XVS 1300 :een Cobra slip on

Täältä löytyy apua, jos on mp:ssä liian tuhnuiset äänet.
Rocky
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Heinä 2021 13:30
Moottoripyörä: Yamaha XVS 1300a

XVS 1300 :een Cobra slip on

Viesti Kirjoittaja Rocky »

Olen muutaman viikon ajellut XVS 1300 Midnight starilla. Muuten olen tyytyväinen mutta kuten nyky customeilla on tapana niin kovin laihalla käy varsinkin heti tyhjäkäynnin yläpuolella. Ajosta tulee töksähtelevää ja ruuhka-ajossa joutuu mielestäni tarpeettoman paljon luistattamaan kytkintä nykimisen estämiseksi.
Suunnitelmana olisi vaihtaa Cobra slip on äänenvaimennin ja ao. seoksen säädin. Lisätehoja en kaipaa joten dynottaminen tuntuu turhalta varsinkin kun Pyörä on yllättävän tehokas vakionakin. Tuo säädin on pyörä/mallikohtainen joten ilmeisesti sen kummempaa säätämistä ei tarvita.

Onko kenelläkään kokemuksia tuosta mokkulasta ?

Yamaha XVS1300 Midnight Star Fi2000R Cobra 92-1774

Avatar
Juice
Viestit: 810
Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
Moottoripyörä: XVS 1300A
Oikea nimi: Juha Leppälä

Re: XVS 1300 :een Cobra slip on

Viesti Kirjoittaja Juice »

Totta on, että vakioputkella, ilman prosessoria ja normiputsarilla ajo on suorastaan ärsyttävää. Ja erittäin ahdistettua. Aikoja sitten laitoin Cobran sliparin, ilmanoton ja prosessorin ja pyörähän muuttui heti ihan toiseksi. Cobran boksin perusasetus on ihan ok, pienellä säädöllä siitä saa vielä paremman. Minulla tosin tuollainen musta FI2000R 02-versio. Vakio ilmanotto on erittäin astmaattinen viritys, sen vaihtoa suosittelen lämpimästi Cobran ilmanottoon. Sisältää pestävän K&N- suodattimen.
sanat: Juice

VeSaSo12
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Syys 2017 11:28

Re: XVS 1300 :een Cobra slip on

Viesti Kirjoittaja VeSaSo12 »

Moikka,

Varmasti ihan hyvä setti.

ihan mielenkiinnosta. Käytitkö prätkän dynossa ?

-Vesa

Raipek66
Viestit: 5
Liittynyt: 29 Touko 2020 19:05
Moottoripyörä: Yamaha 1300 xvs

Re: XVS 1300 :een Cobra slip on

Viesti Kirjoittaja Raipek66 »

Moi! Mul olis myynnissä Dynojet, Power commander 5.
Tuli Yamahan mukana en ole koskaan asentanut paikoilleen.
T Raimo

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pakoputkisto”