Wildstarin käyntiongelma...
Wildstarin käyntiongelma...
Molemmat wildstarit toisinaan hukanneet tyhjäkäyntinsä ja samalla käynnistyvyytensä.
Liekkö suutin tukossa vaiko muuta vaivaa..?
Kännistettäessä saa sahata pitkään ja antaa kaasuakin niin että joskus hirwittää jo tulpankin kastuminen..tyhjäkäyntiä ei ollenkaan ja jos säätää ruuvista thjäkäyntiä niin suurelle ettei tartte kaasutella liikennevaloissa koko aikaa niin sitten kierroksia on kakstuhatta warvia ja kun ruuvaa pienemmälle niin sammuilee..hiljaa vaan ittekseen laskee kierrokset ja sammuu.. :dislike:
Kattelen huomenna letkujen tiiviyden ja mahdolliset murtumat...takatulpat vaihdoin eilen..ihan varoiks kun tuntui et tyhmäkäynnillä pompotteli vain etummainen pytty..?
Wauhdissa laulaa ja pelaa kuin enkeli
Bensajärjestelmän puhastuslitkua laitoin tankkiin hieman tänään...liekö mitään hyötyä noin yleensäkään noista aineista..
BT1
Liekkö suutin tukossa vaiko muuta vaivaa..?
Kännistettäessä saa sahata pitkään ja antaa kaasuakin niin että joskus hirwittää jo tulpankin kastuminen..tyhjäkäyntiä ei ollenkaan ja jos säätää ruuvista thjäkäyntiä niin suurelle ettei tartte kaasutella liikennevaloissa koko aikaa niin sitten kierroksia on kakstuhatta warvia ja kun ruuvaa pienemmälle niin sammuilee..hiljaa vaan ittekseen laskee kierrokset ja sammuu.. :dislike:
Kattelen huomenna letkujen tiiviyden ja mahdolliset murtumat...takatulpat vaihdoin eilen..ihan varoiks kun tuntui et tyhmäkäynnillä pompotteli vain etummainen pytty..?
Wauhdissa laulaa ja pelaa kuin enkeli
Bensajärjestelmän puhastuslitkua laitoin tankkiin hieman tänään...liekö mitään hyötyä noin yleensäkään noista aineista..
BT1
Re: Wildstarin käyntiongelma...
En vielä tiedä paraniko waiva..pikkainen purkaminen letkujen tiiviyden tarkastamiseksi..tulpat mustassa karstassa,letkut tiiviit ja kiinni..sitten vilkaisu pyttyjen wäliseen imukaulaan.
Imukaula niin ruvella kuin olis kirweellä weistelty ja pahapäinen tikka nokkinut lisäks..
Ei sinälläään ollut yllätys koska nykyinen Wileeni on jo neljäs ja yhtä lukuunottamatta jokaisessa on ollut samanlainen ...ominaisuus
Ajokauden ollessa puolessavälissä ,en ainakaan vielä tilannut uutta vaan fiksasin sikaflexillä oletetun vuotavan pinnan..useampi milli lastalla sikaa päälle ja ainakin käynnistettäessä toimi taas kuten pitääkin.Teen pienen koeajon ennen illan töivuoroa kunhan sikaon wähän hyytynyt.
Talveksi pitänee tilata uus kaula ainakin tähän trikeen ja tarkistaa toisenkin triken kaulan eheys.
BT1
Imukaula niin ruvella kuin olis kirweellä weistelty ja pahapäinen tikka nokkinut lisäks..
Ei sinälläään ollut yllätys koska nykyinen Wileeni on jo neljäs ja yhtä lukuunottamatta jokaisessa on ollut samanlainen ...ominaisuus
Ajokauden ollessa puolessavälissä ,en ainakaan vielä tilannut uutta vaan fiksasin sikaflexillä oletetun vuotavan pinnan..useampi milli lastalla sikaa päälle ja ainakin käynnistettäessä toimi taas kuten pitääkin.Teen pienen koeajon ennen illan töivuoroa kunhan sikaon wähän hyytynyt.
Talveksi pitänee tilata uus kaula ainakin tähän trikeen ja tarkistaa toisenkin triken kaulan eheys.
BT1
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Just olin niin et nyt tuli kuntoon jommastakummasta syystä..kaulan paikkaus sikaflexillä tai kaasarinpuhastusaine tankissa..oli tyhjäkäyntii ja pelaa ko enkelin mieli niin taas alko sama saatanan pykiminen..sammuilee eikä käy tyhjäkäyntiä
prkl
prkl
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Polttoainepuolella on jotain häikkää. Oletko käyttänyt viinabensaa (95E10= hapettuu paikat)? Jostain vetää ilmaa, seokset sekaisin. Tarkista kaikki kalvot ja kumikurkku sylintereiden välissä ja O-renkaat jotka ovat liitoksessa, josta kurkku liittyy sylinteriin.
-
- Viestit: 296
- Liittynyt: 01 Tammi 2012 00:37
- Moottoripyörä: Suzuki DL 1000 V-Strom vm.2005
- Oikea nimi: Kari Leppä
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Työkaveri kertoili, jotta mei laittamaan tuota puhdistusainetta veneen bensatankkiin "varmuuden vuoksi". Mitään käyntiongelmaa ei ollut sitä ennen, mutta tuon puhdistusaineen lisäyksen jälkeen oli ihan kotitarpeiksi. Se irroitti hartsit ym. karstat tankista ja ne oli sitten tietty kaasarissa sen jälkeen. Systeemissä ei ollut kunnollisia filttereitä matkan varrella.
Kaveri vaan alkoi siitä juttelemaan, kun kerroin purkaneeni ja putsaneeni kaasarit. Piti kanssa laittaa tuota tököttiä, mutten sitten laittanut.
Ilmavuodot kaasarin kumeissa on helppo löytää starttikaasun kanssa.
Immu
Kaveri vaan alkoi siitä juttelemaan, kun kerroin purkaneeni ja putsaneeni kaasarit. Piti kanssa laittaa tuota tököttiä, mutten sitten laittanut.
Ilmavuodot kaasarin kumeissa on helppo löytää starttikaasun kanssa.
Immu
Mr. Murphykin oli optimisti ...
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Kiitos vinkeistä.
Vika ja syy löytyi.
Irrotin kaasarin ja vein sen pestäväks mp liikkeeseen..menin tänään hakemaan pois ja purkamisen&kasaamisen yhteydessä löytyi rikkinäinen O rengas,vaikka bensantulon lopettava neula oli ylhäällä,soppaa tuli holisemalla läpi
Uus O renkula paikallisesta hyrauliikkaliikeestä ja kaasari paikalleen takaisin.
Nyppelittää
Vaikkeisitä kukaan nääkkään niin kaasari loistaa kuin kissankakka kuutamolla pikku bonuksena.
Tulppien väriä vielä on tullut tutkailtua wanhanajan tawalla ja turhan mustat tuntivat olevan joten samassa yhteydessä siirrettiin neulaa yks pykälä laihemmalla ja tyhjäkäynnin seosruuvi 3.5 kierrosta määrästä ohjearwoon 2.5 kierrosta auki.Asian vaikutusta tarkkailemme
Ajokauttahan on vielä vaikkajakuinka trikellä kun kurvailee.
Bensana olen käyttänyt kaikissa kodinkoneissa,ruohonleikkuri,motot,autot,lumilinko ....aina 98 menolitkua.Sillä säästää itsensä niin monelta harmilta ja harmailta haiwenilta.Sama koskee DIY wirittämistä vaihtamalla ilmanputsari wapaawirtaavaan malliin,sillä saa ottasuonet pullistumaan itteltään kun mikään ei enää hetkenpäästä toimi niinkuin ennen
Kiitokse Porin TopMotorille pesusta&pyykkäyksestä ja tiiwisteestä Porin Hydroala
BT1
Vika ja syy löytyi.
Irrotin kaasarin ja vein sen pestäväks mp liikkeeseen..menin tänään hakemaan pois ja purkamisen&kasaamisen yhteydessä löytyi rikkinäinen O rengas,vaikka bensantulon lopettava neula oli ylhäällä,soppaa tuli holisemalla läpi
Uus O renkula paikallisesta hyrauliikkaliikeestä ja kaasari paikalleen takaisin.
Nyppelittää
Vaikkeisitä kukaan nääkkään niin kaasari loistaa kuin kissankakka kuutamolla pikku bonuksena.
Tulppien väriä vielä on tullut tutkailtua wanhanajan tawalla ja turhan mustat tuntivat olevan joten samassa yhteydessä siirrettiin neulaa yks pykälä laihemmalla ja tyhjäkäynnin seosruuvi 3.5 kierrosta määrästä ohjearwoon 2.5 kierrosta auki.Asian vaikutusta tarkkailemme
Ajokauttahan on vielä vaikkajakuinka trikellä kun kurvailee.
Bensana olen käyttänyt kaikissa kodinkoneissa,ruohonleikkuri,motot,autot,lumilinko ....aina 98 menolitkua.Sillä säästää itsensä niin monelta harmilta ja harmailta haiwenilta.Sama koskee DIY wirittämistä vaihtamalla ilmanputsari wapaawirtaavaan malliin,sillä saa ottasuonet pullistumaan itteltään kun mikään ei enää hetkenpäästä toimi niinkuin ennen
Kiitokse Porin TopMotorille pesusta&pyykkäyksestä ja tiiwisteestä Porin Hydroala
BT1
-
- Viestit: 296
- Liittynyt: 01 Tammi 2012 00:37
- Moottoripyörä: Suzuki DL 1000 V-Strom vm.2005
- Oikea nimi: Kari Leppä
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Pakkaa vaan olemaan melkein kaikissa bensoissa, oktaanilukuun ja valmistajaan/myyjään katsomatta, lyijyn korviketta. Se sinne kaasarien pikku kanaviin sakkautuu. Yksi nimeltä mainitsematon bensa-asema ryhmä myy v-poweria ja siinä ei pitäisi moista sakan aiheuttajaa olla, mutta mene ja tiedä. Sitä pyrin mahdollisuuksien mukaan tankkiin lorottamaan.
Immu
Immu
Mr. Murphykin oli optimisti ...
Re: Wildstarin käyntiongelma...
Näin se pakkaa olemaan. Kuitenkin 95e10:ssä oleva etanoli on se, joka hapettaa kaasarin. Puhukoon poliitikot mitä haluavat.