Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Itä-Suomen kuvermenttia koskevaa keskustelua.
Alueen säännöt
Tänne keskustelua aiheista, jotka koskevat Itä-Suomen kuvermenttia.
Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

VIIKKO AIKAA ITÄISEN JOULUN PIKKUJUHLAAN!!!
Paikkana Tuottajamaja & rantasauna Rantasalmella. Ajo-ohjeet Itän kotisivujen linkin liitteestä. Paikan vuokra on 50 euroa ja joulupöydän antimet järjestelemme kuvernöörineuvoston jäsen Timon kanssa. Kustannukset jaamme veljellisessä hengessä osallistujien kesken. Majoituskustannuksista kukin huolehtii itse.

Paikalle voi alkaa hivuttautta tip-tap-tipe-tipe-tip-tap klo 14 maissa. Huomioikaa, että matka Mansikkaniemen lomakylästä Tuottajamajalle on 1,2 km.

Ruokailusta:
JOULUPÖYTÄ 20 euroa/hlö
. Sisältää mitä mainioimmat närästyksen ja ähkyn ainekset. Ruokailu aloitetaan noin klo 18.30. Syynä tähän viivästettyyn aloitukseen on YCCF:n hallituksen kokous klo 15 Mikkelissä, josta osa osallistujista on tulossa. Saunomisen ym. viihdykkeen voi hyvin aloittaa jo aikaisemmin.

Majoituksesta:

Mansikkaniemen lomakylän hotellista (1,2 km Tuottajamajalta):
- Hinta 80 e/2 hengen huone/vrk sisältää aamupalan, saunan ja uima-altaan käytön.
- Soittaessasi ilmoita, että olet YCCF:stä niin tilaa pitäisi löytyä.
- Esa Lehtosen puh. nro on 040 5038115, josta kukin majoittuja tekee tekee itse varauksensa

Tuottajamajalta, eli juhlapaikalta:
- Tilat jopa 9:lle yöpyjälle. Huoneissa ja saunalla on kerrossänkyjä jossa on patja, tyyny ja jonkinlainen huopa. Paikka saattaa joillekin olla hieman extreemeä sillä siellä on ulkohuussi ja heikkotasoinen sähkölämmitys. Jos pakkanen kohoaa kovempiin lukemiin kannattaa varata lämmintä päälle ja yöpyjille kunnon makuupussi.
- Ilmoita minulle, jos aiot yöpyä tässä paikassa. Majoitus maksuton, aamupala hankittava itse tai koottava illan tähteistämme.

Juhlapaikan lähellä asuvalta kuvernöörineuvoston jäseneltä Timo Korhoselta:
- Yksi vierashuone ja sohvalle mahtuu kaks
- Puh. 040 5104768
Viimeksi muokannut Zer0 the Her0, 02 Tammi 2010 14:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Jippii ja morjens.

Pikkujoulusta muistutus ensin, eli katso ylempi viesti tai katsos seuraavan lauseen luettuasi lauseen kertomasta paikasta:
Idän sivut ovat auenneet. Sisältö toki vielä vaatimaton, mutta ajan kanssa päivitellään ja hyvin ilmeisesti koko sivuston ilme muutetaan jossain vaiheessa.

Talven aikana voisimme kerätä kuvia esim. idän jäsenten mopottimista ja muusta asiaan liittyvästi. Lähettettyäsi kuvan annat luonnollisesti minulle oikeuden julkaista kyseiset kuvat sivustollamme. No tuohan on liki itsestäänselvyys, mutta silti. :!:
Viimeksi muokannut Zer0 the Her0, 20 Marras 2009 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

timppa1
Viestit: 34
Liittynyt: 08 Loka 2008 11:19
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen.
Moottoripyörä: Yamaha Dragstar 1100 2006

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Idän sivut eivät ainakaan minulla ole päivittyneet?
T:TK
Onhan näitä juttuja.....

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Tervehdys,
Idän jäsenistölle laittamani sähköpostilista- ja yhteystietoluettelokysely on tuottanut kunnon tulosta. Sähköpostilistan päivitän tämän viikon aikana ja sitten laitan tulemaan postia koskien mm. tammikuun pikkujouluja. Yhteystietoluettelon, joka ilmestyy "vain jäsenille"-osioon, kokoan joulukuun aikana. Mikäli olet idän alueen jäsen, etkä ole saanut minulta mitään sähköpostia marraskuun aikana ja haluaisit sähköpostilistalle, ole ystävällinen ja laita yhteystietosi minulle sähköpostitse: i-suomi(a)yccf.fi. Elokuun jälkeen liittyneiden uusien jäsenten yhteystiedot pyydän kerhomme jäsensihteeriltä vasta vuoden lopussa. Samalla saan luonnollisesti päivitetyn listan kuvermenttimme kaikista jäsenistä.

Ja kun kerran tämä meni tuon pikkujoulu-topikin alle, niin samalla kerron, että kutsu pikkujouluihin menee myös YCCF:n hallituksen jäsenille. Sattuu tuo hallituksen kokous olemaan niin sopivan lähellä, niin houkuttelempa heidätkin mukaan.

Laitanpa tähän loppuun vielä tarkennusta noista sähköposti- ja yhteystietolistoista, niin ei toivon mukaan jää epäselvyyttä asiasta:

1. HALUATKO TULLA IDÄN KUVERMENTIN SÄHKÖPOSTILISTALLE?
- Listan avulla pystyn tiedottamaan kuvermentin tapahtumista ja yhteisistä asioista. Kaikki sähköposti tulee piilokopiona, eli muut jäsenet eivät näe sähköpostiosoitettasi. Näin vältämme osoitteiden joutumisen laajempaan levitykseen sekä typerien Forward-viestien lähettelyn satunnaisille vastaanottajille.
- Tapahtumista tiedotan lisäksi www.yccf.fi-sivustolla, mutta sähköposti tavoittaa varmasti yhä useamman alueemme jäsenen.
- Mikäli haluat sähköpostin johonkin toiseen osoitteeseen, ilmoita se minulle.

2. HALUATKO YHTEYSTIETOSI NÄKYVILLE YCCF:N KOTISIVUJEN "VAIN JÄSENILLE"-OSIOON?
- Syystapaamisessa esitetyn ehdotuksen idea on helpottaa jäsenten yhteydenpitoa sekä tarjota palveluja (esim. yllättävän moporemontin hoito kesken reissun).
- Listalle tulisi jäsenen tahdon mukaan hänen asuinpaikkakuntansa lisäksi puhelinnumero tai/ja sähköposti. Kenenkään jäsenen tietoja EI laiteta listalle ilman lupaa.
- Kyseiseen "vain jäsenille"-osioon pääsee VAIN YCCF:n jäsenet, joten satunnaiset sivuilla seikkailijat eivät pääse tietoihin käsiksi kovin helposti. Jäsenistöltä toivomme vastuullista yhteystietojen käyttöä.
- Sähköpostiosoitteet kustomoidaan siten, että @-merkki korvataan (a)-merkillä. Tämä vaikeutta hieman s-postiosoitteiden nuuhkijoita.
- EMME pysty 100 %:lla varmuudella takaamaan tietojesi pysymistä täysin piilossa näinkään toimien. :!:
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Tervehdys,
Tietoa majoituksesta pikkujoulupaikalta ja sen läheisyydestä:

Mansikkaniemen lomakylän hotellista (1,2 km Tuottajamajalta):
- Hinta 80 e/2 hengen huone/vrk sisältää aamupalan, saunan ja uima-altaan käytön.
- Soittaessasi ilmoita, että olet YCCF:stä niin tilaa pitäisi löytyä.
- Esa Lehtosen puh. nro on 040 5038115, josta kukin majoittuja tekee tekee itse varauksensa

Tuottajamajalta, eli juhlapaikalta:
- Tilat jopa 9:lle yöpyjälle. Huoneissa ja saunalla on kerrossänkyjä jossa on patja, tyyny ja jonkinlainen huopa. Paikka saattaa joillekin olla hieman extreemeä sillä siellä on ulkohuussi ja heikkotasoinen sähkölämmitys. Jos pakkanen kohoaa kovempiin lukemiin kannattaa varata lämmintä päälle ja yöpyjille kunnon makuupussi.
- Ilmoita minulle, jos aiot yöpyä tässä paikassa. Majoitus maksuton, aamupala hankittava itse tai koottava illan tähteistämme.

Juhlapaikan lähellä asuvalta kuvernöörineuvoston jäseneltä Timo Korhoselta:
- Yksi vierashuone ja sohvalle mahtuu kaks
- Puh. 040 5104768
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Avatar
Zer0 the Her0
Viestit: 885
Liittynyt: 25 Loka 2008 15:28
Yccf:n luottamustoimet: Itä-Suomen kuvernööri 2009-2011
Idän tiedottaja 2011-
EAK-tiimin jäsen 2014-
Moottoripyörä: Kawasaki VN 1700 Classic Tourer -10

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Zer0 the Her0 »

Nostatus ja päivitettyä tietoa aloitusviestissä....eli kelaa ylös.
"Olen tunteellinen kuin raskaana oleva nainen." Vastarakastunut alamäkihyppääjä Toni Nieminen (Me Naiset 4/2014)

Anne 2062
Viestit: 468
Liittynyt: 13 Tammi 2009 21:35
Yccf:n luottamustoimet: Idän kuvernööri 2012-2014,2015-2016
Moottoripyörä: Kawasaki Vulcan S 650
Oikea nimi: Anne Eronen

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Anne 2062 »

Muistuksena kaikille pikkujouluun osallistujille, soitin Timolle (mökinlämmittäjä)ja hän pyysi muistuttamaan, että pukeutuisitte tosi lämpimästi :P Toppahousut on kova sana, pipo ja lämpimät kengät, mökin lattia on ehkä sen verran viileä,ettei edes villasukilla tarkene :oops:
Takka on ainut lämmönlähde ja Timo tuo sinne puhaltimia :!:
Saunaan on sulatettava lumesta vesi, jäätä ei voi särkeä,kun kenelläkään kylällä ei ole sellaista sahaa(öljytön) :!:
Hotellillahan on sauna ja uima-allas, joten aamulla voidaan sit jatkaa siellä,jos ei mökkisaunaan halua, vaikka kivahan sekin on :lol:
Vettä ei siis tule mökkiinkään!
Miun puh.on 0505240211, jos on kysyttävää :P
t.Anne
ps.olemme ajoissa ennen kahta mökillä!!
Mistä näitä motoristeja riittää..........tiedän.......?........en kerro!

Avatar
Pikku-Jari
Viestit: 373
Liittynyt: 05 Loka 2008 12:30
Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen jäsen 2008-2010, varapj 2010-12, Etelän kuvernööri 2012,-13-14, jari(at)yccf.fi
Nykyään joutomiehenä
Moottoripyörä: Midnightstar XVS1300A
Oikea nimi: Jari Kinnunen

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Pikku-Jari »

Heip, eikö kellään ole kairaa ja pumppua. Mulla on mökillä mutta ei niitä enää viitsi hakea tulee liian pitkä mutka kokouksen jälkeen Leppävirran kautta?

Jari
Elämä ilman päämäärää on kuin moottoripyörä ilman ohjaustankoa.
Älä ota elämää liian vakavasti, et koskaan selviä siitä hengissä.

Anne 2062
Viestit: 468
Liittynyt: 13 Tammi 2009 21:35
Yccf:n luottamustoimet: Idän kuvernööri 2012-2014,2015-2016
Moottoripyörä: Kawasaki Vulcan S 650
Oikea nimi: Anne Eronen

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja Anne 2062 »

Oliskohan kaira Timolla,reikiä vieriviereen,saahan siitä sankolla tai teekupilla lipottuu, tai jos pokasaha,joku mennee toiselta puolen avittammaan :P
-anne- ;)
Mistä näitä motoristeja riittää..........tiedän.......?........en kerro!

makke
Viestit: 53
Liittynyt: 08 Loka 2008 15:43
Moottoripyörä: XV 1100 Virago -91

Re: Idän "pikkujoulu" 9.1.2010

Viesti Kirjoittaja makke »

Hauskaa pikku pikku joulua itäisen suomen tietäjät, elekeehän kohmettoo ihteenne siel. ;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Itä-Suomi”