kaveri mm. Nallen Nallelle...
Pistäkääpä kuvia, niin voidaan saada vaikka kiva juttu kesän Sissybar-lehteen.

Maarit
robo.gif

petteri

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja petteri »

Pöö
Mulla oli Elvis roikkumassa peilissä - pöllittiin surutta "Per###e. Sun roboukko on makee. Koetan itse keksiä jotain muuta; esm. käsiraudat. Kuva tulee kun raudat kiinni saan.
Petteri

Avatar
Maikku979
Viestit: 709
Liittynyt: 08 Loka 2008 08:26
Yccf:n luottamustoimet: etelän kuvernöörineuvoston jäsen 2008-2010
hallituksen varajäsen 2009-2010
Etelä-Suomen kuvernööri 2010-2012
onnellinen rivijäsen vuodesta 2012-
Moottoripyörä: V-star 650A -05

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja Maikku979 »

En koskaan aja yksin vaan Rollen kanssa. Rolle on pienen pieni karhu, jolla on punainen lippalakki ja musta nahkatakki. Rolle on erittäin hyvä ystävä Länkkäri Tapsan Nallukan kanssa. Ilakoivat aina kun tapaavat toisensa ralleissa.
Kuvaa ei valitettavasti ole, enkä kyllä osaisi sitä tänne laittaakaan. :roll:

näkyillään :lol:
Elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.

Avatar
wildliberty
Viestit: 86
Liittynyt: 12 Tammi 2009 18:20
Moottoripyörä: wildstar vm.2003

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja wildliberty »

:ugeek: Mulla kulkee rotsissa mukana "kullitettu" moottoripyöräilijän suojelusenkeli.Sain sen lahjaksi taannoin.En tiedä onko siitä apua,mut ainakin selvisin männä syksynä erittäin vakavasta tilanteesta kuin ihmeen kaupalla.Itsellä on tuosta hetkestä 'blackout' eli en muista miten se tapahtui. :?:
ps.jos jotain kiinnostaa hankkia samanlainen niin ainakin pelastushelikopteri Sepen verkkomyymälä myy sitä hintaa 15e.
webshop.sepe

Otto

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja Otto »

Moi,

Itelläni on tästä kesästä lähtien aina mukana "Nuppi" :twisted:
Muistuttaa vähän että ite voi kohta olla tuon näkönen jos liikenteessä käy huonosti.

Avatar
Maarit1922
Viestit: 85
Liittynyt: 18 Joulu 2008 21:12
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2010-2012, sihteeri, Sissybar-lehden taittaja
Moottoripyörä: Virago 535 ja DragStar 650

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja Maarit1922 »

Nuppi on aika söötti! Kiitos. Laita mulle alkuperäinen kuva osoitteella [email protected] jos annat luvan julkaisuun mahdollisesti jossakin tämän vuoden Sissyssa.

Nää tarinat on näissä aika hauskoja myös ja niitä voi sekä kuvia laittaa myös suoraan osoitteella [email protected]. Jos ei osaa laittaa kuvaa mukaan, niin multa saa myös siihen ohjeet sähköpostilla.

Maarit

hansu
Viestit: 108
Liittynyt: 07 Loka 2008 23:27

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja hansu »

Mulla on pieni nalle joka aloittaa ensimmäistä kesäänsä motoristinallena. Sama juttu kuin Maikulla en myöskään osaa laittaa kuvaa nallestani, mutta voin kertoa että on ihan söpö ajolasja ja nahkatakkia myöten.

Avatar
akkipaa
Viestit: 166
Liittynyt: 23 Huhti 2009 14:32
Moottoripyörä: Yamaha XVS 650 Drag Star Classic

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja akkipaa »

Iconin takin taskussa oli valmiina medaljonki, joka selvisi pikkututkimuksella motoristien pyhimykseksi St. Christopheriksi. Mikä lieneekään kotimainen vastine, taidan nimetä sen isä Mitroksi. Pyörässä taas on, ainakin tällä hetkellä, epäonnistunut navigaattorinappula, josta kerron enemmän tuolla säätöä sivulla.

Avatar
Blondi
Viestit: 35
Liittynyt: 10 Loka 2008 21:19
Moottoripyörä: Dragstar 1100 vm 2000, Virago 535 vm 1998

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja Blondi »

Luin tätä viestiketjua ja täytyy kiittää akkipaata vinkistä ;) Sain oivan lahjaidean miehelleni lähestyvää hääpäivää silmällä pitäen... Kun yleensä ajelen yksin milloin missäkin ja mieheni odottelee kotosalla niin hän lupasi hankkia lahjaksi kaulaan tällaisen Saint Christopher-amuletin :mrgreen: Näin minulla on suojelija matkassa ja mies mukana omalla tavallaan :)

Täytyy kyllä muuten sanoa että Maaritilla on magee reissukaveri :P
Jos äiti tietäisi, niin pois hakisi... Blondi, jäsen 2004

Avatar
akkipaa
Viestit: 166
Liittynyt: 23 Huhti 2009 14:32
Moottoripyörä: Yamaha XVS 650 Drag Star Classic

Re: YCCFläisten "hangaround" tyypit

Viesti Kirjoittaja akkipaa »

Joo, on se St. C parempi kaveri mukana kuin Isä Mitro, vaikka Mitro puheliaampi ja vallattomampi onkin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sana on (lähes) vapaa”