Dragstar 1100 Classic takahaarukan laakerit

Täältä löytyy apua, jos mielii isomman takarenkaan alle laittaa, tai jos etuhaarukan jousitus tuntuu löysältä, tai tarttis saada taakse lyhyemmät ja jäykemmät jouset.
HessuM
Viestit: 53
Liittynyt: 11 Syys 2015 20:38
Yccf:n luottamustoimet: Etelän Kuvernöörineuvoston jäsen 2016 -, Etelän Kuvernööri 2020 -
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Oikea nimi: Heikki Mielonen

Dragstar 1100 Classic takahaarukan laakerit

Viesti Kirjoittaja HessuM »

Onnistuuko Dragstar 1100 takahaarukan laakereiden vaihto itse, takarengasta vaihtaessa huomasin haarukassa klappia sivusuunnassa. Silmäilin että purkamaan joutuu jonkun verran kummaltakin puolelta että haarukan akselinpäät saa näkyville.. Nyt olisi joutilasta aikaa vaihtaa laakerit ennen ajokautta kun takapyörä on valmiiksi irti.

VeSaSo12
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Syys 2017 11:28

Re: Dragstar 1100 Classic takahaarukan laakerit

Viesti Kirjoittaja VeSaSo12 »

Morjens,

Olen tässä yrittänyt rohkaista kaikkia tekemään kaikki mahdolliset huollot ja korjaukset itse... mutta :


Takahaarukka, ja jos nyt puhutaan runkoon menevistä laakereista, niin kannattaa teetättää homma jollain jolla on kokemusta... Huono linjaus saa aikaseen "lyhyen sytytyslangan", eli voi joutua vaihtamaan laakerit taas pian.

Eihän se laakereiden vaihto rakettitiedettä ole, mutta muutama erikoistyökalu pitää olla.
Huoltomanuskassa on hyvät ohjeet ja tältäkin sivustolta löytyy osaajia.

Dragstar 1100 takajousituksessa on aika monta liikkuvaa osaa, eli kannattaa ensin varmistaa vikakohta... Mutta, kts huoltomanuska ensin.


-Vesa

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Renkaat, jarrut ja jousitus”