Eli onkohan mitään järkeä lähteä kyseisestä pelistä hakemaan lisäheppoja?
Ja jos on niin mitä ois järkevä laittaa/muuttaa?
DS 1100 Classic -02 viritys
- riku
- Viestit: 742
- Liittynyt: 10 Loka 2008 11:06
- Yccf:n luottamustoimet: Länsi-Suomen kuvernöörineuvoston jäsen 2007 -2010
- Moottoripyörä: ROYAL STAR 1300 A TOUR CLASSIC -97 + perävaunu McAvec
- Oikea nimi: RISTO SALO
Re: DS 1100 Classic -02 viritys
Viimeksi muokannut riku, 19 Elo 2010 07:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Member of YCCF/YCCC/SRF/SREU/ISRA
Re: DS 1100 Classic -02 viritys
Ei sillä vapaavirtaussuodattimella tee hevon v..kaan, kun sen perässä on kapea reikä tankin alla olevaan ilmasäiliöön. Eli osta vaan suoraan kaasuttimien päihin erilliset suodattimet molemmille kaasareille tankin alle ja kasvata suuttimia reilusti, 20 pykälää. Ja pakoputket riittävän väljät. Hessulla OLI lisätehojakin ihan mitatusti, mutta silloin oli jo nokkia, korkeapuristemäntiä yms. laitettuna. Omassa -01 oli silloin, kun käytiin Tampereella, nääs, oikein penkissä mopoja vertailemassa vakion (reikiä oli porattu putkiin) kanssa vääntöä pienillä kierroksilla (2600-4800 rpm) enemmän, mutta huipputehoissa vakio kiipesi ohi. Suuttimet oli silloin vain 10 vakiota isommat, meni ilmeisesti isoilla kierroksilla laihalle. Mutta erot oli väännössä luokkaa 10% suurimmillaan 3500 rpm kohdalla, maksimiväännöissä eroa 3 Nm. Mutta ääntä oli vakiota enemmän = viritys on onnistunut
Loud pipes save files...